|
În conformitate cu prevederile legale, anunțăm cetățenii municipiului Arad că au obligația legală de declarare și înscriere în registrul agricol a gospodăriilor, după cum urmează : la municipii se înscriu gospodăriile care dețin terenuri agricole și silvice, precum și acelea care dețin animale pe raza lor administrativ-teritorială, în următoarele perioade : |
a) între 5 ianuarie și ultima zi lucrătoare a lunii februarie, pentru datele anuale privind membrii gospodăriei, terenul aflat în proprietate/folosință, clădirile și mijloacele de transport cu tracțiune animală și mecanică, mașinile, utilajele și instalațiile pentru agricultură și silvicultură, efectivele de animale existente în gospodărie/unitatea cu personalitate juridică la începutul fiecărui an, precum și modificările intervenite în cursul anului precedent în efectivele de animale pe care le dețin, ca urmare a vânzării-cumpărării, a produșilor obținuți, a morții sau a sacrificării animalelor ori a altor intrări-ieșiri;
b) între 1 și ultima zi lucrătoare a lunii mai, pentru datele privind categoria de folosință a terenului, suprafețele cultivate, numărul pomilor în anul agricol respectiv;
c) persoanele fizice și juridice au obligația să declare date, pentru a fi înscrise în registrul agricol, și în afara termenelor prevăzute la lit. a) și b), în termen de 30 de zile de la apariția oricărei modificări.
Programul de lucru cu publicul în cadrul Serviciului Agricol, este următorul :
- de luni până joi între orele : - 8,00-11,00 , 15,00-17,00
- vineri între orele 8,00-12,00.
Informații suplimentare la telefon 0257/253007, 0257/281850 int.186, 153. |