Documentele supuse dezbaterii publice pot fi consultate pe site-ul Primăriei Municipiului Arad, secțiunea Activități Curente - Autorizații, Atestate, Informări – Urbanism – Informări în conformitate cu prevederile Ordinului nr. 2701/ 2010 privind elaborarea/revizuirea documentațiilor de urbanism – Anunțuri elaborare / revizuire documentații de urbanism - 08.11.2021 - P.U.D. - Construire imobil cu funcțiuni mixte - birouri și locuințe, amplasament: municipiul Arad, str.Blajului nr.5.
Primăria Municipiului Arad face precizarea că dezbaterea se va desfășura prin platforma online ZOOM, timp de 40 de minute. Această sesiune poate fi prelungită cu încă o sesiune cu aceeași durată, dacă se constată această necesitate.
Persoanele care doresc să participe online la dezbatere vor anunța până cel târziu la data de 16.12.2021, ora 14:00 intenția de participare și totodată, vor transmite opiniile pe care urmează să le pună în discuție, la adresa de e-mail dezbaterepublica@primariaarad.ro, unde vor preciza: numele, numărul de telefon, instituția/organizația pe care o reprezintă și adresa de e-mail pentru trimiterea invitației online.
Persoanele care doresc să ia cuvântul în cadrul dezbaterii vor trebui să specifice acest lucru în cadrul aceluiași e-mail. Durata limită de exprimare a punctelor de vedere este de cinci minute pentru fiecare participant.
Transmiterea solicitării de participare la dezbaterea publică reprezintă acordul explicit al expeditorului cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul îndeplinirii unor obligații legale de către Primăria Municipiului Arad.
Vizualizează MINUTA dezbaterii publice online
Vizualizează RAPORT cu privire la propunerile/recomandările formulate |