|
Primăria municipiului Arad a stabilit 69 de de locuri, distribuite în 10 amplasamente, pentru desfășurarea activităților comerciale, pe domeniul public cu ocazia Sărbătorii de Sf. Nicolae.
Acestea sunt repartizate după cum urmează:
|
- Cartierul Micălaca - Aleea Borsec (8 locuri)
- P-ța Uta – între magazinul “Filip”și biserică (5 locuri)
- Calea Aurel Vlaicu, bl. Z16, în dreptul magazinului “Mobexpert” (5 locuri)
- Calea Aurel Vlaicu, nr.163, Bl. 6 (8 locuri)
- Calea Aurel Vlaicu, nr.173-175, Bl. D6 - de la mijlocul „Las Vegas Games”, până la colțul dinspre Dâmboviței (3 locuri)
- B-dul Revoluției, intersecția cu str. Crișan nr.1 (8 locuri)
- B-dul Revoluției, nr.26 – în fața magazinului “Marelbo” (8 locuri)
- B-dul Revoluției, nr.43 – intrarea în Policlinică și Banca Transilvania (8 locuri)
- B-dul Revoluției, nr. 82 -84 (8 locuri)
- B-dul Revoluției nr. 92-96 – între Universitatea Vasile Goldiș și Banca Românească (8 locuri)
Locurile de vânzare se atribuie producătorilor, artizanilor, meșteșugarilor și meșterilor populari (hand made) cu sediul social în județul Arad, în limita stabilită și în ordinea numerelor de înregistrare. Numai locurile rămase libere după repartizarea beneficiarilor menționați anterior pot fi alocate comercianților care dețin coduri CAEN pentru comerț ambulant, cu sediul social în județul Arad.
Cererile de participare la eveniment se depun direct/personal de către solicitant sau împuternicit în condițiile legii la Primăria Arad, Serviciul Relații cu Publicul (Camera 5), începând de luni, 12.11.2018 până vineri, 16.11.2018.
Condițiile de desfășurare a comerțului ambulant cu ocazia Sărbătorii de Sf. Nicolae sunt următoarele:
- Marfa va fi expusă doar în perimetrul locației stabilite;
- Comerțul ambulant se va desfășura numai cu articole tradiționale, specifice Sărbătorii de Sf. Nicolae;
- Activitatea desfășurată nu va afecta circulația pietonală, pistele de biciclete sau activitatea specifică zonei;
- Se va respecta curățenia domeniului public;
- Comercianții vor trebui să dețină la locul de vânzare, acordul pentru desfășurarea comerțului stradal, eliberat de Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public-în original, documentul de identitate care să coincidă cu identitatea persoanei menționate în acordul solicitat.
Perioada de ocupare a domeniului public va fi din data de 04.12.2018 până în data de 06.12.2018.
Biroul de presă al Primăriei Municipiului Arad
|