Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 73954933
 

 
  COMUNICATE... Feb 05, 2020
    Peste 100 de locatii destinate comercializării produselor de 1 si 8 Martie

 

Primăria Municipiului Arad a stabilit amplasamentele pentru desfășurarea activității de comerț ambulant cu produse specifice zilelor de 1 și 8 Martie. Mai exact 106 locații au fost distribuite în mai multe zone din oraș. Vorbim despre amplasamentele în marea lor majoritae cunoscute deja de arădeni.

În aria protejată a municipiului comercianții de poduse specifice zilelor de 1 și 8 Martie vor putea alege una dintre locații:

- B-dul Revoluției nr. 26 (în fața magazinului “Marelbo”) – 8 locuri
- B-dul Revoluției intersecția cu str. Crișan nr. 1 (Bl. A, între sc. A și B) – 8 locuri
- B-dul Revoluției nr. 43 (intrarea în Policlinică și Banca Transilvania) – 8 locuri
- B-dul Revoluției nr. 82-84 (de la nr. 82 până la ghereta cu cărți) – 8 locuri
- B-dul Revoluției nr. 92-96 (între Universitatea V.Goldiș și Banca Românească) – 8 locuri  
-  B-dul Revoluției nr. 25-27 (între “Cafe Bar Crama Unic” și banca “Idea Bank”) – 8 locuri  
- Zona Boul - Roșu stația de tramvai spre centru ( B-dul Decebal, în spate la         
postul TRAFO) - 5 locuri   
Pe suprafața atribuită de 2,00 mp/locație se acceptă amplasarea unui mobilier stradal compus din:  masă, scaun, umbrelă neinscripționată ce va putea fi folosită doar în caz de timp nefavorabil.   Corturile și alte construcții provizorii nu sunt acceptate.  

În afara ariei protejate, comercianții ar putea opta pentru una dintre următoarele locații:
- Micălaca, Aleea Borsec – 8 locuri
- Micălaca, b-dul N. Titulescu intersecția cu str. V. Lucaciu (între zona verde și stâlpii metalici din colțul „Digi RCS-RDS”) – 5 locuri
- P-ța U.T.A – în dreptul magazinelor „Filip” și biserică (pe partea dinspre biserică) – 5 locuri
- P-ța U.T.A. – Calea Aurel Vlaicu nr. 58-61 de la magazinul “Second Hand”până la colțul dinspre ING Bank) – 5 locuri
- P-ța U.T.A – în dreptul cofetăriei „Miky” – 3 locuri
- Calea Aurel Vlaicu, bl. Z16, în dreptul magazinului „Mobexpert” – 8 locuri
- Calea Aurel Vlaicu, nr.163, bl.6 (de la cafeneaua “Platinum” până la colțul dinspre magazinul “Unicarm” – 8 locuri
- Calea Aurel Vlaicu (între magazinul „Second Hand”-bl. Z22 și magazinul „Calla”) – 3 locuri
- P-ța Gării (între alimentara „Alcarom” și magazinul „Despi”) – 8 locuri

Suprafața atribuită comercianților este de 9,00 mp/locație, iar mobilierul stradal va fi compus din: masă și un scaun, protejate de o structură de tip „umbrar”, din pânză, fără elemente de închidere perimetrală.

Locurile de vânzare se atribuie în limita stabilită, în ordinea numerelor de înregistrare a cererilor, pentru producători, artizani, meșteșugari și meșteri populari (hand made) cu sediul social în județul Arad. Locurile rămase libere după repartizare se pot aloca comercianților  a căror activitate legal desfășurată se încadrează în codurile CAEN pentru comerț ambulant, cu sediul social în județul Arad.
Cererile de participare la eveniment se depun direct/personal de către solicitant sau prin împuternicit, în condițiile legii (procură/împuternicire notarială), la Primăria Municipiului Arad, Serviciul Relații cu Publicul (camera 5 din Palatul Cenad).

Documentația pentru obținerea acordului va cuprinde:
– cererea tip pentru obținerea acordului de ocuparea domeniului public, care se găsește pe site-ul Primăriei Municipiului Arad și la Serviciul Relații cu Publicul (camera 5) a Primăriei Municipiului Arad;

  • Copie buletin de identitate sau carte de identitate;
  • Acte firmă (copie certificat de înregistrare+certificat constatator, emise de Oficiul Registrului Comerțului) conform Legii 359/2004 sau Legii societăților nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
  • Împuternicire notarială- în cazul  în care solicitantul este diferit de persoana care depune cererea.

Condițiile de desfășurare a comerțului ambulant cu ocazia eveneimentului sunt:

  • marfa va fi expusă doar în perimetrul locației stabilite;
  • comerțul ambulant se va desfășura cu articole tradiționale specifice zilelor de Sf. Valentin, 1 și 8 Martie.
  • activitatea desfășurată nu va afecta circulația pietonală, circulația pe pistele de biciclete și auto precum și activitatea specifică zonei;
  • se va respecta curățenia domeniului public afectat;
  • Comerciantul va deține la locul de vânzare, acordul pentru desfășurarea comerțului stradal, eliberat de Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public – în original, documentul de identitate al vânzătorului care să coincidă cu identitatea persoanei menționată în acordul solicitat.

Calendarul de înscrieri, respectiv cel de ocupare a domeniului public este următorul:

  • pentru ziua de 1 Martie
  • perioada de depunere a cererilor: 10.02.2020-14.02.2020
  • perioada de ocupare a domeniului public: 28.02.2020-02.03.2020
  • pentru ziua de 8 Martie
  • perioada de depunere a cererilor: 17.02.2020-21.02.2020
  • perioada de ocupare a domeniului public: 07.03.2020-09.03.2020

Aceleași locații vor fi folosite și de comercianții de produse specifice Zilei
Îndrăgostiților, în perioada 13.02.2020-15.02.2020


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
 

 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
20




 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved