Criteriul de atribuire a contractului de închiriere este oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic, prin licitație publică deschisă cu oferte în plic sigilat, cu condiția respectării specificațiilor tehnice din caietul de sarcini.
Durata contractului de închiriere. Contractul se încheie pe o perioadă de 10 ani de la semnare, cu notificare de încetare cu cel puțin 30 zile înainte de data la care încetarea urmează să-și producă efectele.
Locul de procurare a documentației. Documentația privind procedura de atribuire a contractului de închiriere a celor două tonete si a spațiului este disponibilă la link-ul mai jos prezentat precum și la sediul Primaria Municipiului Arad, Bulevardul Revoluției nr. 73, Palatul Cenad, serviciul Relații cu Publicul, registratura generală.
Locul si modul de depunere a ofertei. Formularul de ofertă împreună cu actele doveditoare se vor depune la registratura generală a Municipiului Arad, serviciul Relații cu Publicul, Palatul Cenad, Bulevardul Revoluției nr. 73, în plic închis, sigilat, însoțit de scrisoare de înaintare.
Termen limită de depunere a ofertelor. Formularul de oferta împreună cu actele doveditoare se vor depune în termen de două zile lucrătoare de la aducerea la cunoștință publică a procedurii.
Data limită pentru depunerea ofertei 08.01.2019 ora 12,00
Data deschiderii ofertelor 08.01.2019 ora 14,30
Informații la tel. 0257/281.850 interior 202, fax 0257/284.744.
PRIMAR
Gheorghe Falcă
- DOCUMENTAȚIA PRIVIND PROCEDURA DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI DE ÎNCHIRIERE A DOUĂ TONETE TIP PANOURI SANDWICH ȘI A UNUI SPAȚIU PENTRU
MUNICIPIUL ARAD - se poate vizualiza - aici
|