|
||
|
Activități Curente | ||||||||
|
||||||||
Direcția Venituri | ||||||||
|
||||||||
Utile | ||||||||
|
||||||||
Să cunoaștem | ||||||||
|
||||||||
Meteo | |||||||||
|
|||||||||
Caută | ||||||||
|
||||||||
Contor Site | |||||||||
|
|||||||||
ANUNȚURI
ANUNȚURI... | Iul 17, 2014 |
Transparență decizională - Începând cu data de 17.07.2014, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afișate următoarele documente privind: |
|
Continuare (813 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Iul 08, 2014 |
Transparență decizională - Începând cu data de marți, 08.07.2014, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afișate următoarele documente privind: |
|
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației de urbanism Plan Urbanistic Zonal(PUZ) și a Regulamentului Local de Urbanism aferent (RLU): Construire imobil cu destinația hotel și funcțiuni mixte - spații comerciale și servicii, Arad, str. Vasile Goldiș nr.5 - inițiativa primarului |
|
Continuare (565 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Iun 30, 2014 |
Solicitare oferte |
|
Primăria Municipiului Arad solicită până la data de 03.07.2014 oferte pentru asigurarea participării salariaților instituției la programe de formare și perfecționare profesională pentru anul 2014, cu respectarea următoarelor cerințe: |
|
Continuare (801 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Iun 19, 2014 |
Transparență decizională - Începând cu data de joi, 19.06.2014, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afișate următoarele documente privind: |
|
Continuare (549 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Iun 13, 2014 |
Transparență decizională - Începând cu data de vineri, 13.06.2014, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afișate următoarele documente privind: |
|
2. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic Zonal și a Regulamentului Local de Urbanism aferent: Etajare clădire, schimbare de destinație în spațiu comercial la parter și birouri la etaj, municipiul Arad, str. Sava Tekelia nr.11, beneficiari: Goman Mircea și Goman Ramona Georgeta- inițiativa primarului | |
Continuare (536 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Iun 03, 2014 |
Examen de atestare a administratorilor de imobile - 25.06.2014 |
|
“În data de 25.06.2014, începând cu ora 9:00, în sala 70 (Regele Ferdinand) de la etajul Palatului Administrativ (Primăria Municipiului Arad) se va desfășura proba scrisă a examenului de atestare a administratorilor de imobile. Accesul candidaților întârziați în sală, după începerea examenului, este interzis. Proba orală va avea loc la camera 4, Serviciul Informare Cetățeni, începând cu orele 11:00. Candidații înscriși se vor prezenta la examen cu actul de identitate în original.” |
|
Continuare (492 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Mai 28, 2014 |
ANUNȚ PUBLIC |
|
În baza art. 6 alin. (1) din Legea nr. 421/2002, cu modificări și completări ulterioare și art. 6 alin (1) și (2) din Hotărârea nr. 156/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 421/2002 coroborate cu art. 14 din H.C.L.M. nr. 128/31.05.2007, Primarul Municipiului Arad aduce la cunoștința publică caracteristicile tehnice ale vehiculelor fără stăpân aflate pe domeniul public al Municipiului Arad, în vederea identificării proprietarilor sau a deținătorilor legali ai acestora. |
|
Continuare (7097 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Mai 27, 2014 |
Transparență decizională - Începând cu data de marți, 27.05.2014, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afișate următoarele documente privind: |
|
Continuare (532 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Mai 15, 2014 |
Transparență decizională - Începând cu data de joi, 15.05.2014, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afișate următoarele documente privind: |
|
Continuare (535 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Mai 08, 2014 |
Lansare de carte Norman Manea |
|
Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30 ,31,32,33,34,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60 ,61,62,63,64,65,66,67,68,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90 ,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102,103,104,105,106,107,108,109,110 |
[ Arhiva... ] |
Primarul | |||||||||||
|
|||||||||||
Viceprimar | ||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Aparatul de specialitate | ||||||||
|
||||||||
Consiliul Local | ||||||||
|
||||||||
|
||||||||
Calendar evenimente | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Certificări | |||||||||
|
|||||||||