|
||
|
![]() |
![]() |
|||||||
Activități Curente | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Direcția Venituri | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Utile | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Să cunoaștem | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||
Meteo | |||||||||
|
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Caută | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||
Contor Site | |||||||||
|
|||||||||
![]() |
![]() |
COMUNICATE
![]() |
Mai 17, 2021 |
![]() |
|
![]() |
1 iunie este dată preconizată pentru inaugurarea noului sezon estival pe Ștrandul Neptun. Anunțul a fost făcut de primarul Călin Bibarț în cadrul conferinței de presă susținută luni, 17 mai 2021, alături de directorul RECONS Arad, Nicolae Mehelean. În luarea deciziei finale se vor avea în vedere hotărârile Comitetului Național, respectiv Județean pentru Situații de Urgență. |
Continuare (2219 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mai 13, 2021 |
![]() |
|
Având în vedere solicitarea Autorității Naționale Sanitar Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor, referitoare la adoptarea unor noi măsuri în contextul evoluției recente a virusului influenței aviare (gripei aviare) subtipul H5N8, la păsările domestice dintr-o exploatație avicolă comercială din localitatea Ungheni, județul Mureș, |
|
Continuare (1372 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mai 13, 2021 |
![]() |
|
Noul regulament al serviciului de administrare al parcărilor cu plată din municipiu a fost aprobat joi, 13 mai 2021, în cadrul ședinței ordinare a lunii. Formei inițiale i-au fost aduse unele amendamente, întrucât așa cum afirma edilul Călin Bibarț “orice proiect este perfectibil, așa că și regulamentul parcărilor a suferit unele modificări și sunt convins că va mai suferi și altele în viitor”. |
|
Continuare (2718 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mai 13, 2021 |
![]() |
|
![]() |
Consilierii locali au fost convocați joi, 13 mai 2021, în ședință publică ordinară a lunii mai. Unul dintre cele mai importante puncte de pe ordinea de zi a fost cel referitor la contractarea unui împrumut în valoare de până la 100.000.000 lei, bani necesari pentru cofinanțarea unuia dintre cele mai ambițioase proiecte ale municipalității: amenajarea unui nou traseu de transport public de călători ce va asigura legătura între zona UTA și strada Ștefan Cel Mare. Aleșii locali au fost în unanimitate de acord cu contractarea acestui împrumut. |
Continuare (2014 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mai 13, 2021 |
![]() |
|
![]() |
Primăria Municipiului Arad are în vedere refacerea zonei cuprinse între străzile Udrea, Mărțisor, Neculce și Ioan Alexandru. Lucrările se vor întinde pe durata a 2 ani și se realizează prin programul de reparații și întreținere al municipalității. |
Continuare (581 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mai 12, 2021 |
![]() |
|
![]() |
Pentru a preveni vandalizarea fast park-urilor amenajate prin proiectul de Regenerare urbană a spațiilor dintre blocuri, Primăria Arad a decis să instaleze sisteme de monitorizare video în toate parcările supraetajate din municipiu. Fast Park 1 ridicat pe strada Luceafărului este începând de miercuri, 12 mai 2021, supravegheat video. |
Continuare (1213 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mai 12, 2021 |
![]() |
|
![]() |
Mai mulți taximetriști arădeni s-au alăturat autorităților locale în campania de promovare a importanței vaccinării împotriva Covid-19. Peste 70 de taximetre au participat miercuri, 12.05.2021, la Marșul taximetriștilor. La orele amiezii aceștia au pornit din fața Palatului Administrativ spre centrul de vaccinare drive-thru, amenajat de către Primăria Arad, în parcarea unui supermarket, în urmă cu două săptămâni. Acțiunea de azi vine în completarea inițiativei de anul trecut, când taximetriștii arădeni le-au oferit cadrelor medicale arădene transport gratuit la și de la spital. |
Continuare (911 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mai 10, 2021 |
![]() |
|
![]() |
Duminică seara maratonul vaccinării de la Arad a luat sfârșit. 948 de persoane s-au vaccinat în cadrul acestei acțiuni în care medici, asistente și voluntari s-au implicat pentru ca numărul persoanelor imunizate din municipiu să crească. Mulțumim pe această cale UVVG Arad, DSP Arad și Crucii Roșii pentru implicare. Mulțumim de asemenea tuturor artiștilor care au creat o atmosferă minunată pe durata întregului maraton și nu în ultimul rând, mulțumim HoReCa pentru sprijin și pentru premiile oferite! |
Continuare (1252 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mai 10, 2021 |
![]() |
|
![]() |
Platforma online de comunicare cu contribuabilii a fost accesată de peste 1 milion de ori! Preocupată continuu să pună la dispoziția cetățenilor cât mai multe facilități, Primăria Arad prin Direcția Venituri a dezvoltat în cursul anului 2018 o platforma de comunicare online, astfel încât pentru eliberarea unor acte fiscale, pentru declarații sau plăți, să nu mai fie necesară deplasarea persoanelor la ghișeele direcției. |
Continuare (2469 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mai 07, 2021 |
![]() |
|
![]() |
Primăria Municipiului Arad, în parteneriat cu DSP Arad, Instituția Prefectului Județului Arad, Facultatea de Medicină UVVG Arad, Crucea Roșie Arad, HoReCa Arad, ULAL Arad organizează, în perioada 7-9 mai 2021, Maratonul Vaccinării. Timp de 3 zile, zeci de cadre medicale vor fi implicate în acest proiect complex care-și propune creșterea numărului persoanelor vaccinate împotriva COVID-19. |
Continuare (1794 octeţi) ![]() |
|
Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30 ,31,32,33,34,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60 ,61,62,63,64,65,66,67,68,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90 ,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114 ,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135 ,136,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156 ,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170,171,172,173,174,175,176,177 ,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191,192,193,194 |
[ Arhiva... ] |
![]() |
![]() |
||||||||||
Primarul | |||||||||||
|
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||||||||||
Viceprimar | ||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Aparatul de specialitate | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Consiliul Local | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Calendar evenimente | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||
Certificări | |||||||||
|
|||||||||
![]() |
![]() |