Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 73942911
 

 
  COMUNICATE... Mar 23, 2020
    Două ședințe CLM în condiții speciale

 

Aleşii locali au fost convocaţi vineri, 20 martie 2020, în şedinţă ordinară cu aproape 30 de proiecte pe ordinea de zi, urmată de o şedinţă extraordinară convocată în mod special pentru alocarea sumelor necesare dotării Spitalului Judeţean cu aparatura necesară în această perioadă.

În debutul şedinţei ordinare a fost aprobat proiectul de hotarâre  privind noul regulament de funcţionare a Consiliului Local Municipal şi a comisiilor de specialitate. Pe scurt acesta prevede că în situaţii excepţionale generate de starea de urgenţă, preşedintele de comisie, respectiv cel de şedinţă au dreptul să procedeze la supunerea la vot a proiectelor de hotarâre prin convorbire telefonică cu aleşii locali.

Noul regulament a fost aplicat pentru prima dată în cazul consilierului Ionel Bulbuc, consemnat la domiciliu. Acesta a fost contactat telefonic pentru a-şi exprima votul în cazul unui proiect de hotărâre (97/2020) care,  pentru a putea fi aprobat, avea nevoie de două treimi din numărul consilierilor locali în funcţie.

Tot pe masa aleşilor locali s-au aflat documentaţia de urbanism Plan Urbanistic Zonal şi Regulamentul Local de urbanism aferent reabilitării clădirii Vechiului Cazino. Proiectul a trecut în cele din urmă, dar nu înainte de a fi aprobate câteva amendamente, respectiv: mărirea suprafeţei verzi din jurul clădirii şi acceptarea propunerii venite din partea S.C. Arsat Industrie S.R.L de a oferi cu titlul gratuit sala de la parterul Cazinoului în zilele de vineri, sâmbătă şi duminică,   pentru oficierea căsătoriilor civile.

Tot în cadrul şedinţei de vineri, consilierii au fost de acord cu modificarea Hotărârii nr. 535/2019 a Consiliului Local al Municipiului Arad privind stabilirea numărului şi al cuantumului burselor acordate în învăţământul preuniversitar de stat din Municipiul Arad, pentru anul şcolar 2019 – 2020, numărul burselor fiind suplimentat cu 3. Astfel, la nivelul municipiului Arad se acordă 9222 de burse şcolare, din care 7036, sunt “burse de merit”.

Întrucât pe ordinea de zi a fost inclus şi proiectul de hotărâre privind indexarea pe baza ratei inflaţiei a impozitelor şi taxelor locale, precum şi a limitelor amenzilor care se fac venit la bugetul local în anul fiscal 2021, primarul municipiului Arad, Călin Bibarţ a ţinut să sublinieze:

Să nu se înţeleagă greşit că noi în momente ca acestea mărim taxe şi impozite locale! Este o prevedere legală ce impune ca în fiecare an să aprobăm indexarea taxelor şi impozitelor locale pentru anul fiscal următor. Nu vorbim aşadar despre taxele şi impozitele locale aflate în plată!”

Şedinta ordinară a fost urmată de cea extraordinară centrată pe proiectul de hotărâre privind rectificarea Bugetului General de Venituri şi Cheltuieli al Municipiului Arad pentru anul 2020, pentru prevenirea şi gestionarea situaţiei de urgenţă provocată de infecţiile cu coronavirus.  Concret a fost aprobată alocarea sumei de 1.077.000 lei din Fondul de rezervă bugetară, pentru dotarea cu aparatură a Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Arad.

E un gest mai mult decât de normalitate. Cadrele medicale au întocmit o listă cu aparatura de care au nevoie în contextul actual, iar noi alocăm sumele necesare pentru achiziţionarea acesteia.  

Mai mult decât atât, fiecare dintre noi, dacă doreşte, poate avea şi iniţiative în nume personal. Anunţ public că voi dona 1000 de euro Crucii Roşii, pentru a dispune de fondurile necesare în caz de intervenţie.”, a afirmat edilul Călin Bibarţ în încheierea şedinţei extraordinare de vineri.


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
 

 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
19




 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved