|
||
|
Activități Curente | ||||||||
|
||||||||
Direcția Venituri | ||||||||
|
||||||||
Utile | ||||||||
|
||||||||
Să cunoaștem | ||||||||
|
||||||||
Meteo | |||||||||
|
|||||||||
Caută | ||||||||
|
||||||||
Contor Site | |||||||||
|
|||||||||
Comunicate, Anunţuri, Ştiri
COMUNICATE... | Aug 10, 2010 |
Noul sediul al Direcției de Dezvoltare și Asistență Socială |
|
Începând de luni, 9 August 2010, Directia de Dezvoltare și Asistență Comunitară Arad funcționează la noul sediu situat în Micălaca, pe Calea Radnei nr 250. | |
COMUNICATE... | Aug 10, 2010 |
Bilanț pozitiv la Ștrandul Neptun |
|
Ștrandul Neptun din Arad a primit 150.000 de vizitatori în primele trei luni din acest sezon estival. Încasările din vânzări de bilete și abonamente în lunile mai, iunie și iulie au totalizat aproximativ 700.000 de lei. |
|
Continuare (1245 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Aug 08, 2010 |
Contribuabilii care dețin mai multe proprietăți datorează începând cu data de 01.07.2010 impozitul majorat pe clădiri |
|
Direcția Venituri din cadrul Primăriei Municipiului Arad aduce la cunoștința contribuabililor persoane fizice și juridice că potrivit ORDONANȚEI DE URGENȚĂ nr. 59/ 30.06.2010 pentru modificarea Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal contribuabilii care dețin mai multe proprietăți datorează începând cu data de 01.07.2010 impozitul majorat pe clădiri astfel: |
|
Continuare (1822 octeţi) | |
LICITATII... | Aug 05, 2010 |
LICITAȚIE PUBLICĂ CU STRIGARE PENTRU VÂNZAREA AUTOVEHICULELOR ABANDONATE SAU FĂRĂ STĂPÂN |
|
Licitație publică cu strigare pentru vânzarea autovehiculelor abandonate sau fără stăpân în data de 23.08.2010 ora 0900 la Biroul Ridicări vehicule, Arad, Str. Dosoftei FN, pentru vânzarea de autovehicule ridicate în baza Legii 421/2002, cu modificările și completările ulterioare . Autovehiculele sunt depozitate în Arad , str. Dosoftei FN ( Depozit Micălaca), inspectarea lor putându-se face în intervalul 10.08.-18.08.2010 orele 0800-1700, și în urma inspecției se va semna un proces verbal de inspecție. În vederea participării la licitație, cei interesati trebuie să prezinte cu cel mult 5 (cinci) zile înaintea datei stabilite pentru ținerea licitației de vânzare a bunurilor : |
|
Continuare (54797 octeţi) | |
COMUNICATE... | Aug 04, 2010 |
Lucrări de reparații și modernizări în unitățile de învățământ din municipiul Arad |
|
Primăria municipiului Arad a alocat 8.963.245 lei pentru reparații și modernizări la mai multe unități de învățământ, atât școli generale cât și licee, care se află în derulare urmând să fie finalizate până la începerea noului an școlar. În prezent se execută lucrări la aproximativ 20 de unități de învățământ preșcolar, gimnazial și liceal. Aceste lucrări vizează: consolidări și reabilitări de clădiri, de fațade, de tâmplărie și mansardări, extinderi și modernizări, executarea unor branșamente și instalații de gaze naturale, montarea unor panouri solare pentru reducerea consumului de apa caldă, reabilitarea instalațiilor termice, reparații la săli de sport și grupuri sanitare, remedierea unor instalații diverse. |
|
Continuare (2640 octeţi) | |
COMUNICATE... | Aug 03, 2010 |
Directia de Dezvoltare si Asistenta Comunitara Arad nu desfasoara in aceasta saptamana activitati cu publicul |
|
Conducerea DDAC informeaza ca masura sistarii activitatii, este impusa de motive tehnice ce tin de schimbarea sediului institutiei de pe Bd. Revolutiei nr.75, intr-o noua locatie. Astfel, incepand de luni, 9 August 2010, ora 8, Directia de Dezvoltare si Asistenta Comunitara Arad va functiona la sediul situat pe Calea Radnei nr 250. Biroul de presă |
|
COMUNICATE... | Aug 03, 2010 |
Lucrările de modernizare la Piața Obor au intrat într-o nouă etapă |
|
Primăria municipiului Arad continuă proiectul de modernizare a Pieţei Obor, una dintre cele mai mari din oraş. În aceste zile, la Piaţa Obor se desfăşoară lucrări de amenajare a unor platforme de beton şi lucrări de împrejmuire a două sectoare. În total se vor monta platforme cu pavaj de beton pe o suprafaţă de 13.200 mp şi vor fi împrejmuite sectoarele 3 şi 4 din incinta pieţei. |
|
Continuare (2052 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Aug 03, 2010 |
Transparență decizională - Începând cu data de luni, 02.08.2010, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afișate următoarele documente privind: |
|
Continuare (575 octeţi) | |
COMUNICATE... | Iul 28, 2010 |
Cantina municipală a Primăriei Municipiului Arad |
|
Cantina municipală a Primăriei Municipiului Arad se dovedește a fi o soluție pentru tot mai multe persoane care doresc să servească o masă bună, caldă și ieftină în această perioadă de criză financiară. În prezent, cantina municipală deservește, gratuit, 270 de persoane pe zi, persoane care fac parte din categoria celor fără niciun venit, aflate în evidențele Direcției de Asistență și Dezvoltare Comunitară și pentru care mâncarea de aici înseamnă singura sursă de hrană. |
|
Continuare (4374 octeţi) | |
COMUNICATE... | Iul 27, 2010 |
Campania umanitara "Aradeni pentru aradeni" |
|
Încă 24 de persoane defavorizate care necesita sprijin material vor intra astăzi și mâine (27 si 28 iulie) în posesia unor ajutoare de care beneficiază în cadrul Campaniei umanitare ’’Arădeni pentru arădeni’’. Aceste persoane nevoiașe cum sunt pensionari, familii cu mulți copii, șomeri, persoane bolnave se confruntă cu probleme financiare deosebite si primesc bunuri constând în articole de îmbrăcăminte și încălțăminte, articole de igienă dar și produse alimentare si rechizite donate de aradenii darnici. Produsele sunt colectate si distribuite persoanelor nevoiase din orasul nostru pe baza unor anchete sociale efectuate de catre Directia de Dezvoltare si Asistenta Comunitara Arad . |
|
Continuare (522 octeţi) | |
Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30 ,31,32,33,34,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60 ,61,62,63,64,65,66,67,68,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90 ,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114 ,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135 ,136,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156 ,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170,171,172,173,174,175,176,177 ,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191,192,193,194,195,196,197,198 ,199,200,201,202,203,204,205,206,207,208,209,210,211,212,213,214,215,216,217,218,219 ,220,221,222,223,224,225,226,227,228,229,230,231,232,233,234,235,236,237,238,239 ,240,241,242,243,244,245,246,247,248,249,250,251,252,253,254,255,256,257,258,259,260,261,262,263,264,265,266,267,268,269,270,271,272,273,274,275,276,277,278,279,280,281,282,283,284,285,286,287,288,289,290,291,292,293,294,295,296,297,298,299,300,301,302,303,304,305,306,307,308,309,310,311,312,313,314,315,316,317,318,319,320,321,322,323,324,325,326,327,328,329,330,331 |
[ Arhiva... ] |
Primarul | |||||||||||
|
|||||||||||
Viceprimar | ||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Aparatul de specialitate | ||||||||
|
||||||||
Consiliul Local | ||||||||
|
||||||||
|
||||||||
Calendar evenimente | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Certificări | |||||||||
|
|||||||||