Mai mult decât atât arădenii sunt încurajați să publice pe conturile personale de pe platformele de socializare Facebook și Instagram fotografiile realizate în oglinzile din oraș. Indiferent dacă este vorba despre propria reflexie sau despre detalii ale clădirilor pe care le surprind în oglindă, prin imaginile publicate trecătorii vor schița o nouă imagine a orașului, așa cum este văzută ea prin lentila fiecăruia.
„Noi trecem foarte mult pe lângă aceste clădiri, dar poate nu întotdeauna realizăm că există un anumit unghi care le pune în valoare. Cei care au gândit acest inedit proiect exact asta au urmărit. Vă invităm să descoperiți zilele acestea frumusețea care se ascunde în spatele celor 50 de locații propuse”, a declarat primarul municipiului Arad, Gheorghe Falcă.
Lansarea campaniei “Autoportret” este strâns legată de faptul că în ultima vreme potențialul turistic al Aradului se află pe o pantă ascendentă, iar interesul străinilor pentru această zonă a crescut. Este una dintre consecințele implicării orașului nostru în demersul de susținere a Timișoarei în procesul de dezvoltare culturală apărută odată cu câștigarea titlului de Capitală culturală europeană în anul 2021.
Biroul de presă al Primăriei Municipiului Arad
|