|
||
|
Activități Curente | ||||||||
|
||||||||
Direcția Venituri | ||||||||
|
||||||||
Utile | ||||||||
|
||||||||
Să cunoaștem | ||||||||
|
||||||||
Meteo | |||||||||
|
|||||||||
Caută | ||||||||
|
||||||||
Contor Site | |||||||||
|
|||||||||
INFORMĂRI DE PRESĂ
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Mai 20, 2020 |
Restrictie de circulatie pe Podul Decebal |
|
Începând de miercuri, 20 mai 2020, se instituie restricția de circulație pe Podul Decebal impusă de reluarea lucrărilor de reparații demarate anul trecut. Circulația va fi închisă pe tronsonul: sens giratoriu Ștrandul Neptun - Podul Decebal - intersecția dintre Bd. Decebal și str. Nicolae Bălcescu. |
|
Continuare (734 octeţi) | |
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Mai 05, 2020 |
Receptia finală a gazonului la Stadionul Municipal UTA - Fratii Neumann |
|
Primăria Municipiului Arad, prin Serviciul Baze Sportive vă aduce la cunoștință faptul că la data de 30.04.2020 a avut loc o nouă întâlnire între Comisia de recepție la terminarea lucrărilor și reprezentanții constructorului SC RULOURI DE GAZON SRL. Comisia de recepție la terminarea lucrărilor pentru obiectivul ”Amenajare gazon, instalație de încălzire și instalație de irigare la Stadionul Municipal UTA – Frații Neumann a constatat faptul că au fost remediate deficiențele aduse la cunoștința constructorului la data de 28.04.2020 și astfel s-a procedat la semnarea procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor pentru acest obiectiv. |
|
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Mar 12, 2020 |
Activitatea Bazinului de Polo si cea a Sălii de Sport "Voinicilor" se suspendă |
|
Având în vedere deciziile Comitetului Local pentru Situații de Urgență în vederea stabilirii măsurilor de prevenție privind problemele create de virusul COVID-19 la nivelul municipiului Arad, vă informăm asupra faptului că se suspendă activitatea Bazinului de Polo din cartierul Subcetate și a Sălii de Sport “Voinicilor”, în perioada 11-22.03.2020, cu posibilitatea de prelungire, în funcție de evoluția situației la nivel național. |
|
Continuare (419 octeţi) | |
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Iun 21, 2019 |
Informare de presă - Strada Mărăsesti |
|
Deținătorii de automobile care locuiesc pe strada Mărășești, dar și ceilalți conducătorii auto care obișnuiesc să parcheze în zonă, sunt informați de polițiștii locali cu atribuții de circulație pe drumurile publice că începând cu data de 21 iunie 2019, vor fi executate lucrări de asfaltare pe prima bandă de circulație a străzii. Conducătorii auto sunt rugați să elibereze partea carosabilă începând de mâine dimineață, de la ora 7.00, astfel încât asfaltarea să se poată realiza în condiții optime. | |
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Ian 04, 2019 |
Informare deszăpezire - 03.01.2019 |
|
Având în vedere căderile de zăpadă înregistrate în cursul acestei zile, operatorul responsabil cu punerea în aplicare a Programului de deszăpezire a orașului, S.C.Salubritatea SA Deva, a intervenit în cursul acestei după-amiezi cu 7 utilaje specializate pentru împrăștiat material antiderapant. S-a acționat cu prioritate pe arterele principale, căile de acces în oraș, poduri, piețe și stații. |
|
Continuare (1964 octeţi) | |
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Apr 26, 2018 |
Întâlnire de urgentă la Primărie pe tema salubrizării |
|
Joi, 26 aprilie, începînd cu ora 12 la Primăria Municipiului Arad va avea loc o întâlnire de urgență la care vor participa: viceprimarul municipiului Arad, Călin Bibarț, vicepreședintele Consiliului Județean Arad, Sergiu Bâlcea, directorul Asociației de Dezvoltare Intercomunitară – Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor, Adrian Țolea și conducerea societății Retim. |
|
Continuare (811 octeţi) | |
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Apr 05, 2018 |
Începând cu 10 aprilie, se deschid două puncte de distribuire pubele în municipul Arad |
|
RETIM Ecologic Service SA, dorește să informeze populația municipiului Arad că începând cu 10 aprilie se vor deschide două puncte pentru distribuirea pubelelor, pe strada Pădurii nr 28 și pe strada 6 Vânători nr 51, în curtea CEREALCOM SA. Astfel, cetățenii - persoane fizice - care au încheiat contractul cu RETIM pot veni la cele două centre pentru a ridica, pe baza contractului, recipientul maro de 120L pentru deșeuri biodegradabile și recipientul galben de 240L pentru deșeuri reciclabile din plastic și metal. |
|
Continuare (639 octeţi) | |
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Mar 29, 2018 |
Informare privind selectarea orasului Arad în programul Provocarea Oraselor Digitale, al Comisiei Europene |
|
Municipiul Arad a fost selectat de către Comisia Europeană printre cele 15 orașe din Europa care vor beneficia de servicii de consultanță personalizate în proiectarea și implementarea strategiei locale de transformare digitală. Serviciile de consultanță vor fi furnizate pe o perioadă de 14-18 luni și vor cuprinde: |
|
Continuare (7613 octeţi) | |
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Feb 27, 2018 |
Politistii locali arădeni, la datorie |
|
Polițiștii locali arădeni, specializați în domeniul circulației pe drumurile publice s-au aflat în cursul acestei nopți la datorie. Aceștia au asigurat fluența circulației pe principale artere din municipiu, în intersecții și pe poduri, recomandându-le totodată șoferilor să adapteze viteza la condițiile meteo-rutiere. |
|
Continuare (314 octeţi) | |
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Apr 25, 2014 |
Reparații străzi aprilie 2014 - 24 aprilie 2014 |
|
În luna aprilie Primăria Municipiului Arad a început programul anului 2014 de reparații și modenizare a străzilor. Până acum s-au finalizat în cartierul Aradul Nou lucrările pe străzile Ștefan cel Mare, Molidului, Bagdazar și Armoniei, în zona centrală s-a refăcut strada Lucian Blaga după lucrările de reabilitare a rețelei de canalizare și se lucrează în prezent la modernizarea străzilor Andrei Șaguna și Ghiba Birta. |
|
Continuare (265 octeţi) | |
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Apr 02, 2014 |
Modenizare străzi și utilități Aradul Nou |
|
Primăria Municipiului Arad a demarat modernizarea străzilor în cartierul Aradul Nou, străzi pe care s-au efectuat investiții de extindere a rețelelor de canalizare în 2013. Lucrările de asfaltare au început în zona Ogorului, unde a fost finalizată str.Molidului, strada Armoniei este în curs de asfaltare iar str.Bagdazar va intra în curând în lucru. |
|
Continuare (468 octeţi) | |
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Mar 24, 2014 |
Lucrări la străzi - Martie 2014 |
|
Primăria Municipiului Arad a reluat din luna martie lucrările de reparații și modernizare a străzilor din municipiu. În zona centrală primele străzi care au intrat în lucru pentru modernizarea carosabilului sunt Ghiba Birta, Crișan și Andrei Șaguna, străzi pe care s-au realizat în anul 2013 investiții de reabilitare a rețelelor subterane de apă – canal. | |
Continuare (549 octeţi) | |
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Mar 21, 2014 |
Lucrări de reabilitare canalizare - municipiul Arad - masterplan ADIAC |
|
În municipiul Arad se derulează în prezent lucrări la rețele subterane în cadrul proiectului « Extinderea și modernizarea infrastructurii de apă și apă uzată în județul Arad » cofinanțat din Fondul de Coeziune, prin Programul Operațional Sectorial « Mediu ». |
|
Continuare (679 octeţi) | |
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Iul 01, 2013 |
Informare - SC CET HIDROCARBURI SA |
|
SC CET HIDROCARBURI SA anunță că în perioada 1 – 17 iulie 2013 se vor realiza probele de presiune și reviziile magistralelor de termoficare după următorul program : |
|
Continuare (952 octeţi) | |
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Feb 25, 2011 |
Direcția de Dezvoltare și Asistență Comunitară prezintă următoarele proiecte/realizări: |
|
Ajutoarele de încălzire |
|
Continuare (6643 octeţi) | |
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Feb 25, 2011 |
Intervenții deszăpezire |
|
