Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74122697
 

Hotărâri ale Consiliului Local al Municipiului ARAD
Actualizat: 01-02-2022
Sistem de Căutare
Completaţi una sau mai multe dintre opţiunile:
Cuvinte cheie:

Numai în titluri
Număr act:
An:
Lună:
*se pot introduce şi doar părţi dintr-un cuvânt
Arhiva...

Hotărârea
adusă la cunoştinţă publică în data de 18-01-2022

H O T Ă R Â R E  nr. _______
din __________


privind aprobarea Amenajamentului pastoral pentru suprafetele de pajisti si fânete din extravilanul municipiului Arad


Având în vedere referatul de aprobare al Primarului Municipiului Arad nr. 86533/11.11.2021,
Analizând raportul de specialitate al Serviciului Agricol nr. 86534 din 11.11.2021,
Ținând seama de avizele comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al Municipiului Arad,
În conformitate cu prevederile art. 6, art. 9 alin. (9) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 34/2013 privind organizarea, administrarea și exploatarea pajiștilor permanente și pentru modi-ficarea și completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991, aprobată cu modificări prin Legea nr. 86/2014, cu modificările și completările ulterioare,
Ținând seama de prevederile art.8 din Hotărârea Guvernului nr. 1064/2013 privind aproba-rea Normelor metodologice pentru aplicarea prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 34/2013 privind organizarea, administrarea și exploatarea pajiștilor permanente și pentru modifica-rea și completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991, cu modificările și completările ulterioare,
Luând în considerare Ghidul de întocmire a amenajamentelor pastorale al Institutului de Cercetare Dezvoltare pentru Pajiști Brașov – 2014,
Având în vedere adoptarea hotărârii în unanimitate de voturi (23 de consilieri prezenți din totalul de 23),
În temeiul prevederilor art. 129 alin. (1), alin. (14), art. 139 alin. (1) și art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI ARAD
adoptă prezenta
H O T Ă R Â R E:


Art. 1. Se aprobă Amenajamentul pastoral pentru suprafețele de pajiști și fânețe din extravilanul municipiului Arad, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2. Amenajamentul pastoral prevăzut la art.1 reprezintă actul administrativ care gestionează pajiștile și fânețele la nivelul municipiului Arad și este valabil pentru o perioadă de 10 ani de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.
Art. 3. Prezenta hotărâre se duce la îndeplinire de către Primarul Municipiului Arad, prin aparatul de specialitate – Serviciul Agricol și se comunică celor interesați de către Serviciul Administrație Publică Locală.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ
Ilie CHEȘA Contrasemnează pentru legalitate
SECRETAR GENERAL
Lilioara STEPANESCU

Red./Dact. SML/SML Verif. C.M.
1 ex. Serviciul Agricol
1 ex. Instituția Prefectului-Județul Arad
1 ex. Dosar ședințã CLMA 18.01.2022 Cod PMA -S4-02

ROMÂNIA P R O I E C T Avizat
JUDEȚUL ARAD SECRETAR GENERAL
MUNICIPIUL ARAD Nr. 551/11.11.2021 Lilioara Stepanescu
CONSILIUL LOCAL

H O T Ă R Â R E A nr._________
din 2022
privind aprobarea Amenajamentului pastoral pentru suprafețele de pajiști și fânețe
din extravilanul municipiului Arad

Având în vedere referatul de aprobare al Primarului Municipiului Arad nr. 86533/11.11.2021,
Analizând raportul de specialitate al Serviciului Agricol nr. 86534 din 11.11.2021,
Ținând seama de avizele comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al Municipiului Arad,
În conformitate cu prevederile art. 6, art. 9 alin. (9) din Ordonanța de Urgență a Guvernu-lui nr. 34/2013 privind organizarea, administrarea și exploatarea pajiștilor permanente și pentru modificarea și completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991, aprobată cu modificări prin Legea nr. 86/2014, cu modificările și completările ulterioare,
Ținând seama de prevederile art.8 din Hotărârea Guvernului nr. 1064/2013 privind apro-barea Normelor metodologice pentru aplicarea prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 34/2013 privind organizarea, administrarea și exploatarea pajiștilor permanente și pentru modi-ficarea și completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991, cu modificările și completările ulterioa-re,
Luând în considerare Ghidul de întocmire a amenajamentelor pastorale al Institutului de Cercetare Dezvoltare pentru Pajiști Brașov – 2014,
În temeiul prevederilor art. 129 alin. (1), alin. (14), art. 139 alin. (1) și art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI ARAD
adoptă prezenta
H O T Ă R Â R E:

Art.1. Se aprobă Amenajamentul pastoral pentru suprafețele de pajiști și fânețe din extravilanul municipiului Arad, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2. Amenajamentul pastoral prevăzut la art.1 reprezintă actul administrativ care gestionează pajiștile și fânețele la nivelul municipiului Arad și este valabil pentru o perioadă de 10 ani de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.
Art. 3 Prezenta hotărâre se duce la îndeplinire de către Primarul Municipiului Arad, prin aparatul de specialitate – Serviciul Agricol și se comunică celor interesați de către Serviciul Administrație Publică Locală.
PREȘEDINTE DE SEDINȚĂ
Contrasemnează
SECRETAR GENERAL
Lilioara Stepanescu


Serviciul Agricol
Red./Dact.Gherman Fl. Cod:PMA-S4-01

PRIMARUL MUNICIPIULUI ARAD
Nr. 86533 din 11.11.2021

În temeiul prevederilor art. 37 din Regulamentul de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Arad aprobat prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 216/2016, îmi exprim inițiativa de promovare a unui proiect de hotărâre cu următorul obiect: ”Aprobarea Amenajamentului pastoral pentru suprafețele de pajiști și fânețe din extravilanul municipiului Arad” în susținerea căruia formulez următoarea

REFERAT DE APROBARE
Amenajamentul pastoral reprezintă documentația care cuprinde măsurile tehnice, organizatorice, necesare exploatării și ameliorării pajiștilor permanente în conformitate cu prevederilor O.U.G. nr. 34/ 2013 privind organizarea, administrarea și exploatarea pajiștilor permanente și pentru modificarea și completarea Legii fondului funciar nr. 18/ 1991 aprobată cu modificări prin Legea nr. 86/2014, cu modificările și completările ulterioare.
Amenajamentul pastoral cuprinde :
1.Situația teritorial – administrativă
2.Organizarea teritoriului
3.Caracteristici geografice și climatice
4.Vegetația
5.Cadrul de amenajare
6.Organizarea, îmbunătățirea, dotarea și folosirea pajiștilor
7.Descrierea parcelară
8.Descrierea vegetației forestiere
9.Diverse
10.Studiu pedologic și agrochimic
Amenajamentul pastoral a fost elaborat de către grupul de lucru constituit la nivelul Di-recției pentru Agricultură Județeană Arad conform Ghidului de întocmire a amenajamentelor pas-torale al Institutului de Cercetare Dezvoltare pentru Pajiști Brasov – 2014, în baza documentelor, a studiilor și analizelor prelevate de Oficiul de Studii Pedologice și Agrochimice Arad și a fost avizat de către această instituție și de către Direcția județeană pentru Agricultură Arad.
PROPUN
aprobarea Amenajamentului pastoral pentru suprafețele de pajiști și fânețe din extravilanul municipiului Arad”
P R I M A R
Călin Bibart
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ARAD
SECRETAR GENERAL
DIRECTIA JURIDICA,CONTENCIOS
SERVICIUL AGRICOL
NR. 86534/11.11.2021




R A P O R T
cu privire la aprobarea Amenajamentului pastoral pentru suprafețele de pajiști și fânețe din extravilanul municipiului Arad”


Referitor la: referatul de aprobarea Amenajamentului pastoral pentru suprafețele de pajiști și fânețe din extravilanul municipiului Arad”
Considerații juridice:
În conformitate cu prevederile art. 6, art. 9 alin. (9) din Ordonanța de Urgență Nr. 34/2013 privind organizarea, administrarea și exploatarea pajiștilor permanente și pentru modifi-carea și completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991, aprobată cu modificări prin Legea nr. 86/2014, cu modificările și completările ulterioare,
- art. 8 din Hotărârea Guvernului nr. 1064/2013 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 34/2013 privind or-ganizarea, administrarea și exploatarea pajiștilor permanente și pentru modificarea și com-pletarea Legii fondului funciar nr. 18/1991
- Ghidul de întocmire a amenajamentelor pastorale al Institutului de Cercetare Dezvoltare pentru Pajiști Brasov - 2014

PROPUNEM :

Aprobarea Amenajamentului pastoral pentru suprafețele de pajiști și fânețe din extravilanul municipiului Arad”, în forma prezentată în anexa la prezenta hotărâre.


S E C R E TA R GENERAL SEF SERVICIU

Lilioara STEPANESCU Florica GHERMAN







[Vizualizare PDF]    [ Înapoi ]

Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
 

 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved