Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74213419
 

COMUNICATE


Toate articolele din această topică

  COMUNICATE... Mar 31, 2020
    Termen prelungit doar pentru o parte din dările locale

Primăria Municipiului Arad prin Direcția Venituri reamintește contribuabililor faptul că termenul de plată pentru impozitul pe clădiri, impozitul pe teren și impozitul pe mijloacele de transport a fost prorogat până la data de 30 iunie 2020 inclusiv, menținându-se în cazul persoanelor fizice bonificația de 10% pentru plata integrală a impozitelor.

Continuare (1202 octeţi) Versiunea pentru tipărire
  COMUNICATE... Mar 30, 2020
    Program modificat la Relații cu Publicul

Apelați la mijloacele de comunicare la distanță, rămâne îndemnul nostru pentru toți cei care zilele acestea au nevoie de sprijinul Primăriei Municipiului Arad în soluționarea problemelor personale sau profesionale. Pentru siguranța tuturor, alegeți să vă prezentați la ghișeele instituției noastre doar în situații excepționale. În contextul creșterii continue a numărului de îmbolnăviri confirmate este extrem de important să vă protejați pe dvs. și pe apropiații dvs.

În situațiile în care problemele nu pot fi soluționate cu ajutorul mijloacelor la distanță, atunci este bine să știți că  începând de luni, 30 martie 2020, programul de relații cu publicul este următorul:

Continuare (2912 octeţi) Versiunea pentru tipărire
  COMUNICATE... Mar 27, 2020
    Amânarea concursului de recrutare - Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Arad

Direcția de Asistență Socială Arad, cu sediul în Arad, Calea Radnei, nr. 250, anunță amânarea concursului de recrutare pentru ocuparea a 8 posturi contractuale de infirmiere la creșele din cadrul instituției, cu proba scrisă programată inițial în data de 13.04.2020 ora 10:00. Amânarea concursului se realizează în conformitate cu prevederile art. 38-39 din HG nr.286/2011 .

Continuare (820 octeţi) Versiunea pentru tipărire
  COMUNICATE... Mar 27, 2020
    Sprijin pentru persoanele aflate în dificultate

Primăria Municipiului Arad, prin Direcția de Asistență Socială și rețeaua de magazine Remarkt au încheiat un protocol de colaborare cu scopul sprijinirii persoanelor aflate în situații de risc generate de Coronavirus. Astfel, începând de luni,  30 martie 2020, arădenii aflați în dificultate vor putea primi coșuri cu alimente de bază. Acestea vor fi distribuite de reprezentanții Direcției de Asistență Socială, cei care vor verifica persoanele care se încadrează în această categorie.

Continuare (2008 octeţi) Versiunea pentru tipărire
  COMUNICATE... Mar 26, 2020
    În atenția asistenților personali

Ținând seama de Prevederile Ordonanței Militare nr. 3/2020 - privind măsuri de prevenire a răspândirii COVID-19,
Direcția de Asistență Socială Arad, pentru a veni în sprijnul asistenților personali, face următoarele precizări:

  • Asistenții personali vor primi prin poștă adeverințele/legitimații care le atestă  această calitate;
  • Până la primirea prin poștă a adeverințelor/legitimații, pentru deplasarea la domiciliul persoanei cu handicap/în interesul persoanei cu handicap, asistenții personali vor utiliza declarația pe proprie răspundere, care poate fi însoțită de contractul de muncă;
  • Pe site-ul instituției www.dasarad.ro, la secțiunea ”Acte necesare și formulare”, este disponibil modelul declarației pe proprie răspundere prin care se dovedește motivul deplasării.
Versiunea pentru tipărire
  COMUNICATE... Mar 25, 2020
    Primarul Călin Bibarț: ''Considerăm că acum sănătatea arădenilor este de maximă prioritate!''

Primăria Municipiului Arad, prin Centrul Municipal de Cultură Arad a suspendat toate evenimentele programate în perioada următoare. Decizia a fost luată prin dispoziția primarului Municipiului Arad după publicarea în Monitorul Oficial a Decretului privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României. Primarul Călin Bibarț a dispus ca banii economisiți ca urmare a acestei decizii să fie folosiți pentru asigurarea necesarului de materiale de protecție și echipamente medicale, astfel încât misiunea celor din linia întâi să fie una cât se poate de sigură și eficientă.

Continuare (901 octeţi) Versiunea pentru tipărire
  COMUNICATE... Mar 24, 2020
    Termen prelungit pentru plata cu bonificație a taxelor și impozitelor locale

Primăria Municipiului Arad prin Direcția Venituri anunță că, în conformitate cu prevederile art.V din OUG nr.29/2020 privind unele măsuri economice și fiscal-bugetare, termenul de plată pentru impozitul pe clădiri, impozitul pe teren și impozitul pe mijloacele de transport a fost prorogat până la data de 30 iunie 2020 inclusiv, menținându-se în cazul persoanelor fizice bonificația de 10% pentru plata integrală a impozitelor.

Continuare (2995 octeţi) Versiunea pentru tipărire
  COMUNICATE... Mar 23, 2020
    Noul program de la Relații cu Publicul

Primăria Municipiului Arad le reamintește cetățenilor faptul că este extrem de important ca în această perioadă să apeleze la mijloacele de comunicare la distanță, iar deplasarea la ghișeele instituției să se facă numai în situații excepționale. Măsura a fost luată în contextul stării de urgență dată de epidemia de COVID-19 și este menită să protejeze pe toți deopotrivă, indiferent de ce parte a ghișeului se află. În situațiile în care problemele nu pot fi soluționate cu ajutorul mijloacelor la distanță, atunci este bine de știut faptul că începând cu data de 23 martie 2020, doar anumite departamente asigură program de relații cu publicul și doar în anumite intervale orare:

Continuare (2834 octeţi) Versiunea pentru tipărire
  COMUNICATE... Mar 23, 2020
    Comunicat Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Arad

Tel verde - Direcția de Asistență Socială Arad - 0787-806.562 (municipiu)

Tel verde -  Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Arad – 0257/983 (județ)

În contextul instituirii stării de urgență pe teritoriul României și a măsurilor de prevenire a răspândirii COVID-19, Direcția de Asistență Socială Arad va identifica, monitoriza și sprijini persoanele vărstnice de peste 65 de ani, fără aparținători, care sunt izolați la domiciliu, pe raza municipiului Arad.

Continuare (1644 octeţi) Versiunea pentru tipărire
  COMUNICATE... Mar 23, 2020
    Două ședințe CLM în condiții speciale

Aleşii locali au fost convocaţi vineri, 20 martie 2020, în şedinţă ordinară cu aproape 30 de proiecte pe ordinea de zi, urmată de o şedinţă extraordinară convocată în mod special pentru alocarea sumelor necesare dotării Spitalului Judeţean cu aparatura necesară în această perioadă.

În debutul şedinţei ordinare a fost aprobat proiectul de hotarâre  privind noul regulament de funcţionare a Consiliului Local Municipal şi a comisiilor de specialitate. Pe scurt acesta prevede că în situaţii excepţionale generate de starea de urgenţă, preşedintele de comisie, respectiv cel de şedinţă au dreptul să procedeze la supunerea la vot a proiectelor de hotarâre prin convorbire telefonică cu aleşii locali.

Continuare (3912 octeţi) Versiunea pentru tipărire
Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30
,31,32,33,34,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60
,61,62,63,64,65,66,67,68,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90
,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114
,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135
,136,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156
,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170,171,172,173,174,175,176,177
,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191,192,193,194
[ Arhiva... ]


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
 

 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved