Telefoane dedicate
|
|
|
Pentru a veni în sprijinul cetățenilor din municipiu, care au de făcut sesizări sau sugestii privind activitatea unor operatori de servicii publice, Primăria Municipiului Arad a pus la dispoziție mai multe linii telefonice dedicate, după cum urmează:
ELBA – linie telefonică gratuită - număr 0 800 800 183, apelabil zilnic, 24 de ore din 24 - pentru sesizări legate de avarii sau alte deficiențe în funcționarea sistemului de iluminat public.
|
CET – zilnic, 24 de ore din 24, la telefoanele: 0257-231 367; 0357-412 233 și 0357-412 244, pot fi transmise sesizările și sugestiile legate de funcționarea sistemului de termoficare din municipiu.
POLARIS HOLDING a deschis două linii telefonice dedicate celor ce au de făcut sesizări sau sugestii privind activitatea de salubritate: 368 677 (între orele 8 și 16) și 219 300 (non-stop).
Cetățenii din municipiu, interesați să afle valoarea debitelor proprii la impozitele și taxele locale pot apela numerele de telefon puse la dispoziție în acest scop de Direcția Venituri a Primăriei Municipiului Arad: 220 022, 220 023, 220 024, 220 025, 220 026, 220 027, 220 028 și 220 029.
Reamintim totodată că Primăria Municipiului Arad a pus la dispoziția cetățenilor o linie telefonică gratuită, la care sunt preluate sesizările și sugestiile cetățenilor legate de serviciile oferite de Primărie. Apelând numărul de telefon 0 800 800 777 – apel gratuit, disponibil zilnic, 24 de ore din 24 – cetățenii își pot exprima opiniile, care vor fi preluate și analizate de serviciile de specialitate, în vederea îmbunătățirii activității proprii și a remedierii cât mai rapid a eventualelor deficiențe.
"Aceste linii telefonice dedicate sesizărilor și sugestiilor constituie o modalitate rapidă și eficientă de comunicare cu cetățenii municipiului și oferă administrației posibilitatea de a acționa mai repede pentru eliminarea unor disfuncționalități, indiferent de cauza acestora", a declarat Primarul Municipiului Arad, domnul Gheorghe Falcă.
|
|
|