Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74000287
 

 
  ANUNȚURI... Aug 19, 2014
    A N U N Ț

 

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ARAD
Nr. 53409 din 19.08.2014

Primăria Municipiului Arad aduce la cunoștința furnizorilor de formare profesională  cererea de ofertă pentru achiziția unui program de formare profesională în domeniul „Managementul funcției publice și cariera funcționarilor publici”

INFORMAȚII NECESARE ELABORĂRII ȘI TRANSMITERII OFERTELOR

a). informații specifice necesare pentru elaborarea ofertei de către furnizorul de formare:
a.1. tipul programului: formare și perfecționare profesională;
a.2. domeniul în care se organizează programul de formare: Managementul funcției publice și cariera funcționarilor publici;
a.3. obiectivele generale ale participării la programul de formare: asigurarea dezvoltării cunoștințelor și abilităților profesionale ale participanților în domeniile tematice vizate;
a.4. - tematica ce va fi tratată:

  • Considerații generale asupra funcției publice. Prerogativa de putere publică. Prezentarea legislației  în materie.
  • Structura organizatorică a instituțiilor și autorităților publice. Elementele structurii organizatorice. Reorganizarea instituțională. Avizarea funcțiilor publice.
  • Recrutarea funcționarilor publici. Numirea funcționarilor publici.
  • Modalități de promovare în funcția publică.
  • Modificarea raporturilor de serviciu.
  • Suspendarea raporturilor de serviciu.
  • Evaluarea performațelor profesionale individuale.
  • Încetarea raporturilor de serviciu

a.5. durata minim acceptată și cea maxim acceptată pentru programul de formare, exprimată în ore efective de formare: minim 5 zile, maxim 7 zile, dar nu mai puțin de 40 de ore în total, câte 8 ore zilnic;
a.6. informații minimale privind grupul-țintă pentru care se organizează formarea, nivelul funcțiilor participanților și domeniul de competență al acestora: funcționari publici și personal contractual, Șef Serviciu Resurse Umane, consilier juridic, consilier cu atribuții în domeniul gestionării relațiilor cu personalul din domeniul Sănătate și Învățământ preuniversitar, inspector Dezvoltare Programe.

b). limba în care trebuie elaborată ofertă: limba română
c). procedura de atribuire a contractului sau, după caz, a contractelor: achiziție directă
d). criteriile de calificare și selecție a ofertelor, precum și modalitatea de aplicare a acestora:
- certificat emis de Oficiul Registrului Comerțului pentru furnizorii de formare privați din care să rezulte ca obiect de activitate furnizarea de programe de formare profesională;
- personal de specialitate: formator cu experiență relevantă în domeniul resurselor umane,  în reforma funcției publice și în aplicarea legislației privind funcția publică și legislația muncii;
- prețurile și tarifele cele mai scăzute raportat în condiții de calitate și confort în cazul în care cursul se desfășoară în altă locație decât Municipiul Arad.
e). adresa la care se transmit ofertele și modalitățile acceptate de beneficiarul de formare pentru primirea și înregistrarea acestora: Bulevardul Revoluției nr. 73 sau la adresa de e-mail pma@primariaarad.ro sau  fax 0257.250253 
f). data-limită pentru transmiterea ofertelor: joi, 21.08.2014, orele 16.00
g).data-limită pentru finalizarea procesului de evaluare și selecție a ofertelor: joi, 21.08.2014, orele 17.00.


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
 

 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
24




 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved