|
||
|
![]() |
![]() |
|||||||
Activități Curente | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Direcția Venituri | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Utile | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Să cunoaștem | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||
Meteo | |||||||||
|
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Caută | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||
Contor Site | |||||||||
|
|||||||||
![]() |
![]() |
Comunicate, Anunţuri, Ştiri
![]() |
Noi 12, 2018 |
![]() |
|
Organizarea unei dezbateri publice, joi, 15.11.2018 de la orele 15.00, sala ”Regina Maria” a Palatului Administrativ, având ca temă următoarele proiecte de hotărâri: |
|
Continuare (455 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Noi 12, 2018 |
![]() |
|
Primăria municipiului Arad a stabilit 69 de de locuri, distribuite în 10 amplasamente, pentru desfășurarea activităților comerciale, pe domeniul public cu ocazia Sărbătorii de Sf. Nicolae. |
|
Continuare (2557 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Noi 09, 2018 |
![]() |
|
![]() |
Miercuri, 7 noiembrie 2018, o delegație a Municipiului Arad a participat la Gyula (Ungaria) la deja tradiționalul eveniment ”Strângeri de mâini – Kézfogások” al orașelor înfrățite Gyula–Arad. Delegația arădeană a fost condusă de domnul viceprimar Levente Bognár, însoțit de consilierii Bogdan-Vlad Boca, Adina Dumitrean, Antoanela Naaji, respectiv Roxana Tabuia. |
Continuare (2490 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Noi 09, 2018 |
![]() |
|
![]() |
Amenjarea unui loc special destinat plimbării și recreării patrupezilor este parte a obiectivului de investiție al municipalității arădene „Amenajare grup sanitar și reabilitare fântână în Parcul Sfânta Maria din Municipiul Arad”. |
Continuare (2273 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Noi 09, 2018 |
![]() |
|
Primăria Municipiului Arad va realiza proiectul de investiții privind proiectarea, furnizarea și instalarea unui Sistem integrat de tarifare (e-ticketing) care va facilita orientarea călătorilor către utilizarea serviciilor de transport public, prin ușurarea achiziționării legitimațiilor de călătorie. Finanțarea obiectivului de investiție se asigură din fonduri ale bugetului general al Municipiului Arad și fonduri nerambursabile prin Programul Operațional Regional 2014-2020. |
|
Continuare (1574 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Noi 08, 2018 |
![]() |
|
Proiect retras la solicitarea iniţiatorului acestui proiect, d-nul consilier local Marin Lupaş 1. Proiect de hotărâre privind aprobarea tarifelor pentru serviciile prestate de SC Targuri Oboare şi Pieţe SA Arad – iniţiativa domnului consilier local Lupaş Marin |
|
Continuare (652 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Noi 08, 2018 |
![]() |
|
În scurt timp vor începe lucrările pe cele 55 de străzile de pamânt din municipiul Arad. |
|
Continuare (17369 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Noi 08, 2018 |
![]() |
|
Eveniment festiv dedicat sărbătoririi
|
|
Continuare (3989 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Noi 08, 2018 |
![]() |
|
În contextul în care Guvernul României a amânat finalizarea munumentului Marii Uniri, Primăria Municipiului Arad, dorește marcarea simbolică a Jubileului celor 100 de ani de la Marea Unire prin realizarea unei lucrări de artă tridimensională ,,ARAD 1918" care va fi inaugurată în data de 30 noiembrie 2018. |
|
Continuare (2560 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Noi 08, 2018 |
![]() |
|
Municipiul Arad solicită până la data de 12.11.2018, inclusiv, oferte de preț pentru achiziția de Servicii de transport aerian intern și internațional. Detalii privind depunerea ofertelor sunt disponibile la link-ul de mai jos și la numărul de telefon 0257/281850, interior 289 – Serviciul Achiziții Publice, persoană de contact dl. Adam Petru Stelian. |
|
![]() |
|
Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30 ,31,32,33,34,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60 ,61,62,63,64,65,66,67,68,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90 ,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114 ,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135 ,136,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156 ,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170,171,172,173,174,175,176,177 ,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191,192,193,194,195,196,197,198 ,199,200,201,202,203,204,205,206,207,208,209,210,211,212,213,214,215,216,217,218,219 ,220,221,222,223,224,225,226,227,228,229,230,231,232,233,234,235,236,237,238,239 ,240,241,242,243,244,245,246,247,248,249,250,251,252,253,254,255,256,257,258,259,260,261,262,263,264,265,266,267,268,269,270,271,272,273,274,275,276,277,278,279,280,281,282,283,284,285,286,287,288,289,290,291,292,293,294,295,296,297,298,299,300,301,302,303,304,305,306,307,308,309,310,311,312,313,314,315,316,317,318,319,320,321,322,323,324,325,326,327,328,329,330,331 |
[ Arhiva... ] |
![]() |
![]() |
||||||||||
Primarul | |||||||||||
|
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||||||||||
Viceprimar | ||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Aparatul de specialitate | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Consiliul Local | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Calendar evenimente | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||
Certificări | |||||||||
|
|||||||||
![]() |
![]() |