Primăria Municipiului Arad organizează în data de 07.07.2014 (proba scrisă), concurs de recrutare în vederea ocupării următoarelor funcţii publice de execuţie din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Arad:
- Consilier juridic, clasa I, gradul profesional debutant - Serviciul Administraţie Publică Locală
Condiţii generale: - conform art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Condiţii specifice: - studii universitare juridice de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare juridice de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă
- Consilier, clasa I, gradul profesional superior - Biroul Contabilitatea Bugetului General
Condiţii generale: - conform art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Condiţii specifice: - studii universitare economice de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare economice de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- vechime în specialitatea studiilor: minim 9 ani
- Consilier, clasa I, gradul profesional debutant - Serviciul Edilitar, Mediu - Compartimentul Mediu
Condiţii generale: - conform art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Condiţii specifice: - studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă.
Dosarele de înscriere vor conţine următoarele acte:
a) formularul de înscriere eliberat de Serviciul Resurse Umane;
b) copia actului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
d) copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
e) cazierul judiciar;
f) adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la lit. e) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere. Ăn acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis în urma selecţiei dosarelor, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.
Data limită de depunere a dosarelor de înscriere este 25.06.2014
Concursul constă în:
- selecţia dosarelor de înscriere se face până la data de 02.07.2014;
- proba scrisă â programată în data de 07.07.2014, ora 14.00;
- interviul - programat în maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise;
Bibliografia se afişează la sediul instituţiei. De asemenea poate fi studiată si AICI...
Relaţii suplimentare se pot obţine la telefon 281850 (int. 162, 462) şi la panoul de afişaj din Palatul Administrativ-cam nr. 8.
PRIMAR
GHEORGHE FALCÄ
|