|
||
|
Activități Curente | ||||||||
|
||||||||
Direcția Venituri | ||||||||
|
||||||||
Utile | ||||||||
|
||||||||
Să cunoaștem | ||||||||
|
||||||||
Meteo | |||||||||
|
|||||||||
Caută | ||||||||
|
||||||||
Contor Site | |||||||||
|
|||||||||
ANUNȚURI
ANUNȚURI... | Apr 02, 2015 |
Transparență decizională - Începând cu data de 02.04.2015, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afișate următoarele documente privind: |
|
|
|
Continuare (540 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Mar 30, 2015 |
PUBLICAȚIE DE VÂNZARE PENTRU BUNURI IMOBILE, Ziua 16, luna APRILIE, anul 2015, LICITATIA III |
|
MUNICIPIUL ARAD, Direcția Venituri – Serviciul Urmărire Venituri, cu sediul în Arad, str. M. Scaevola nr. 11, în temeiul art. 162 din OG nr. 92/2003 privind Codul de Procedură Fiscala, republicată, cu modificările și completările ulterioare, organizează la data de 16.04.2015, orele 09,00 la sediul Direcției Venituri, în loc. Arad, str. M. Scaevola nr. 11, | |
Continuare (2606 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Mar 23, 2015 |
Transparență decizională - Începând cu data de 23.03.2015, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afișate următoarele documente privind: |
|
Continuare (538 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Mar 13, 2015 |
Transparență decizională - Începând cu data de 12.03.2015, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afișate următoarele documente privind: |
|
|
|
Continuare (536 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Mar 11, 2015 |
Anunț examen de atestare a administratorilor de imobile |
|
În data de 07.04.2015, începând cu ora 9,00, în sala 70 (Regele Ferdinand) de la etajul Palatului Administrativ (Primăria Municipiului Arad) se va desfășura proba scrisă a examenului de atestare a administratorilor de imobile. Accesul candidaților întârziați în sală, după începerea examenului, este interzis. Proba orală va avea loc la camera 4, Serviciul Informare Cetățeni, începând cu orele 11,00. Candidații înscriși se vor prezenta la examen cu actul de identitate în original. | |
ANUNȚURI... | Mar 09, 2015 |
PUBLICAȚIE DE VÂNZARE PENTRU BUNURI IMOBILE, Ziua 23, luna MARTIE, anul 2015, LICITATIA II |
|
Dosar de executare nr. 21242/11.05.2012 nr. 123786 din 03.03.2015 MUNICIPIUL ARAD, Direcția Venituri – Serviciul Urmărire Venituri, cu sediul în Arad, str. M. Scaevola nr. 11, în temeiul art. 162 din OG nr. 92/2003 privind Codul de Procedură Fiscala, republicată, cu modificările și completările ulterioare, organizează la data de 23.03.2015, orele 09,00 la sediul Direcției Venituri, în loc. Arad, str. M. Scaevola nr. 11, licitație publică pentru vânzarea cotei de 13/16 din bunul imobil, proprietate a debitorilor |
|
Continuare (2513 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Feb 16, 2015 |
Minuta dezbaterii publice din 09.02.2015 |
|
Minuta dezbaterii publice a Proiectului de hotarare privind aprobarea bugetului general de venituri si cheltuieli a municipiului Arad, pentru anul 2015 - initiativa primarului | |
ANUNȚURI... | Feb 05, 2015 |
ANUNȚ DEZBATERE PUBLICĂ |
|
Primăria Municipiului Arad anunță organizarea dezbaterii publice, luni, 09..02.2015 de la orele 15.00 sala ”Regele Ferdinand” a Palatului Administrativ, având ca temă următorul proiect de hotărâre: |
|
Continuare (455 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Ian 31, 2015 |
Transparență decizională - Începând cu data de sâmbătă, 31.01.2015, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afișate următoarele documente privind: |
|
Continuare (536 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Ian 19, 2015 |
ANUNȚ - Primăria Municipiului Arad aduce la cunoștința furnizorilor de formare profesională cererea de ofertă pentru achiziția unui program de formare profesională în domeniul "Comunicare - Imaginea și relațiile publice ale organizației" |
|
INFORMAȚII NECESARE ELABORĂRII ȘI TRANSMITERII OFERTELOR a) informații specifice necesare pentru elaborarea ofertei de către furnizorul de formare: |
|
Continuare (3768 octeţi) | |
Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30 ,31,32,33,34,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60 ,61,62,63,64,65,66,67,68,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90 ,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102,103,104,105,106,107,108,109,110 |
[ Arhiva... ] |
Primarul | |||||||||||
|
|||||||||||
Viceprimar | ||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Aparatul de specialitate | ||||||||
|
||||||||
Consiliul Local | ||||||||
|
||||||||
|
||||||||
Calendar evenimente | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Certificări | |||||||||
|
|||||||||