|
||
|
![]() |
![]() |
|||||||
Activități Curente | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Direcția Venituri | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Utile | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Să cunoaștem | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||
Meteo | |||||||||
|
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Caută | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||
Contor Site | |||||||||
|
|||||||||
![]() |
![]() |
Comunicate, Anunţuri, Ştiri
![]() |
Mar 09, 2015 |
![]() |
|
Dosar de executare nr. 21242/11.05.2012 nr. 123786 din 03.03.2015 MUNICIPIUL ARAD, Direcția Venituri – Serviciul Urmărire Venituri, cu sediul în Arad, str. M. Scaevola nr. 11, în temeiul art. 162 din OG nr. 92/2003 privind Codul de Procedură Fiscala, republicată, cu modificările și completările ulterioare, organizează la data de 23.03.2015, orele 09,00 la sediul Direcției Venituri, în loc. Arad, str. M. Scaevola nr. 11, licitație publică pentru vânzarea cotei de 13/16 din bunul imobil, proprietate a debitorilor |
|
Continuare (2513 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mar 03, 2015 |
![]() |
|
![]() |
Municipiul Arad și orașul italian Padova vor colabora în plan economic, instituțional și universitar. În perioada 25-28 februarie o delegație a municipiului Arad, condusă de dl.Primar Gheorghe Falcă a efectuat o vizită la Padova în Italia. Din delegație au făcut parte dl.Ovidiu Moșneag, președintele comisiei Buget-Finanțe a Consiliului Local Municipal și d-na Coralia Cotoraci, Rectorul Universității de Vest Vasile Goldiș Arad. |
Continuare (2077 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Feb 16, 2015 |
![]() |
|
Minuta dezbaterii publice a Proiectului de hotarare privind aprobarea bugetului general de venituri si cheltuieli a municipiului Arad, pentru anul 2015 - initiativa primarului | |
![]() |
|
![]() |
Feb 13, 2015 |
![]() |
|
![]() |
Cu un buget de 6,5 milioane de lei, Centrul Municipal de Cultură și Primăria Arad își propun să diversifice în acest an oferta acțiunilor culturale și sportive ale orașului. Evenimentele orașului Oferta culturală și sportivă include 85 de evenimente culturale și sportive în municipiu în anul 2015, unele deja tradiționale, altele noi. Evenimentele culturale deja tradiționale ale Aradului, cum ar fi Zilele Aradului 15-23 august, Sărbătoarea vecinilor 22 mai, Zilele administrației locale 14-16 mai, Zilele cartierelor Aradului, Oktoberbier sau Festivalul Vinului octombrie, Ziua Familiei 15 mai, Farmecul Copilăriei – arădenii retrăiesc amintiri duminica, acțiuni considerate „cu priză la public” se regăsesc și în acest an în calendarul activităților. |
Continuare (2825 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Feb 13, 2015 |
![]() |
|
![]() |
Primarul Municipiului Arad, dl.Gheorghe Falcă a participat în 12 februarie la Bruxelles la prima Adunare a Comitetului European al Regiunilor care începe un nou mandat de 5 ani. Primarul Aradului are un nou mandat de membru cu drepturi depline în cadrul acestui for. În cadrul sesiunii plenare constitutive membrii CoR au ales noua conducere. Președinte a fost ales dl. Markku Markkula (PPE), membru al Consiliului local al orașului Espoo (Finlanda). Acesta va conduce adunarea a autorităților locale și regionale din Uniunea Europeană pentru o perioadă de doi ani și jumătate, împreună cu dl.Karl-Heinz Lambertz (PSE), președintele Parlamentului Comunității germanofone din Belgia, care a fost ales prim-vicepreședinte al CoR. |
Continuare (733 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Feb 06, 2015 |
![]() |
|
![]() |
Municipiul Arad, in calitate de partener de proiect al proiectului “My European City”, (Orașul meu european ) finanțat prin Programul Europa pentru Cetățeni 2014-2020 a participat la Conferința de lansare a proiectului care s-a organizat la Szczecin, Polonia, impreună cu ”Asociația Pro Urbe Arad” in perioada 13-15 ianuarie 2015. |
Continuare (1159 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Feb 05, 2015 |
![]() |
|
Primăria Municipiului Arad anunță organizarea dezbaterii publice, luni, 09..02.2015 de la orele 15.00 sala ”Regele Ferdinand” a Palatului Administrativ, având ca temă următorul proiect de hotărâre: |
|
Continuare (455 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Ian 31, 2015 |
![]() |
|
Continuare (536 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Ian 19, 2015 |
![]() |
|
INFORMAȚII NECESARE ELABORĂRII ȘI TRANSMITERII OFERTELOR a) informații specifice necesare pentru elaborarea ofertei de către furnizorul de formare: |
|
Continuare (3768 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Ian 16, 2015 |
![]() |
|
Pentru posesorii de deșeuri electrice și electronice, echipamente, grele sau voluminoase, serviciul gratuit de colectare de la domiciliu le stă la dispoziție. Numărul de telefon pentru programări este 0751-302.123 sau 0800-444.800 număr apelabil GRATUIT în orice rețea de telefon 7 zile din 7. |
|
Continuare (509 octeţi) ![]() |
|
Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30 ,31,32,33,34,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60 ,61,62,63,64,65,66,67,68,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90 ,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114 ,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135 ,136,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156 ,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170,171,172,173,174,175,176,177 ,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191,192,193,194,195,196,197,198 ,199,200,201,202,203,204,205,206,207,208,209,210,211,212,213,214,215,216,217,218,219 ,220,221,222,223,224,225,226,227,228,229,230,231,232,233,234,235,236,237,238,239 ,240,241,242,243,244,245,246,247,248,249,250,251,252,253,254,255,256,257,258,259,260,261,262,263,264,265,266,267,268,269,270,271,272,273,274,275,276,277,278,279,280,281,282,283,284,285,286,287,288,289,290,291,292,293,294,295,296,297,298,299,300,301,302,303,304,305,306,307,308,309,310,311,312,313,314,315,316,317,318,319,320,321,322,323,324,325,326,327,328,329,330,331 |
[ Arhiva... ] |
![]() |
![]() |
||||||||||
Primarul | |||||||||||
|
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||||||||||
Viceprimar | ||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Aparatul de specialitate | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Consiliul Local | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Calendar evenimente | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||
Certificări | |||||||||
|
|||||||||
![]() |
![]() |