|
||
|
Activități Curente | ||||||||
|
||||||||
Direcția Venituri | ||||||||
|
||||||||
Utile | ||||||||
|
||||||||
Să cunoaștem | ||||||||
|
||||||||
Meteo | |||||||||
|
|||||||||
Caută | ||||||||
|
||||||||
Contor Site | |||||||||
|
|||||||||
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ARADBulevardul Revoluţiei nr. 75, ARAD 310130 |
||
Organizează în data de 13.12.2005, orele 10.00, la sediul instituţiei, concurs pentru ocuparea următoarelor funcţii de execuţie vacante în regim contractual de muncă, pe perioadă determinată: 1. Serviciul Impozite şi Taxe Persoane Fizice: O funcţie de execuţie de inspector debutant Condiţii: studii superioare de lungă durată, economice; cunoştinţe de operare PC ( Word si Excel); 2. Serviciul Impozite şi Taxe Persoane Juridice şi Trezorerie: O funcţie de execuţie de inspector de specialitate gradul profesional III Condiţii: studii superioare de lungă durată, economice; cunoştinţe de operare PC ( Word si Excel); vechime în specialitate - minim 1 an. 3. Serviciul Informatică O funcţie de execuţie de consilier, gradul profesional IA Condiţii: studii superioare de lungă durată, specialitatea informatică; cunoştinţe de operare PC ( Word si Excel); vechime în specialitate - minim 5 ani. O funcţie de execuţie de consilier debutant Condiţii: studii superioare de lungă durată, specialitatea informatică; cunoştinţe de operare PC ( Word si Excel); Concursul constă dintr-o lucrare scrisă şi un interviu din bibliografia anunţată, în prezenţa comisiei de concurs, conform HGR. nr. 157/1999 pentru modificarea şi completarea Metodologiei de aplicare a criteriilor de stabilire a salariilor de bază între limite şi a normelor de evaluare a performanţelor profesionale individuale pentru personalul angajat în structurile administraţiei publice locale şi în serviciile publice din subordinea acestora, aprobată prin HGR. nr. 775/1998. Interviul va fi susţinut în data de 15.12.2005, ora 14.00, numai de candidaţii care au obţinut la lucrarea scrisă minimum nota 7. Candidatul declarat reuşit trebuie să obţină cel puţin o notă finală egală cu 7. Dosarele de înscriere vor conţine următoarele acte: Cerere de participare la concurs; Curriculum vitae; Carnet de muncă în copie şi original; Recomandare de la ultimul loc de muncă sau copie de pe fişa de evaluare a performanţelor profesionale individuale din anul anterior; Acte de studii, copie şi original; Certificat de cazier judiciar, de la Inspectoratul Judeţean de Poliţie; Buletinul de identitate, copie şi original. Adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare; Ultima zi de depunere a dosarelor de concurs este de 05.12.2005. Dosarele se depun la Compartimentul Resurse Umane. Relaţii suplimentare se pot obţine la telefon 281850 (int. 162) şi la panoul de afişaj de la intrarea în Palatul Cenad.
PRIMAR, GHEORGHE FALCĂ
|
Primarul | |||||||||||
|
|||||||||||
Viceprimar | ||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Consiliul Local | ||||||||
|
||||||||
Aparatul de specialitate | ||||||||
|
||||||||
|
||||||||
Calendar evenimente | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Certificări | |||||||||
|
|||||||||