Ca urmare a ninsorilor adundente căzute în perioada 24-25 februarie 2011, intervențiile pentru deszăpezirea arterelor rutiere din municipiul Arad s-a desfășurat de către operatorul de serviciului public de salubrizare SC POLARIS M HOLDING SA după cum urmează: | |
Continuare (1161 octeţi) | |
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Noi 15, 2010 |
Final licitație pentru valorificarea autovehiculelor abandonate pe domeniul public |
|
Primăra Municipiului Arad a vândut 90% din cele 116 autovehicule abandonate pe domeniul public scoase la licitație. Procedura a început în luna august iar luni, 15 noiembrie 2010, la depozitul Biroului de Ridicări Vehicule a avut loc cea de-a treia ședință de licitație, fiind oferite spre vânzare ultimele 17 bucăți, rămase neadjudecate la licitațiile anterioare. | |
Continuare (316 octeţi) | |
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Noi 10, 2010 |
Acoperirea cu gazon sintetic a patinoarului municipal |
|
La începutul acestei luni, Primăria Municipiului Arad a realizat investiția de acoperire cu gazon sintetic a patinoarului municipal. Investiția a fost prevăzută pentru eficientizarea activității bazei de agrement, respectiv realizarea de venituri pe tot parcusul anului, prin oferirea publicului posibilitatea practicării diverselor sporturi (fotbal, handbal, tenis, etc) și în sezonul cald. |
|
Continuare (1093 octeţi) | |
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Mar 30, 2007 |
Bani de la Guvern pentru repararea unor școli și grădinițe |
|
Guvernul României a alocat, în ședința de astăzi, fondurile necesare finanțării unor lucrări de reabilitare a 17 școli și grădinițe din municipiul Arad. Pentru promovarea acestor 17 obiective de investiții, Primăria Municipiului Arad a promovat tot atâtea Studii de Fezabilitate, care au fost aprobate de Consiliul local municipal și au stat la baza alocării fondurilor de către Guvern. |
|
Continuare (575 octeţi) | |
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Ian 05, 2007 |
Ședință CLM în 11 ianuarie |
|
D I S P O Z I Ț I A nr. 13 din 05.01.2007 cu privire la convocarea Consiliului Local al Municipiului Arad în ședință publică ordinară, în ziua de joi, 11 ianuarie 2007 Primarul Municipiului Arad, În temeiul prevederilor art.40 alin.(2) și art.71 din Legea nr.215/2001, privind administrația publică locală, cu modificările și completările ulterioare, D I S P U N E Articol unic. Consiliul Local al Municipiului Arad se convoacă în ședință publică ordinară pentru ziua de joi, 11 ianuarie 2007, orele 14,00, ședință care va avea loc în sala 70, B-dul Revoluției nr.75, cu următoarea O R D I N E D E Z I |
|
Continuare (1758 octeţi) | |
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Noi 22, 2006 |
Parcare cu plata |
|
Primăria Municipiului Arad aduce la cunoștința publicului că începând cu data de 21 noiembrie 2006 se va pune în aplicare Hotărârea Consiliului Local Municipal Arad nr. 249/2006 privind aprobarea "Regulamentului de organizare și funcționare a sistemului de parcare cu plată în municipiul Arad". | |
Continuare (658 octeţi) | |
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Noi 02, 2006 |
Se închide circulația pe podul Decebal |
|
Începând cu data de 4 noiembrie 2006, Primăria Municipiului Arad începe execuția ultimei etape de lucrări la obiectivul de investiții: „Reparații capitale la hidroizolația și la rosturile de dilatare ale podului Decebal”, lucrări care se referă la înlocuirea celor două rosturi de dilatare ale podului. În acest sens, datorită faptului că rosturile de dilatare care urmează a fi montate au fiecare o lungime de 11,6 m, identică cu lățimea podului, pentru montarea acestora, este necesară închiderea circulației pe podul Decebal. În ședința Comisiei de Sistematizare a Circulației în Municipiul Arad din data de 1 noiembrie 2006, pentru a se evita supraaglomerarea traseelor ocolitoare în restul săptămânii, a fost aprobat următorul program de închidere a circulației : - 04.11.2006 ora 0700 – 05.11.2006 ora 2200 ; - 11.11.2006 ora 0700 - 12.11.2006 ora 2200 ; - 18.11.2006 ora 0700 - 19.11.2006 ora 2200 ; - 25.11.2006 ora 0700 - 26.11.2006 ora 2200 . În aceste perioade, circulația rutieră va fi dirijată, pe rute ocolitoare, spre podul Traian, respectiv, spre Piața Podgoria. |
