Hotărârea adusă la cunoştinţă publică în data de 18-01-2022
H O T Ă R Â R E nr. _______ din __________
privind acordarea unui mandat unui reprezentant din aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Arad pentru exercitarea dreptului de preemptiune al Municipiului Arad în cadrul procedurii licitatiei publice pentru vânzarea imobilului teren si casă, situat în Municipiul Arad, str. Stefan Cicio Pop nr. 3 Având în vedere inițiativa Primarului Municipiului Arad, exprimată în Referatul de aprobare nr. 3674 /18.01.2022,
Analizând raportul Serviciului Evidență și Administrare Domeniul Public, înregistrat sub nr. 3676 /18.01.2022,
Ca urmare a anunțului nr. 857391/22.12.2021 al Serviciului Urmărire Venituri – Direcția Venituri, cu referire la dosarul de executare nr. 207/13.04.2016, privind vânzarea, prin licitație publică, în data de 28.01.2022, orele 1100, a bunului imobil de tip teren intravilan, curți construcții, în suprafață de 544 mp + casă, în suprafață de 438,38 mp, înscris în CF nr. 302351 Arad, situat în mun. Arad, str. Ștefan Cicio Pop, nr. 3, jud. Arad, proprietatea debitorului Badohu Amivi Jenam, indisponibilizat prin procesele verbale de sechestru nr. 89385/25.03.2019, nr. 582969/26.08.2021 și nr. 742047/15.11.2021, la prețul de pornire a licitației de 1.080.000,00 lei (218.000 euro) fără T.V.A.,
Văzând adresele înaintate de către Direcția Venituri, prin Serviciul Urmărire Venituri, către Consiliul Local al Municipiului Arad (nr. 903778/31.12.2021), Consiliul Județean Arad și Ministerul Culturii, prin care solicită acestor autorități/instituții publice exprimarea unui punct de vedere cu privire la exercitarea dreptului de preempțiune privind achiziționarea imobilului mai sus menționat,
În temeiul art. 250 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de Procedură Fiscală, cu modificările și completările ulterioare,
Având în vedere art. 1738 din Legea nr. 287/2019 privind Codul civil, cu modificările și completările ulterioare,
Ținând seama de avizele comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al Municipiului Arad,
Luând în considerare adoptarea hotărârii în unanimitate de voturi (23 de consilieri prezenți din totalul de 23),
În temeiul art. 129 alin. (1), alin. (2) lit. d), alin. (7) lit. n), art. 139 alin. (2) și art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI ARAD
adoptă prezenta
H O T Ă R Â R E
Art. 1. În aplicarea art. 1738 din Legea nr. 287/2019 privind Codul civil, republicată, cu modificările și completările ulterioare, Consiliul Local al Municipiului Arad își exprimă intenția de a-și exercita dreptul de preempțiune la cumpărarea, în condițiile prevăzute de Codul de procedură civilă, a imobilului de tip teren intravilan, curți construcții, în suprafață de 544 mp + casă, în suprafață de 438,38 mp, înscris în CF nr. 302351 Arad, situat în municipiul Arad, str. Ștefan Cicio Pop, nr. 3, judetul Arad, proprietatea debitorului - , indisponibilizat prin procesele verbale de sechestru nr. 89385/25.03.2019, nr. 582969/26.08.2021 și nr. 742047/15.11.2021, monument istoric clasificat.
Art. 2 Prin Dispoziția Primarului Municipiului Arad se mandatează un titular și un supleant, din aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Arad, să reprezinte Municipiul Arad pentru exercitarea dreptului de preempțiune în cadrul procedurii urmăririi silite a bunului imobil identificat conform art. 1, la prețul care va rezulta din procedură, în limita stabilită prin hotărâre a Consiliului Local al Municipiului Arad.
Art. 3 Prezenta hotărâre se duce la îndeplinire de către reprezentantul desemnat în cadrul procedurii urmăririi silite descrise mai sus și se comunică tuturor celor interesați de către Serviciul Administrație Publică Locală.
PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ
Ilie CHEȘA Contrasemnează pentru legalitate
SECRETAR GENERAL
Lilioara STEPANESCU
Red./Dact. CM/CM Verif. C.M.
