Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74140668
 

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ARAD

Bulevardul Revoluţiei nr. 75, ARAD 310130
Tel: 0040 257 281850, Fax 0040 257 214764

 

 

   

Organizeaza, în data de 17.05.2004, orele 10.00, la sediul institutiei, concurs pentru ocuparea urmatoarelor functii publice de executie, vacante:


• consilier asistent la Serviciul Control, Asociatii de Proprietari si Protectie Civila;
Conditii specifice:
- studii superioare economice de lunga durata, specialitatea contabilitate si informatica de gestiune;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minimum 1 an;
- bune cunostinte de operare PC.


•  consilier juridic asistent la Serviciul Control, Asociatii de Proprietari si Protectie Civila;
Conditii specifice:
- studii superioare juridice;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minimum 1 an;
- bune cunostinte de operare PC.


•  consilier juridic principal la Serviciul Relatii publice, Programe de Dezvoltare si Integrare Europeana
Conditii specifice:
- studii superioare juridice;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minimum 3 ani;
- bune cunostinte de operare PC.


Dosarele de participare se depun la sediul institutiei - Serviciul Resurse Umane, Achizitii si Autorizatii (Palatul Cenad, camera 4), pâna în data de 07.05.2004 si vor contine urmatoarele acte:


- formular de înscriere (se pune la dispozitia candidatilor de catre Serviciul Resurse umane, achizitii si autorizatii);
- copia actului de identitate;
- copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia carnetului de munca, sau dupa caz, o adeverinta, care sa ateste vechimea în munca si, dupa caz, în specialitate;
- cazierul judiciar;
- adeverinta medicala, care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare;
- copia fisei de evaluare a performantelor profesionale individuale, sau, dupa caz, recomandarea de la ultimul loc de munca;
- declaratie pe proprie raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica.

Copiile de actele mentionate se prezinta însotite de documentele originale, pentru a fi certificate pentru conformitatea cu originalul, sau în copii legalizate.


Concursul consta în urmatoarele etape:
1. Selectia dosarelor de concurs si afisarea rezultatelor, cu mentiunea admis/respins se va face pâna în data de 13.05.2004;
2. Proba scrisa;
3. Interviul.


Nota minima de promovare a probei scrise si a interviului este 7 (sapte).

P R I M A R
Dorel Popa
Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
 

 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved