|
||
|
Activități Curente | ||||||||
|
||||||||
Direcția Venituri | ||||||||
|
||||||||
Utile | ||||||||
|
||||||||
Să cunoaștem | ||||||||
|
||||||||
Meteo | |||||||||
|
|||||||||
Caută | ||||||||
|
||||||||
Contor Site | |||||||||
|
|||||||||
ANUNȚURI
ANUNȚURI... | Mar 07, 2011 |
Transparență decizională - Începând cu data luni, 07.03.2011, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afișate următoarele documente privind: |
|
Continuare (543 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Mar 03, 2011 |
Anunț |
|
În data de 30.03.2011, începând cu ora 9,00, în sala 60 de la etajul Palatului Administrativ (Primăria Municipiului Arad) se va desfășura proba scrisă a examenului de atestare a administratorilor de imobile. Accesul candidaților întârziați în sală, după începerea examenului, este interzisă. Proba orală va avea loc la camera 4, Serviciul Informare Cetățeni, începând cu orele 11,00. Candidații înscriși se vor prezenta la examen cu actul de identitate în original. |
|
ANUNȚURI... | Mar 01, 2011 |
HAI PE NET! O campanie de informare, un mărțișor pentru fiecare! |
|
Invitație Direcția de Dezvoltare și Asistență Comunitară Arad în colaborare cu ASOCIAȚIA ASPIS și Centrul EUROPE DIRECT ARAD În data de 2 martie 2011 la orele 11.00 la sediul de pe Bd Revoluției nr. 50 etaj 2 vă invităm la o acțiune din cadrul campaniei HAI PE NET! |
|
Continuare (2142 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Feb 16, 2011 |
Transparență decizională - Începând cu data miercuri, 16.02.2011, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afișate următoarele documente privind: |
|
Proiect de hotărâre privind modificarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr.106/2009, privind aprobarea înființării serviciului comunitar de transport public local și a Regulamentului de organizare și funcționare a acestuia în municipiul Arad, cu modificările ulterioare – inițiativa primarului. | |
Continuare (550 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Feb 03, 2011 |
Transparență decizională - Începând cu data joi, 03.02.2011, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afișate următoarele documente privind: |
|
Continuare (545 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Feb 02, 2011 |
ANUNȚ DEZBATERE PUBLICĂ |
|
Primăria Municipiului Arad anunță organizarea dezbaterii publice, luni, 07.02.2011, de la orele 1500, în sala 60 a Palatului Administrativ, având ca temă următorul proiect de hotărâre: |
|
Continuare (542 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Ian 28, 2011 |
Transparență decizională - Începând cu data vineri, 28.01.2011, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afișate următoarele documente privind: |
|
|
|
Continuare (545 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Ian 24, 2011 |
Transparență decizională - Începând cu data luni, 24.01.2011, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afișate următoarele documente privind: |
|
Continuare (541 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Ian 21, 2011 |
Transparență decizională - Începând cu data vineri, 21.01.2011, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afișate următoarele documente privind: |
|
Continuare (532 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Ian 21, 2011 |
Comisia Municipală pentru Recensământul General Agricol Arad - anunță |
|
Facem apel la toți cetățenii ale căror gospodării de pe raza municipiului Arad fac obiectul recensământului general agricol și care până la această dată, după căutări repetate, nu au putut fi găsiți la adresa de domiciliu pentru a fi recenzați sau au refuzat recenzarea, să se adreseze de urgență recenzorului ale cărui date de contact au fost transmise prin înștiințările lăsate la adresa de domiciliu sau să se prezinte la Primăria Municipiului Arad, sediul Direcției Venituri, Bulevardul Revoluției nr. 97, camera 10, Serviciul Agricol, zilnic, de luni până sâmbătă, până cel târziu în data de 31 ianuarie 2011, orele 8,00-20,00. | |
Continuare (1240 octeţi) | |
Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30 ,31,32,33,34,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60 ,61,62,63,64,65,66,67,68,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90 ,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102,103,104,105,106,107,108,109,110 |
[ Arhiva... ] |
Primarul | |||||||||||
|
|||||||||||
Viceprimar | ||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Aparatul de specialitate | ||||||||
|
||||||||
Consiliul Local | ||||||||
|
||||||||
|
||||||||
Calendar evenimente | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Certificări | |||||||||
|
|||||||||