1 ex. Serviciul Evidență și Administrare Domeniul Public
1 ex. Instituția Prefectului-Județul Arad
1 ex. Dosar ședințã CLMA 18.01.2022 Cod PMA-S4-02
ROMÂNIA P R O I E C T Avizat
JUDEȚUL ARAD SECRETAR GENERAL
MUNICIPIUL ARAD Lilioara Stepanescu
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E A nr. ________
din _______________ 2022
privind acordarea unui mandat unui reprezentant din aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Arad pentru exercitarea dreptului de preempțiune al Municipiului Arad în cadrul procedurii licitației publice pentru vânzarea imobilului teren și casă, situat în Municipiul Arad, str. Ștefan Cicio Pop nr. 3
Având în vedere inițiativa Primarului Municipiului Arad, exprimată în Referatul de aprobare nr. 3674 /18.01.2022___________
Analizând raportul Serviciului Evidență și Administrare Domeniul Public, înregistrat sub nr. 3676 /18.01.2022
Ca urmare a anunțului nr. 857391/22.12.2021 al Serviciului Urmărire Venituri – Direcția Venituri, cu referire la dosarul de executare nr. 207/13.04.2016, privind vânzarea, prin licitație publică, în data de 28.01.2022, orele 1100, a bunului imobil de tip teren intravilan, curți construcții, în suprafață de 544 mp + casă, în suprafață de 438,38 mp, înscris în CF nr. 302351 Arad, situat în mun. Arad, str. Ștefan Cicio Pop, nr. 3, jud. Arad, proprietatea debitorului -------, indisponibilizat prin procesele verbale de sechestru nr. 89385/25.03.2019, nr. 582969/26.08.2021 și nr. 742047/15.11.2021, la prețul de pornire a licitației de 1.080.000,00 lei (218.000 euro) fără T.V.A.;
Văzând adresele înaintate de către Direcția Venituri, prin Serviciul Urmărire Venituri, către Consiliul Local Arad (nr. 903778/31.12.2021), Consiliul Județean Arad și Ministerul Culturii, prin care solicită acestor autorități/instituții publice exprimarea unui punct de vedere cu privire la exercitarea dreptului de preempțiune privind achiziționarea imobilului mai sus menționat;
În temeiul art. 250 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de Procedură Fiscală, cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere art. 1738 din Legea nr. 287/2019 privind Codul civil, cu modificările și completările ulterioare;
Ținând seama de avizele comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al Municipiului Arad,
În temeiul art. 129 alin. (1), alin. (2) lit. d), alin. (7) lit. n), art. 139 alin. (2) și art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI ARAD
adoptă prezenta
H O T Ă R Â R E
Art. 1. În aplicarea art. 1738 din Legea nr. 287/2019 privind Codul civil, republicată, cu modificările și completările ulterioare, Consiliul Local al Municipiului Arad își exprimă intenția de a-și exercita dreptul de preempțiune la cumpărarea, în condițiile prevăzute de Codul de procedură civilă, a imobilului de tip teren intravilan, curți construcții, în suprafață de 544 mp + casă, în suprafață de 438,38 mp, înscris în CF nr. 302351 Arad, situat în municipiul Arad, str. Ștefan Cicio Pop, nr. 3, judetul Arad, proprietatea debitorului ---------, indisponibilizat prin procesele verbale de sechestru nr. 89385/25.03.2019, nr. 582969/26.08.2021 și nr. 742047/15.11.2021, monument istoric clasificat.
Art. 2 Se mandatează doamna/domnul ______________________________________, titular si a dnei/dlui __________________________,supleant, din aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Arad, să reprezinte Municipiul Arad pentru exercitarea dreptului de preempțiune în cadrul procedurii urmăririi silite a bunului imobil identificat conform art. 1, la prețul care va rezulta din procedură, în limita stabilită prin hotărâre a Consiliului Local al Municipiului Arad.
Art. 3 Prezenta hotărâre se duce la îndeplinire de către reprezentantul desemnat în cadrul procedurii urmăririi silite descrise mai sus și se comunică tuturor celor interesați de către Serviciul Administrație Publică Locală.
PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ SECRETAR GENERAL
PRIMARUL MUNICIPIULUI ARAD
Nr. 3674 /18.01.2022___________
Primarul Municipiului Arad
În temeiul prevederilor art. 136, alin. (8), lit. a) din Ordonanța de urgență nr. 57/2019 - privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare și cu aplicarea art. 37 din Regulamentul de organizare si funcționare a Consiliului Local al Municipiului Arad aprobat prin Hotărârea nr. 216/2016 a Consiliului Local al Municipiului Arad, îmi exprim inițiativa de promovare a unui proiect de hotărâre cu următorul obiect: acordarea unui mandat unui reprezentant din aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Arad pentru exercitarea dreptului de preempțiune al Municipiului Arad în cadrul procedurii licitației publice pentru vânzarea imobilului teren și casă, situat în Municipiul Arad, str. Ștefan Cicio Pop nr. 3
REFERAT DE APROBARE
În data de 28.01.2022, orele 1100, la sediul Direcției Venituri Arad, str. Mucius Scaevola nr. 11, va avea loc vânzarea, prin licitație publică a bunului imobil de tip teren intravilan, curți construcții, situat în mun. Arad, str. Ștefan Cicio Pop, nr. 3, jud Arad, așa cum se arată în anunțul nr. 857391/22.12.2021.
Bunul teren intravilan, curți construcții în suprafață de 544 mp + casă, în suprafață de 438,38 mp, înscris în CF nr. 302351 Arad, situat în mun. Arad, str. Ștefan Cicio Pop, nr. 3, jud. Arad, este proprietatea debitorului -----------, fiind indisponibilizat prin procesele verbale de sechestru nr. 89385/25.03.2019, nr. 582969/26.08.2021 și nr. 742047/15.11.2021, este supus vânzării la prețul de pornire a licitației de 1.080.000,00 lei (218.000 euro) fără T.V.A.
Bunul imobil este monument istoric, clasificat prin datele de identificare menționate mai sus, fiind sediul Consiliului Național Român Central, de unde s-a coordonat întreaga acțiune de făurire a Marii Uniri și în care a trăit Ștefan Cicio Pop.
În motivare invocăm:
prevederile art. 1738 din Legea nr. 287/2019 privind Codul civil, cu modificările și completările interioare;
adresa nr. 903778/31.11.2021 a Direcției Venituri Consiliului Local Arad exprimarea unui punct de vedere cu privire la exercitarea dreptului de preempțiune privind achiziționarea imobilului descris mai sus.
În considerarea celor de mai sus consider oportun adoptarea unei hotărâri de către Consiliul Local al Municipiului Arad pentru acordarea unui mandat unui reprezentant din aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Arad pentru exercitarea dreptului de preemțiune al Municipiului Arad în cadrul procedurii licitației publice pentru vânzarea imobilului teren și casă, situat în Municipiul Arad, str. Ștefan Cicio Pop nr. 3.
P R I M A R
Călin BIBARȚ
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ARAD
DIRECȚIA PATRIMONIU
SERVICIUL EVIDENȚĂ ȘI ADMINISTRARE DOMENIUL PUBLIC
Nr. 3674 /18.01.2022
RAPORT
În data de 28.01.2022, orele 1100, la sediul Direcției Venituri Arad, str. Mucius Scaevola nr. 11, va avea loc vânzarea, prin licitație publică a bunului imobil de tip teren intravilan, curți construcții, situat în mun. Arad, str. Ștefan Cicio Pop, nr. 3, jud Arad, așa cum se arată în anunțul Serviciului Urmărire Venituri nr. 857391/22.12.2021.
Bunul teren intravilan, curți construcții în suprafață de 544 mp + casă, în suprafață de 438,38 mp, înscris în CF nr. 302351 Arad, situat în mun. Arad, str. Ștefan Cicio Pop, nr. 3, jud. Arad, este proprietatea debitorului --------------, fiind indisponibilizat prin procesele verbale de sechestru nr. 89385/25.03.2019, nr. 582969/26.08.2021 și nr. 742047/15.11.2021, este supus vânzării la prețul de pornire a licitației de 1.080.000,00 lei (218.000 euro) fără T.V.A.
Bunul imobil este monument istoric, clasificat prin datele de identificare menționate mai sus, fiind sediul Consiliului Național Român Central, de unde s-a coordonat întreaga acțiune de făurire a Marii Uniri și în care a trăit Ștefan Cicio Pop.
În motivare invocăm:
prevederile art. 1738 din Legea nr. 287/2019 privind Codul civil, cu modificările și completările interioare;
adresa nr. 903778/31.11.2021 a Direcției Venituri Consiliului Local Arad exprimarea unui punct de vedere cu privire la exercitarea dreptului de preempțiune privind achiziționarea imobilului descris mai sus,
P R O P U N E M:
1.Mandatarea doamnei/domnului ______________________________________, titular și a dnei/dl_________________________________, supleant, din aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Arad, să reprezinte Municipiul Arad pentru exercitarea dreptului de preempțiune în cadrul procedurii urmăririi silite a bunului imobil de tip teren intravilan, curți construcții, în suprafață de 544 mp + casă, în suprafață de 438,38 mp, înscris în CF nr. 302351 Arad, situat în mun. Arad, str. Ștefan Cicio Pop, nr. 3, jud. Arad, proprietatea debitorului --------, indisponibilizat prin procesele verbale de sechestru nr. 89385/25.03.2019, nr. 582969/26.08.2021 și nr. 742047/15.11.2021, monument istoric clasificat cu datele de identificare de mai sus, la prețul care va rezulta din procedură, în limita stabilită prin hotărâre a Consiliului Local al Municipiului Arad.
2. Exercitarea dreptului de preempțiune în cadrul executării silite, în cazul în care bunul face obiectul urmăririi silite conform condițiilor prevăzute de Codul de procedură civilă”.
DIRECTOR EXECUTIV ȘEF SERVICIU
Ștefan SZUCHANSZKI Mihaela BALAȘ
Vizat juridic
|