|
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Noi 02, 2006 |
Misiune a Băncii Mondiale, în Arad |
|
O misiune a Băncii Mondiale, condusă de dl Sumter Lee Travers, Manager al Departamentului Economic de Dezvoltare Socială Durabilă pentru Europa și Asia Centrală, având în componență și pe dl Sudipto Sarkar, Lider al Echipei de Proiect, dna Alexandra Stan, consilier operațiuni și dl Cesar Niculescu, specialist consultant s-a deplasat în municipiul Arad pentru a analiza modalitățile specifice prin care Banca Mondială poate asista autoritățile locale în utilizarea deplină a fondurilor puse la dispoziție de Uniunea Europeană în faza post-aderare, dar și pentru a analiza stadiul implementării Proiectului de reabilitare a zonelor urbane cu deficiențe majore în sistemul de canalizare (introducerea canalizării în cartierele Gai, Bujac și Sânicolaul Mic). Alături de Primarul municipiului Arad, dl Gheorghe Falcă, la această întâlnire au participat dl Gavril Buza, vicepreședintele CJA, precum și membri ai executivului Primăriei și CJA. |
|
Continuare (2028 octeţi) | |
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Mar 06, 2006 |
06.03.2006 - Ședința operativă |
|
Astăzi, 6 martie a.c., a avut loc Ședința Operativă săptămânală, la care au participat reprezentanți ai conducerii Primăriei, directorii societăților subordonate CLM Arad și ai unor operatori ce-și desfășoară activitatea pe raza municipiului Arad. Cu acest prilej au fost prezentate rapoartele de activitate pe săptămâna 27 februarie– 5 martie a.c., precum și planul de activitate pentru perioada imediat următoare. 1. SC Gospodărirea Comunală SA - în perioada 6 - 10.03.2006 va continua acțiunea de curățenie în zonele străzilor: Pădurii, Decebal, Dragalina, Romanilor, Timișoarei, Ștefan cel Mare, Vârful cu Dor, A. Șaguna, Dorobanților, Bodrogului, C.Iacob, dar și în zona Podgoria, Gară, Piața Spitalului, Piața Sporturilor, Faleză V, Piața Veche, Parcul Europa, cel din Pădurice și Faleză III și IV, Calea A.Vlaicu și 6 Vânători; |
|
Continuare (3046 octeţi) | |
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Mar 06, 2006 |
03.03.2006 - Nou program informatic pentru achitarea obligațiilor fiscale prin Oficiile poștale |
|
Principalele obligații fiscale către bugetul local - Impozitul pe clădiri, Impozitul pe terenuri, Taxa asupra mijloacelor de transport, Taxa specială de salubrizare și Taxa de reclamă și publicitate – pot fi achitate, conform prevederilor legale, și prin Oficiile poștale din municipiu. În vederea îmbunătățirii acestei modalități de colectare a obligațiilor fiscale, Direcția Fiscală a Primăriei municipiului Arad a achiziționat un program informatic modern, care conduce la reducerea timpului de operare. |
|
Continuare (1213 octeţi) | |
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Mar 06, 2006 |
03.03.2006 - Deszăpezire |
|
Căderile abundente de zăpadă, înregistrate în Arad în cursul zilei de joi, 2 martie a.c., au impus intervenția la deszăpezire cu toate utilajele din dotarea SC Polaris M Holding, concesionara acestei activități în municipiu. Intervenția – împrăștiere de material antiderapant - a început în jurul orei 17, la poduri și viaducte (nivel 0), și a continuat pe străzile de nivel 1 (principale artere de circulație) și nivel 2, până în dimineața zilei de vineri, 3 martie a.c. În cursul nopții, datorită scăderii temperaturii, a fost nevoie de repetarea intervenției pe toate străzile din zonele menționate pentru înlăturarea efectelor înghețului. |
|
Continuare (848 octeţi) | |
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Mar 06, 2006 |
01.03.2006 - Deszăpezire |
|
Căderile abundente de zăpadă, înregistrate în Arad începând cu orele 10 ale zilei de marți, 28 februarie a.c., au impus intervenția la deszăpezire cu toate utilajele din dotarea SC Polaris M Holding, concesionara acestei activități în municipiu. Intervenția a început la ora 12, la poduri și viaducte, și a continuat pe străzile de nivel 1 (principale artere de circulație) și nivel 2, până în dimineața zilei de miercuri, 1 martie a.c. | |
Continuare (755 octeţi) | |
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Feb 27, 2006 |
27.02.2006 - Ședința operativă |
|
La ședința operativă săptămânală de astăzi, 27 februarie a.c., directorii societăților subordonate CLM Arad și ai unor operatori ce-și desfășoară activitatea pe raza municipiului Arad au prezentat rapoarte de activitate pe săptămâna 20 – 26 februarie a.c., precum și planurile de activitate pentru perioada imediat următoare. | |
Continuare (2272 octeţi) | |
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Feb 24, 2006 |
24.02.2006 - Distribuire gratuita de material dendro-floricol |
|
Începând din 15 martie 2006, până în 15 aprilie 2006, Primăria municipiului Arad distribuie asociațiilor de locatari/proprietari, persoanelor fizice care locuiesc în locuințe individuale, instituțiilor publice, unităților de învățământ, material dendro-floricol - arbori foioși, conifere și arbuști ornamentali. | |
Continuare (511 octeţi) | |
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Feb 20, 2006 |
20.02.2006 - Ședința operativă |
|
Astăzi, 20 februarie a.c., la Ședința Operativă săptămânală au participat directorii societăților subordonate CLM Arad și ai unor operatori ce-și desfășoară activitatea pe raza municipiului Arad. Cu acest prilej au fost prezentate rapoartele de activitate pe săptămâna 13 – 18 februarie a.c., precum și planul de activitate pentru perioada imediat următoare. 1. SC Gospodărirea Comunală SA - a continuat acțiunile de curățat alei și căi de circulație, tăieri și toaletări de arbori, în municipiu, curățat alei și căi de circulație, curățenie în căsuțe, întreținere grupuri sanitare în incinta Ștrandului Neptun; a continuat activitatea de ecarisaj, fiind prinși și duși în adăpost 24 de câini (nu s-au înregistrat adopții și nici eutanasieri). - în perioada 20 - 24.02.2006 va continua acțiunea de curățenie pe străzile: Pădurii, Decebal, Dragalina, Romanilor, Timișoarei, Ștefan cel Mare, Vârful cu Dor, A. Șaguna, Dorobanților, Bodrogului, C.Iacob, dar și în zona Podgoria, Gară, Piața Spitalului, Piața Sporturilor, Faleză V, Piața Veche, Parcul Europa, cel din Pădurice și Falezele III, IV, calea A.Vlaicu și 6 Vânători. |
|
Continuare (3064 octeţi) | |
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Feb 20, 2006 |
13.02.2006 - Sedința operativă |
|
Luni, 13 februarie a.c., a avut loc Ședința Operativă săptămânală, prilej cu care directorii societăților subordonate CLM Arad și ai unor operatori ce-și desfășoară activitatea pe raza municipiului Arad și-au prezentat rapoartele de activitate pe săptămâna 6 – 11 februarie a.c., precum și planul de activitate pentru perioada imediat următoare. | |
Continuare (4906 octeţi) | |
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Feb 06, 2006 |
06.02.2006 - Ședința operativă |
|
Informare de presă În cadrul Ședinței Operative săptămânale, de luni, 6 februarie a.c., directorii societăților subordonate CLM Arad și ai unor operatori ce-și desfășoară activitatea pe raza municipiului Arad și-au prezentat rapoartele de activitate pe săptămâna 30 ianuarie – 4 februarie a.c., precum și prognozele pentru săptămâna în curs. 1. SC Gospodărirea Comunală SA - a continuat acțiunile de: curățat alei și căi de circulație, tăieri și toaletări de arbori, în municipiu, curățat alei și căi de circulație, curățenie în căsuțe, întreținere grupuri sanitare în incinta Ștrandului Neptun, confecționat arbuști și livrat material dendrologic, la Pepiniera din Aradul Nou; a continuat activitatea de ecarisaj în municipiu și – pe bază de comenzi de la Primării – în mai multe localități din județ (au fost prinși și duși în adăpost 41 de câini, dintre care 3 au fost adoptați; nu a fost efectuată nici o eutanasiere). - în perioada 06 - 11.02.2006 va continua acțiunea de curățenie în zonele menționate mai sus și în Parcurile: Copiilor, Europa, Pădurice și Falezele I, II, III, IV; se preconizează prinderea și ducerea în adăpost a 20-30 de câini fără stăpân. |
|
Continuare (2204 octeţi) | |
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Ian 30, 2006 |
30.01.2006 - Cheltuieli reparatii Palatul Administrativ |
|
În Bugetul pe anul 2005, la capitolul 51, "Autorități publice", art. 27, "Reparații curente" (în care se încadrează și reparațiile la Palatul administrativ), a fost alocată suma de 900.000 RON. | |
Continuare (368 octeţi) | |
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Ian 30, 2006 |
30.01.2006 - Cheltuieli efectuate cu deplasările externe pe 2005 |
|
Vă facem cunoscute cheltuielile efectuate cu deplasările externe, în interesul serviciului, pe anul 2005, a persoanelor care exercită funcții de demnitate publică din Primăria Municipiului Arad și CLM Arad. |
|
Continuare (572 octeţi) | |
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Ian 30, 2006 |
30 ian 2006 - Sedinta operativa |
|
În cadrul Ședinței Operative săptămânale, desfășurată luni, 30 ianuarie a.c. sub conducerea Primarului municipiului Arad, ing. Gheorghe Falcă, directorii societăților subordonate CLM Arad și ai unor operatori ce-și desfășoară activitatea pe raza municipiului Arad și-au prezentat rapoartele de activitate pe săptămâna 23 – 27 ianuarie a.c., precum și prognozele pentru săptămâna în curs. Cu această ocazie, domnul primar Gheorghe Falcă a atras atenția lucrătorilor Departamentului de Protecție și Pază (fost Corp al Gardienilor publici) asupra faptului că în continuare se lipesc afișe pe stâlpii de iluminat public, în special pe centru, deși acest lucru este cu desăvârșire interzis. "Este inadmisibil ca după ce s-a cheltuit aproape un miliard de lei cu vopsirea tuturor stâlpilor de iluminat, cineva să își bată joc de toată munca și investiția, lipidu-și afișele peste vopseaua încă proaspătă. Cer DPP să ia de urgență măsurile cele mai drastice, conform legii, împotriva tuturor acestor firme sau persoane. Totodată, le cer mai multă atenție, pentru că asemenea fapte pot fi preîntâmpinate", a declarat primarul Gheorghe Falcă. |
|
Continuare (4508 octeţi) | |
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Ian 28, 2006 |
27.01.2006 - Stabilire amplasamente pentru vinzatorii ambulanti |
|
Primăria Municipiului Arad a stabilit locurile unde pot fi amplasate mesele vânzătorilor ambulanți, cu ocazia Zilei Îndrăgostiților și a sărbătorilor de primăvară (1 și 8 Martie). | |
Continuare (752 octeţi) | |
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Ian 28, 2006 |
27.01.2006 - Referitor la veniturile din reclame si publicitate |
|
Conform Hotărârea Consiliului Municipal nr. 14701, modificată prin HCLM nr. 36201, pentru servicii de reclamă și publicitate, desfășurate pe raza municipiului Arad se percep taxe, în baza unor contracte pe care beneficiarii acestor servicii au obligația de a le încheia cu municipalitatea. | |
Continuare (347 octeţi) | |
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Ian 27, 2006 |
12.01.2006 - Referitor la întâlnirea Primarului cu investitorii chinezi |
|
Primarul Municipiului Arad, Gheorghe Falcă s-a întâlnit, astăzi, 10 ianuarie 2006, cu reprezentanții "China Dalian International Cooperation (Group) Holding" (CDIG), ocazie cu care oaspeților chinezi le-au fost prezentate cele mai importante proiecte de modernizare a căilor de comunicație și a infrastructurii, proiecte de construcții de locuințe, toate aflate pe agenda Primăriei, în diferite stadii de derulare. | |
Continuare (974 octeţi) | |
INFORMĂRI DE PRESĂ... | Ian 27, 2006 |
27.01.2006 - Punere în funcțiune ceas Teatru |
|
O dată cu renovarea exterioară a Teatrului de Stat "Ioan Slavici", a fost repus în funcțiune ceasul amplasat la intrarea din spatele clădirii teatrului, respectiv cea din Piața Avram Iancu. Valoarea lucrărilor efectuate se ridică la suma de 32 de milioane lei vechi și au fost suportate integral din bugetul Consiliului Local al Municipiului Arad. |
|
Continuare (263 octeţi) | |
Pagina : 1 |
[ Arhiva... ] |
Primarul | |||||||||||
|
|||||||||||
Viceprimar | ||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Aparatul de specialitate | ||||||||
|
||||||||
Consiliul Local | ||||||||
|
||||||||
|
||||||||
Calendar evenimente | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Certificări | |||||||||
|
|||||||||