|
||
|
Activități Curente | ||||||||
|
||||||||
Direcția Venituri | ||||||||
|
||||||||
Utile | ||||||||
|
||||||||
Să cunoaștem | ||||||||
|
||||||||
Meteo | |||||||||
|
|||||||||
Caută | ||||||||
|
||||||||
Contor Site | |||||||||
|
|||||||||
Comunicate, Anunţuri, Ştiri
COMUNICATE... | Apr 22, 2020 |
Situația încasărilor taxelor și impozitelor locale la finele primului trimestru |
|
Potrivit evidențelor Direcției Venituri din cadrul Primăriei Municipiului Arad, în intervalul 1 ianuarie - 31 martie 2020, un număr de 49.460 persoane fizice și 3.767 persoane juridice și-au achitat taxele și impozitele locale. 38.551 arădeni au beneficiat astfel de bonificația de 10%. Cuantumul sumelor încasate din plata impozitelor și taxelor locale se ridică la 44.431.505 lei. Anul trecut, în același interval de timp, 55.941 persoane fizice, respectiv 4.452 persoane juridice, achitaseră taxele și impozitele locale, cuantumul încasărilor fiind de 63.178.089 lei. |
|
COMUNICATE... | Apr 21, 2020 |
Primăria Arad a lansat Ghișeul Online |
|
Începând de joi, 16 aprilie 2020, Primăria Municipiului Arad a pus la dispoziția cetățenilor Ghișeul online, o platformă pentru depunerea online a documentelor. Prin intermediul acesteia sperăm să venim în sprijinul cetățenilor și să îmbunătățim considerabil relația pe care o avem cu ei. |
|
Continuare (1486 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Apr 16, 2020 |
INFORMARE - privind înregistrarea actelor de naștere și de deces - Serviciul Stare Civilă |
|
Primăria Municipiului Arad, prin Serviciul Stare Civilă anunță că, în contextul Decretului 240/15.04.2020, începând de vineri, 17 aprilie 2020, comunicarea documentelor necesare înregistrării actelor de naștere și de deces se va face de către instituțiile medicale exclusiv online la adresa de email arad@ar.e-adm.ro. |
|
Continuare (602 octeţi) | |
COMUNICATE... | Apr 16, 2020 |
Unanimitate de voturi pentru reorganizarea Poliției Locale |
|
În contextul cerințelor operaționale crescute de ordine publică și circulație a persoanelor generate de starea de urgență, Direcția Generală Poliția Locală accelerează programul de amplificare a prezenței pe străzile Municipiului Arad, inițiat în cursul anului 2019. Astfel, în cursul ședinței CLM Arad din 15.04.2020, aleșii locali au votat în unanimitate o nouă reorganizare a poliției locale, prin care 12 funcții au fost transferate dinspre activități preponderent de birou către serviciile de ordine publică și circulație. Ca urmare a acestei noi etape de reorganizare, serviciile ce funcționează exclusiv în contact direct cu cetățenii reprezintă peste 75% din organigrama DGPL. |
|
Continuare (2040 octeţi) | |
COMUNICATE... | Apr 15, 2020 |
O nouă ședință CLM de îndată |
|
Consilierii locali s-au reunit în ședință extraordinară de îndată, miercuri, 15 aprilie 2020. Din cele cinci proiecte aflate pe ordinea de zi, două au fost prioritare: schimbarea destinației unor imobile aflate în proprietatea publică a municipiului Arad, pe perioada instituirii stării de urgență, respectiv o nouă rectificare a Bugetului General de Venituri și Cheltuieli pentru prevenirea și gestionarea situației de urgență provocată de infecțiile cu COVID-19. |
|
Continuare (2075 octeţi) | |
COMUNICATE... | Apr 15, 2020 |
Punct de vedere - privind acordul-cadru de furnizare de carburanti pe bază de carduri electronice, pentru parcul auto al Primăriei Municipiului Arad |
|
Referitor la informațiile apărute în spațiul public cu privire la anunțul de participare publicat în SICAP cu nr. CN1020166/02.04.2020 având ca obiect atribuirea acordului-cadru de furnizare de „Carburanți (motorină și benzină) pe bază de carduri electronice pentru parcul auto al Primăriei Municipiului Arad și pentru utilajele din dotarea bazelor sportive aflate în administrarea acesteia”, cu o durată de 4 ani, Primăria Municipiului Arad face următoarele precizări: |
|
Continuare (3351 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Apr 15, 2020 |
ANUNT privind exproprierea pentru cauză de utilitate publică |
|
Având în vedere art. 8 alin. (1) din Legea nr. 255/2010 privind exproprierea pentru cauză de utilitate publică, necesară realizării unor obiective de interes național, județean și local, prin prezenta, Municipiul Arad, prin primar, în calitate de expropriator, anunță că, începând cu data de 15.04.2020, la intrarea în clădirea Primăriei Municipiului Arad, situată în Bulevardul Revoluției nr. 75, este afișată lista imobilelor care urmează a fi expropriate în temeiul Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr.144/20.03.2020 privind declanșarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul care face parte din proiectul de utilitate publică de interes local ˮRegenerare urbană a spațiilor dintre blocuri din cartierele Alfa, Faleza Mureș, Confecții, Micalaca, Vlaicu și Centru, inclusiv zona protejată a Municipiului Aradˮ. |
|
Continuare (207 octeţi) | |
COMUNICATE... | Apr 14, 2020 |
Punct de vedere - Adora Park |
|
Ca urmare a informațiilor apărute în spațiul public cu privire la problemele cu care se confruntă locatarii blocurilor Adora Park 1 și 2, din zona Cocorilor - Vlaicu, Primăria Municipiului Arad, prin Direcția Generală Poliția Locală, ține să facă următoarele precizări, pentru clarificarea situației, dar și identificarea și aplicarea măsurilor optime, care să asigure rezolvarea eficientă a respectivei situații. |
|
Continuare (3696 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Apr 09, 2020 |
Transparență decizională |
|
Începând cu data de joi, 09.04.2020, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afișate următoarele documente privind: |
|
Continuare (632 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Apr 09, 2020 |
Transparență decizională |
|
Începând cu data de joi, 09.04.2020, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afișate următoarele documente privind: |
|
Continuare (632 octeţi) | |
Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30 ,31,32,33,34,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60 ,61,62,63,64,65,66,67,68,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90 ,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114 ,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135 ,136,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156 ,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170,171,172,173,174,175,176,177 ,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191,192,193,194,195,196,197,198 ,199,200,201,202,203,204,205,206,207,208,209,210,211,212,213,214,215,216,217,218,219 ,220,221,222,223,224,225,226,227,228,229,230,231,232,233,234,235,236,237,238,239 ,240,241,242,243,244,245,246,247,248,249,250,251,252,253,254,255,256,257,258,259,260,261,262,263,264,265,266,267,268,269,270,271,272,273,274,275,276,277,278,279,280,281,282,283,284,285,286,287,288,289,290,291,292,293,294,295,296,297,298,299,300,301,302,303,304,305,306,307,308,309,310,311,312,313,314,315,316,317,318,319,320,321,322,323,324,325,326,327,328,329,330,331 |
[ Arhiva... ] |
Primarul | |||||||||||
|
|||||||||||
Viceprimar | ||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Aparatul de specialitate | ||||||||
|
||||||||
Consiliul Local | ||||||||
|
||||||||
|
||||||||
Calendar evenimente | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Certificări | |||||||||
|
|||||||||