|
||
|
![]() |
![]() |
|||||||
Activități Curente | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Direcția Venituri | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Utile | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Să cunoaștem | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||
Meteo | |||||||||
|
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Caută | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||
Contor Site | |||||||||
|
|||||||||
![]() |
![]() |
ANUNȚURI
![]() |
Iun 22, 2012 |
![]() |
|
Dosare de executare nr. 37131/21.12.2009 nr. 207011 din .18.06.2012 MUNICIPIUL ARAD, Direcția Venituri – Serviciul Urmărire Venituri, cu sediul în Arad, str. M. Scaevola nr.11, în temeiul art. 162 din OG nr. 92/2003 privind Codul de Procedură Fiscala, republicată, cu modificările și completările ulterioare, organizează la data de 05.07.2012, orele 14,00 la sediul Direcției Venituri, în loc. Arad, str. M. Scaevola nr. 11, licitație publică pentru vânzarea bunului imobil, proprietatea debitorilor BARTOK PAVEL si BARTOK MARIANA LENUTA, |
|
Continuare (2350 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Iun 22, 2012 |
![]() |
|
Dosare de executare nr. 744/05.04.2011 nr. 206920 din .18.06.2012 MUNICIPIUL ARAD, Direcția Venituri – Serviciul Urmărire Venituri, cu sediul în Arad, str. M. Scaevola nr. 11, în temeiul art. 162 din OG nr. 92/2003 privind Codul de Procedură Fiscala, republicată, cu modificările și completările ulterioare, organizează la data de 05.07.2012, orele 11,00 la sediul Direcției Venituri, în loc. Arad, str. M. Scaevola nr. 11, licitație publică pentru vânzarea bunului imobil, proprietate a debitoarei ACHIM FLORIN |
|
Continuare (2393 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mai 25, 2012 |
![]() |
|
Primăria Municipiului Arad anunță că în data de Joi 31.05.2012, ora 09:00, în sala 60, etaj 1, organizează o licitație pentru locurile de parcare din zona Micalaca pentru blocul 102. La licitație vor participa locatarii din zonele mai sus menționate care au depus cerere pentru un loc de parcare până în data de 16.05.2012. | |
Continuare (311 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mai 18, 2012 |
![]() |
|
Primăria Municipiului Arad anunță începerea procedurilor de licitație a locurilor de parcare marcate și numerotate adiacente blocurilor din zona Micalaca, (în spatele bl. 613, bl. 614, bl. 615 și M1 ), conform H.C.L.M. nr. 439 din 28.12.2009, cu modificările și completările ulterioare, privind aprobarea ’’Regulamentului de atribuire/licitare a locurilor de parcare în parcările de reședință din municipiul Arad’’. Pentru participarea la procedura de licitare, locatarii din această zonă vor depune, la Primăria Municipiului Arad, camera 5(Palatul Cenad), până la data de 30.05.2012, următoarele documente: |
|
Continuare (1451 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mai 11, 2012 |
![]() |
|
Primăria Municipiului Arad anunță că în data de Joi 17.05.2012, ora 09:00, în sala 60, etaj 1, organizează o licitație pentru locurile de parcare din zona Vlaicu pentru blocurile B20, B21, și B12. La licitație vor participa locatarii din zonele mai sus menționate care au depus cerere pentru un loc de parcare până în data de 04.05.2012. Se scot la licitație un număr de 35 locuri de parcare. | |
Continuare (238 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mai 08, 2012 |
![]() |
|
ANUNȚĂ LICITAȚIE PUBLICĂ CU STRIGARE PENTRU VÂNZAREA AUTOVEHICULELOR ABANDONATE SAU FĂRĂ STĂPÂN în data de 25.05.2012 ora 09.00 la Biroul Ridicări Vehicule, Arad, Str. Dosoftei FN, pentru vânzarea de autovehicule ridicate în baza Legii 421/2002, cu modificările și completările ulterioare. |
|
Continuare (1271 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mai 07, 2012 |
![]() |
|
În baza art. 6 alin. (1) din Legea nr. 421/2002, cu modificări și completări ulterioare și art. 6 alin (1) și (2) din Hotărârea nr. 156/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 421/2002 coroborate cu art. 14 din H.C.L.M. nr. 128/31.05.2007, Primarul Municipiului Arad aduce la cunoștința publică caracteristicile tehnice ale vehiculelor fără stăpân aflate pe domeniul public al Municipiului Arad, în vederea identificării proprietarilor sau a deținătorilor legali ai acestora. |
|
Continuare (5325 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mai 04, 2012 |
![]() |
|
Primăria Municipiului Arad anunță începerea procedurilor de licitație a locurilor de parcare marcate și numerotate adiacente blocurilor din zonă, conform H.C.L.M. nr. 439 din 28.12.2009, cu modificările și completările ulterioare, privind aprobarea ’’Regulamentului de atribuire/licitare a locurilor de parcare în parcările de reședință din municipiul Arad’’. Pentru participarea la procedura de licitare, locatarii din această zonă vor depune, la Primăria Municipiului Arad, camera 5(Palatul Cenad), până la data de 18.05.2012, următoarele documente: |
|
Continuare (1554 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mai 04, 2012 |
![]() |
|
Primăria Municipiului Arad anunță începerea procedurilor de licitație a locurilor de parcare marcate și numerotate adiacente blocului 102, din zona susmenționată, conform H.C.L.M. nr. 439 din 28.12.2009, cu modificările și completările ulterioare, privind aprobarea ’’Regulamentului de atribuire/licitare a locurilor de parcare în parcările de reședință din municipiul Arad’’. Pentru participarea la procedura de licitare, locatarii din această zonă vor depune, la Primăria Municipiului Arad, camera 5(Palatul Cenad), până la data de 16.05.2012, următoarele documente: |
|
Continuare (1414 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Apr 27, 2012 |
![]() |
|
Primăria Municipiului Arad anunță că în data de 03.05.2012, ora 09:00, în sala 60, etaj 1, organizează o licitație pentru locurile de parcare din zona Micalaca (str. Gheorghe Ciuhandru – bl. ANL 1, 2, 3, 4, 5 și 6, bl. 359, bl. 357 și bl. 347) și de la ora 10:30, în sala 60, etaj 1, organizează o licitație pentru locurile de parcare din zona Micalaca (str. Nicolae Brânzeu – bl. 305 și bl. 306). | |
Continuare (558 octeţi) ![]() |
|
Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30 ,31,32 |
![]() |
![]() |
||||||||||
Primarul | |||||||||||
|
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||||||||||
Viceprimar | ||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Aparatul de specialitate | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Consiliul Local | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Calendar evenimente | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||
Certificări | |||||||||
|
|||||||||
![]() |
![]() |