Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 73936733
 

 
  COMUNICATE... Mai 10, 2021
    Peste 1 milion de accesări!

 

Platforma online de comunicare cu contribuabilii a fost accesată de peste 1 milion de ori! Preocupată continuu să pună la dispoziția cetățenilor cât mai multe facilități, Primăria Arad prin Direcția Venituri a dezvoltat în cursul anului 2018 o platforma de comunicare online, astfel încât pentru eliberarea unor acte fiscale, pentru declarații sau plăți, să nu mai fie necesară deplasarea persoanelor la ghișeele direcției.
Platforma online de comunicare cu contribuabilii pune la dispoziția arădenilor următoarele module:

  • Declarații online – contribuabilul poate depune declarații și poate atașa documentele de dobândire ale proprietății;
  • Dosar personal – cetățeanul poate consulta din fața calculatorului actele depuse la dosarul fiscal și patrimonial cu care este înregistrat în evidența fiscală;
  • Certificate atestare fiscală – cu numai câteva click-uri, contribuabilul poate să-și obțină certificatul fiscal online;
  • Plata autorizații de acces – dă posibilitatea efectuării online a plății pentru accesul pe teritoriul municipiului cu utilaje de transport marfă;
  • Plata impozite și taxe – unul dintre cele mai accesate module, implementat încă din 2009, care permite plata online a obligațiilor fiscale;
  • Programare audiențe online – solicitările pentru audiențe către unitatea administrativ-teritorială mai ușor de făcut ca niciodată;
  • Stadiu cereri depuse – permite verificarea modului de rezolvare a documentelor depuse la unitatea administrativ-teritorială;
  • Depunere petiții online – permite depunerea online a cererilor către unitatea administrativ-teritorială;
  • Autorizații comerciale – permite listarea autorizațiilor cu valabilitate de 60 de zile de la data emiterii.

În funcție de modul de autentificare a utilizatorului accesul la informații devine tot mai vast. Astfel, autentificarea pe bază de CNP îngrădește accesul la Declarații online, Dosar online, Certificate atestare fiscală sau modulul Autorizații comerciale. Obținerea unui cont de utilizator și al unei parole va schimba lucrurile.  

Pentru a avea acces la informații detaliate, contribuabilul are două variante la dispoziție: fie se prezintă personal sau prin împuternicit la sediul Direcției Venituri (str. Mucius Scaevola, nr. 11), cu act de identitate/împuternicire, în vederea obținerii parolei, fie accesează Google Pay, caută Mobilpay Indeco Soft și-l instalează. Dupa instalare apasă Solicitare date de acces. Această modalitate de obținere a parolei funcționează doar pentru Android.


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
 

 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
19




 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved