Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 73934658
 

 
  COMUNICATE... Mai 18, 2020
    Programul de Relatii cu publicul pe durata stării de alertă

 

Primăria Municipiului Arad anunță că începând de luni, 18 mai 2020, până la încetarea stării de alertă la nivel național instituită în contextul situației epidemiologice generate de virusul SARS-CoV-2, programul de lucru al funcționarilor care desfășoară activități de relații cu publicul este următorul:

Direcția

Serviciul

Programul cu publicul

 

Direcția Comunicare:

 

Serviciul Relații cu Publicul

Luni, Marți, Miercuri și Vineri: 9.00 – 12.00                
Joi:     14.00 – 17.00

Direcția Edilitară:

Serviciul Transport Local, Autorizare Activități Economice

Luni, Marți, Miercuri și Vineri: 9.00 – 12.00                
Joi:     14.00 – 17.00

Direcția Venituri

 

Luni, Marți, Miercuri și Vineri: 9.00 – 12.00                
Joi:     14.00 – 17.00

 

Direcția Patrimoniu

Serviciul Evidență și Administrare Domeniul Privat

Marți:  9.00 – 12.00
Joi:      9.00 – 12.00
14.00 – 17.00

Serviciul Fond Locativ

Marți: 9.00 – 12.00
Joi:   14.00 – 17.00

Biroul Cadastru Intravilan și Carte Funciară

Marți: 9.00 – 12.00
Joi:     9.00 – 12.00
14.00 – 17.00

 Secretar general al municipiului
Secretar general al municipiului

Serviciul Agricol

Marți: 9.00 – 12.00
Joi:   14.00 – 17.00

Biroul Cadastru Extravilan, Fond Funciar

Marți: 9.00 – 12.00
Joi:   14.00 – 17.00

 

Serviciul Public Local Comunitar de Evidența Persoanelor

 

Serviciul Stare Civilă

Luni, Marți, Miercuri și Vineri: 10.00 – 14.00
Joi:   14.00 – 17.00
Sâmbătă și Duminică: 11.00 – 13.00 (doar Serviciul decese)

Serviciul de Evidență a Persoanei

Luni, Marți, Miercuri și Vineri: 10.00 – 14.00
Joi:   14.00 – 17.00

Deși activitatea de Relații cu publicul în cadrul Primăriei Municipiului Arad continuă, avem rugămintea să evitați pe cât posibil prezența la ghișeele noastre, atunci când se pot folosi și alte mijoace de comunicare, respectiv:  poșta electronică (pma@primariaarad.ro) sau corespondență (310130 ARAD, Bulevardul Revoluției nr. 75, jud. Arad).
Informații suplimentare se pot obține și telefonic, apelând 0040-257-281850 sau numerele de fax: 0040-257-284744 și 0040-257-253842.

Eventualele sesizări pot fi făcute prin intermediul aplicației MyArad.

Vă reamintim de asemenea că pe pagina de internet a Primăriei Municipiului Arad, www.primariaarad.ro, aveți la dispoziție Platforma Online de Comunicare, prin intermediul căreia veți putea:

  • Depune online declarațiile de impunere pentru clădiri, terenuri, mijloace de transport și panouri publicitare;
  • Consulta documentele emise de organul fiscal local;
  • Obține în format electronic certificatul de atestare fiscală;
  • Plăti online pentru obținerea autorizației de acces în oraș a mijloacelor de transport de tonaj greu;
  • Plăti impozite, taxe și amenzi datorate organului fiscal local;
  • Consulta stadiul cererilor depuse;
  • Depune petiții online.

Nu uitați nici de Forumul de discuții și de Ghișeul Online pe care le găsiți tot pe pagina de internet a instituției, www.primariaarad.ro.
Acum mai mult ca oricând apelați la mijloacele alternative de comunicare cu noi.

Vă mulțumim pentru înțelegere.


 

Completare program - 26.05.2020 - Directia Venituri încurajează contribuabilii să apeleze la mijloacele online de comunicare si cele electronice de plată

 

Pe toată durata stării de alertă  instituită la nivel național în contextul situației epidemiologice generate de virusul SARS-CoV-2, programul de lucru cu publicul al Direcției Venituri  din cadrul Primăriei Arad este următorul:

Luni, Marți, Miercuri și Vineri: 9.00 – 12.00                
Joi:     14.00 – 17.00

Cu toate acestea, pentru a evita zilele acestea deplasările la ghișeele Direcției Venituri, contribuabilii au la dispoziție mai multe variante online pentru depunerea declarațiilor, solicitarea certificatelor fiscale, sau pentru a-și plăti taxele și impozitele locale. 
În ceea ce privește declarațiile, pentru cei care au user și parolă pentru Platforma Cetățeni, declarațiile pot fi depuse direct pe platformă.
În același timp declarațiile pot fi trimise și pe mail, respectiv:

  1. Pentru clădiri, teren, taxă firmă persoane fizice la adresa: sipf@primariaarad.ro;
  2. Pentru clădiri, teren, taxă firmă persoane juridice la adresa: dvp.sipj@primariaarad.ro;
  3. Pentru scutire de impozit sau taxă la adresa sjcdv@primariaarad.ro;
  4. Pentru probleme referitoare la contracte la adresa marius.panda@primariaarad.ro;
  5. Pentru cereri de compensare la persoane fizice și persoane juridice la adresa: dvptrezorerie@primariaarad.ro;
  6. Pentru cereri de restituire la persoane juridice la adresa: dvp.control@primariaarad.ro;
  7. Pentru clarificări privind măsurile de executare silită sau pentru radierea debitelor constând din amenzi achitate la sediile altor unități administrativ teritoriale: directiavenituri@primariaarad.ro

Dacă ne referim la certificatele fiscale, solicitările pot fi trimise la următoarele adrese:

În aceleși context al măsurilor luate la nivel local, cu privire la prevenirea infestărilor cu coronavirus, conducerea Direcției Venituri precizează că plata taxelor și impozitelor locale se poate efectua online, cu card bancar, pe site-ul Primăriei Arad, secțiunea Direcția Venituri (coloana din stânga paginii, a treia de sus în jos), accesând butonul Platforma de Contact. Autentificarea se poate face cu user și parolă, pentru cei care au depus cerere pentru Acord DDI sau doar pe baza CNP-ului. Bonificația de 10% pentru plata integrală a impozitelor locale se acordă până în 30 iunie inclusiv!

Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru alegerea dvs. de a folosi mijloace online.


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
 

 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
19




 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved