și la sediul Primăriei Municipiului Arad, Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, camera 49, în perioada 21.03.2019 - 04.04.2019 (zilele lucrătoare) între orele: 8.00 – 11.00.
Observațiile sunt necesare în vederea stabilirii cerințelor de elaborare a documentației de urbanism.
Răspunsul la observațiile transmise va fi publicat pe pagina de internet a Primăriei Municipiului Arad și afișat la sediul propriu in maximum 10 zile calendaristice de la încheierea perioadei de consultare a publicului.
Responsabilitatea informării și consultării publicului revine Primăriei Municipiului Arad prin:
Direcția Arhitect - Șef, Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, tel. 0257 281850, int. 229.
Etapele preconizate pentru consultarea publicului până la aprobarea planului:
- etapa elaborării propunerilor ce vor fi supuse procesului de avizare;
- elaborarea propunerii finale, care include toate observațiile avizatorilor și care se supune procedurii de transparență decizională.
|