|
Având în vedere faptul că vineri, 30 noiembrie 2018, Serviciul de relații cu publicul este închis, îndrumăm toți solicitanții de autorizații pentru autovehiculele cu masa totală maximă mai mare de 3,5 tone să folosească modul de emitere de autorizații online.
Acesta poate fi accesat pe pagina de internet a Primăriei Municipiului Arad , www.primariarad.ro, secțiunea Plăți online acces trafic greu.
|
Autorizația emisă de către sistem este valabilă conform prevederilor art. 19 din H.C.L.M. 303/30.09.2016., cu modificările și completările ulterioare.
Art. 19 (1) Autorizațiile de acces în zonele cu restricții de tonaj se pot obține și achita online, pe site-ul instituției, www.primariaarad.ro, în următoarele situații:
a) autovehicule cu masa totală maxima autorizată cuprinsă între 3,5 t (exclusiv) și 7,5 t (inclusiv) – acces în toată zona B;
b) autovehicule cu masa totală maximă autorizată mai mare de 7,5 t – acces exclusiv pe traseele prevăzute în Anexa 3 – lit. B, D1, E2, F, G;
c) autovehicule aflate în situațiile prevăzute la art. 12, în cazul în care cererea se formulează și transportul se efectuează în afara programului de lucru al Serviciului Relații cu publicul – acces pentru o zi. În acest caz se interzice accesul în zona A, iar traseul urmat de transportator va fi stabilit ținând cont de intrarea de pe Centura municipiului cea mai apropiată de locul descărcării.
2) Dovada autorizării și a achitării tarifului se face prin prezentarea documentelor listate din sistem.
3) În lipsa dovezilor listate din sistem, agenții constatatori împuterniciți ai primarului vor face verificările necesare în baza de date cuprinzând autorizațiile de acces emise online, accesibilă prin Dispeceratul Poliției Locale și Serviciul Relații cu publicul.
4) Comisionul datorat pentru procesarea plăților online se va achita din bugetul local.
Programul de relații cu publicul se va relua luni, 3 decembrie 2018.
Biroul de presă al Primăriei Municipiului Arad
|