|
||
|
Activități Curente | ||||||||
|
||||||||
Direcția Venituri | ||||||||
|
||||||||
Utile | ||||||||
|
||||||||
Să cunoaștem | ||||||||
|
||||||||
Meteo | |||||||||
|
|||||||||
Caută | ||||||||
|
||||||||
Contor Site | |||||||||
|
|||||||||
Comunicate, Anunţuri, Ştiri
COMUNICATE... | Oct 24, 2012 |
DISTRIBUIRE AJUTOARE ALIMENTARE UE |
|
Distribuția ajutoarelor alimentare primite din partea Uniunii Europene se va face începând cu data de 25 octombrie 2012 la domiciliile beneficiarilor din municipiul Arad. |
|
Continuare (1056 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Oct 23, 2012 |
PROGRAM CURĂȚENIA DE TOAMNĂ 2012 |
|
Perioada în care se va desfășura Programul Curățenia de toamnă: 15 octombrie - 06 noiembrie 2012 între orele 09.00-16.00. |
|
Continuare (2770 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Oct 18, 2012 |
Transparență decizională - Începând cu data de joi, 18.10.2012, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afișate următoarele documente privind: |
|
1. Proiect de hotărâre privind atribuirea de denumire de cartier și străzi în municipiul Arad-inițiativa primarului |
|
Continuare (535 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Oct 17, 2012 |
Transparență decizională - Începând cu data de miercuri, 17.10.2012, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afișate următoarele documente privind: |
|
1. Proiect de hotărâre privind modificarea anexei nr.1 la Contractul nr.52847/11.09.2009 pentru delegarea serviciului de transport public local prin curse regulate efectuat cu autobuzele și tramvaiele pe raza municipiului Arad-inițiativa primarului. | |
Continuare (536 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Oct 16, 2012 |
Transparență decizională - Începând cu data de marți, 16.10.2012, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afișate următoarele documente privind: |
|
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea ajustării prețurilor/tarifelor la serviciile publice de alimentare cu apă potabilă și de canalizare-epurare prestate de Operatorul regional SC Compania de Apă Arad SA-inițiativa primarului | |
Continuare (529 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Oct 15, 2012 |
Transparență decizională - Începând cu data de luni, 15.10.2012, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afișate următoarele documente privind: |
|
1. Proiect de hotărâre privind atribuirea de denumiri Sălii Festive și sălii 60 din Palatul Administrativ-inițiativa primarului | |
Continuare (529 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Oct 12, 2012 |
Concert de toamnă în armonii de suflători |
|
Sala de concerte a Palatului Cultural este din nou gazda unor performante ansambluri de suflători - Cvintetul de suflători al Liceului de muzică Solti György din Budapesta și al Cvartetului de saxofoane – Götz, într-un recital în care interpreți sunt deopotrivă elevi și cadre didactice. Miercuri, 17 Octombrie 2012, cu începere de la ora 18.00, publicul meloman este așteptat la un eveniment muzical cu intrare liberă, organizat de Primăria Municipiului Arad în colaborare cu Primăria sectorului XII `Hegyvidék` Budapesta, în care lucrări de mare popularitate din repertoriul universal vor putea fi ascultate în transcripții ce vizează ineditul. |
|
Continuare (1019 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Oct 05, 2012 |
Invitatie pentru Oferte |
|
Data: 05.10.2012 1. Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale a primit un imprumut de la Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare pentru finantarea Proiectului privind Incluziunea Sociala și intentioneaza sa utilizeze o parte a acestui imprumut pentru plati eligibile, in cadrul Contractului pentru finantarea proiectului « Centrul social cu destinatie multifunctionala » /SIP-CW 30/CF nr. 3/2012. |
|
Continuare (2110 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Sep 18, 2012 |
Transparență decizională - Începând cu data de marți, 18.09.2012, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afișate următoarele documente privind: |
|
1. Proiect de hotărâre privind interzicerea realizării de locuințe colective în zonele cu caracter rezidențial cu locuințe individuale - inițiativa primarului. | |
Continuare (534 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Sep 18, 2012 |
Conferința de presă a proiectului "Dezvoltarea comună a pistelor de biciclete în Arad și Gyula" |
|
Primăria Municipiului Arad a organizat luni, 17 septembrie 2012, începând cu ora 13, prima conferință de presă în cadrul proiectului HURO/1001/032/1.1.3 „Dezvoltarea comună a pistelor de biciclete în Arad și Gyula” (acronim „Piste de biciclete”) – “Common development of bicycle routes in Arad and Gyula” (acronym “Bicycle Routes”), derulat în perioada 1 mai 2012 – 30 aprilie 2013, prin Programul de Cooperare Transfrontalieră Ungaria – România 2007 – 2013. Conferința de presă a fost susținută de dl. viceprimar Bognar Levente, din partea Municipiului Atad, lider al proiectului și de dl viceprimar Galbács Mihály, din partea partenerului de proiect, Orașul Gyula din Ungaria, alături de echipele de proiect din cele două orașe. |
|
Continuare (1142 octeţi) | |
Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30 ,31,32,33,34,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60 ,61,62,63,64,65,66,67,68,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90 ,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114 ,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135 ,136,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156 ,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170,171,172,173,174,175,176,177 ,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191,192,193,194,195,196,197,198 ,199,200,201,202,203,204,205,206,207,208,209,210,211,212,213,214,215,216,217,218,219 ,220,221,222,223,224,225,226,227,228,229,230,231,232,233,234,235,236,237,238,239 ,240,241,242,243,244,245,246,247,248,249,250,251,252,253,254,255,256,257,258,259,260,261,262,263,264,265,266,267,268,269,270,271,272,273,274,275,276,277,278,279,280,281,282,283,284,285,286,287,288,289,290,291,292,293,294,295,296,297,298,299,300,301,302,303,304,305,306,307,308,309,310,311,312,313,314,315,316,317,318,319,320,321,322,323,324,325,326,327,328,329,330,331 |
[ Arhiva... ] |
Primarul | |||||||||||
|
|||||||||||
Viceprimar | ||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Aparatul de specialitate | ||||||||
|
||||||||
Consiliul Local | ||||||||
|
||||||||
|
||||||||
Calendar evenimente | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Certificări | |||||||||
|
|||||||||