“Aradul duce lipsa unui parc fitness în aer liber. Foarte multă lume este interesată de acest sport, antrenamentul cu greutatea propriului corp (exercitii calistenice), dar nu au unde să îl practice. Aradul are nevoie de un asemenea loc pentru antrenamente (calisthenics park).”
Primăria Municipiului Arad are la dispoziție un termen de soluționare al problemelor semnalate de maxim 30 de zile, timp în care sesizările nesoluționate sunt vizibile pe hartă. În schimb, sesizările rezolvate rămân pe hartă numai 5 zile de la data soluționării lor. â
Vă reamintim faptul că de aproximativ trei săptămâni arădenii care observă o problemă o pot raporta direct primăriei prin intermediul aplicației My Arad. Acest serviciu este gratuit și foarte ușor de folosit.
Pașii pe care trebuie să-I urmați sunt:
Pasul 1: Accesați adresa: http://mycity.primariaarad.ro de pe dispozitive mobile.
Pasul 2: Completați datele pentru o nouă sesizare (nume, prenume, adresa e-mail, telefon, tip și descriere problemă, locație pe hartă).
Pasul 3: Așteptați soluționarea sesizării dvs.
Prin intermediul aplicației My Arad puteți raporta diverse probleme din oraș legate de: iluminat public, câini comunitari, canalizare (racordări, canale colectoare), mașini abandonate sau parcate neregulamentar, salubrizarea străzilor, toaletare copaci și întreținere gard viu, ordine publică, solicitare locuință, revendicări în baza legii 10, comerț ambulant, probleme de mediu sau ajutor social, respectiv ajutor de urgență.
Biroul de presă al Primăriei Municipiului Arad
|