|
||
|
Activități Curente | ||||||||
|
||||||||
Direcția Venituri | ||||||||
|
||||||||
Utile | ||||||||
|
||||||||
Să cunoaștem | ||||||||
|
||||||||
Meteo | |||||||||
|
|||||||||
Caută | ||||||||
|
||||||||
Contor Site | |||||||||
|
|||||||||
Comunicate, Anunţuri, Ştiri
ANUNȚURI... | Aug 07, 2014 |
ANUNȚ PUBLIC |
|
În baza art. 6 alin. (1) din Legea nr. 421/2002, cu modificări și completări ulterioare și art. 6 alin (1) și (2) din Hotărârea nr. 156/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 421/2002 coroborate cu art. 14 din H.C.L.M. nr. 128/31.05.2007, Primarul Municipiului Arad aduce la cunoștința publică caracteristicile tehnice ale vehiculelor fără stăpân aflate pe domeniul public al Municipiului Arad, în vederea identificării proprietarilor sau a deținătorilor legali ai acestora. |
|
Continuare (4191 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Aug 07, 2014 |
În atenția locatarilor din zona Vlaicu, blocurile X1,X2,X3,X4,X5,X6 si X42 locul 20/1 |
|
Primăria Municipiului Arad anunță începerea procedurilor de licitație a locurilor de parcare marcate și numerotate, din spatele blocurilor susmenționate, conform H.C.L.M. nr. 439 din 28.12.2009, cu modificările și completările ulterioare, privind aprobarea ’’Regulamentului de atribuire sau licitare a locurilor de parcare în parcările de reședință din municipiul Arad’’. Pentru participarea la procedura de licitare, locatarii din această zonă vor depune, la Primăria Municipiului Arad, camera 5(Palatul Cenad), până la data de vineri 12.09.2014, următoarele documente: |
|
Continuare (1370 octeţi) | |
COMUNICATE... | Aug 06, 2014 |
Pictorul arădean Giotto Doichiță a expus la galeriile pragheze |
|
Primul proiect comun între Municipiul Arad și Primăria Praga 5 s-a desfășurat pe data de 4 august 2014, moment în care a avut loc vernisajul expoziției unui pictor arădean. Giotto Doichiță este artistul care a fost prezent la Praga pentru a expune la galeriile din sectorul 5, expoziție care va putea fi admirată până pe data de 29 august. |
|
Continuare (1289 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Aug 05, 2014 |
INVITAȚIE DE PARTICIPARE |
|
INVITAȚIE DE PARTICIPARE - Achiziție de servicii de scenotehnica si servicii de sonorizare și lumini pentru spectacolele de la Ștrandul Neptun , 23 – 24 august 2014, din cadrul ”Zilelor Aradului”, ediția 2014 - vizualizare Caiet de sarcini. - Achiziție de servicii de scenotehnica si servicii de sonorizare și lumini pentru spectacolele din cartierele : Micalaca (21-22 august), Aurel Vlaicu (22 august), Alfa, Grădiște, Bujac (16 – 17 august), Parcul Mihai Eminescu (21 august) str. Mețianu (18-20 august) și din Parcul chinologic (16 august) , din cadrul ”Zilelor Aradului”, ediția 2014 - vizualizare Caiet de sarcini. - Achiziție de servicii de scenotehnica si servicii de sonorizare și lumini pentru Festivalul Rock & Bikes, 15 - 17 august 2014 , Arad , Strandul Neptun, din cadrul ”Zilelor Aradului”, ediția 2014 - vizualizare Caiet de sarcini.
|
|
ANUNȚURI... | Iul 31, 2014 |
Transparență decizională - Începând cu data de joi, 31.07.2014, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afișate următoarele documente privind: |
|
Continuare (529 octeţi) | |
COMUNICATE... | Iul 31, 2014 |
Comunicat de presă - Finalizare activități Acord F.P.P. - în cadrul Proiectului de Cooperare Elvețiano-Român |
|
Municipiul Arad, în calitate de beneficiar în cadrul Programului de Cooperare Elvețiano – Român, anunță finalizarea activităților care au făcut obiectul Acordului de asistență prin intermediul Facilității de Pregătire a Proiectului pentru proiectele ”Reabilitarea rețelei de distribuție și transport a energiei termice (termoficare) în Arad și transformarea punctului termic din cartierul Aradul Nou” și ”Extinderea rețelei de iluminat public în Municipiul Arad și implementarea panourilor fotovoltaice pentru alimentarea parțială”. Vizualizarea comunicatului in limba română aici. Vizualizarea comunicatului in limba engleză aici. |
|
ANUNȚURI... | Iul 30, 2014 |
Transparență decizională - Începând cu data de miercuri, 30.07.2014, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afișate următoarele documente privind: |
|
1. Proiect de hotărâre privind stabilirea formei de delegare a gestiunii serviciului comunitar de utilitate publică - Serviciul de administrare, întreținere și exploatare a zonelor de parcare cu plată din municipiul Arad și biroului ridicări vehicule-inițiativa primarului | |
Continuare (534 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Iul 25, 2014 |
Cantina municipala poate sa inchirieze locatia de pe Bd. Revolutiei nr. 93 |
|
Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă şi Comunitară Arad anunţă pe această cale că în baza HCLM ARAD nr. 214/17.07.2014, Cantina municipală poate să închirieze locaţia de pe Bd. Revoluţiei nr. 93, la solicitarea beneficiarilor, conform prevederilor legale stabilite. Pentru detalii suplimentare utilizaţi nr. de telefon 0728 894 370. |
|
Continuare (99 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Iul 17, 2014 |
Transparență decizională - Începând cu data de 17.07.2014, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afișate următoarele documente privind: |
|
Continuare (813 octeţi) | |
ANUNȚURI... | Iul 08, 2014 |
Transparență decizională - Începând cu data de marți, 08.07.2014, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afișate următoarele documente privind: |
|
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației de urbanism Plan Urbanistic Zonal(PUZ) și a Regulamentului Local de Urbanism aferent (RLU): Construire imobil cu destinația hotel și funcțiuni mixte - spații comerciale și servicii, Arad, str. Vasile Goldiș nr.5 - inițiativa primarului |
|
Continuare (565 octeţi) | |
Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30 ,31,32,33,34,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60 ,61,62,63,64,65,66,67,68,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90 ,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114 ,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135 ,136,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156 ,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170,171,172,173,174,175,176,177 ,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191,192,193,194,195,196,197,198 ,199,200,201,202,203,204,205,206,207,208,209,210,211,212,213,214,215,216,217,218,219 ,220,221,222,223,224,225,226,227,228,229,230,231,232,233,234,235,236,237,238,239 ,240,241,242,243,244,245,246,247,248,249,250,251,252,253,254,255,256,257,258,259,260,261,262,263,264,265,266,267,268,269,270,271,272,273,274,275,276,277,278,279,280,281,282,283,284,285,286,287,288,289,290,291,292,293,294,295,296,297,298,299,300,301,302,303,304,305,306,307,308,309,310,311,312,313,314,315,316,317,318,319,320,321,322,323,324,325,326,327,328,329,330,331 |
[ Arhiva... ] |
Primarul | |||||||||||
|
|||||||||||
Viceprimar | ||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Aparatul de specialitate | ||||||||
|
||||||||
Consiliul Local | ||||||||
|
||||||||
|
||||||||
Calendar evenimente | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Certificări | |||||||||
|
|||||||||