|
Primăria Municipiului Arad anunță că în perioada 01.06-01.07.2016 se va desfășura concursul ARADUL CURAT. Concursul se adresează asociațiilor de proprietari de pe raza municipiului și are ca scop îmbunătățirea aspectului urbanistic și a condițiilor de habitat. Regulamentul concursului, aflat în acest an la cea de-a șasea ediție, a fost aprobat astăzi de Consiliul Local Municipal.
|
Asociațiile de proprietari se pot înscrie în perioada 16-31.05.2016. Vizitele în teren pentru evaluare sunt propuse să se desfășoare în cursul lunii iulie iar cu ocazia Zilelor Aradului se va organiza festivitatea unde vor fi premiate cele mai bine îngrijite imobile tip condominiu, în cadrul unui eveniment devenit tradiție.
Cererile de înscriere la concurs se depun la Serviciul Relații cu Publicul (Registratura Primăriei), camera nr. 5 din Palatul Cenad, program luni-joi între orele 8-18, vineri între orele 8-16, unde se pot completa și cereri tip. Pentru informații suplimentare privind desfășurarea consursului, asociațiile locative se pot adresa Serviciului Informare Cetățeni din cadrul Primăriei, telefon 0257-281850, interior 305.
Biroul de presă
|