Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 73933627
 

 
  ANUNȚURI... Aug 04, 2011
    INVITAȚIE DE PARTICIPARE

 

Nr. 48297 / 25.07.2011  
Către  S.E.A.P.    

        Municipiul Arad are onoarea să vă invite să participați la procedura de atribuire a contractului de achiziție publică de „Servicii de informare și publicitate aferente proiectului <Sistem informatic integrat pentru furnizarea de servicii de e-guvernare al Primăriei Municipiului Arad>”.
1. Denumirea contractului: „Servicii de informare și publicitate aferente proiectului <Sistem informatic integrat pentru furnizarea de servicii de e-guvernare al Primăriei Municipiului Arad>”.

 Descrierea obiectului contractului: prestarea serviciilor de informare și publicitate aferente proiectului <Sistem informatic integrat pentru furnizarea de servicii de e-guvernare al Primăriei Municipiului Arad>.
Cod CPV: 79341000-6: Servicii de publicitate
                      
2.  Procedura aplicată: Cerere de oferte
3.  Surse de finanțare:
Bugetul general al Municipiului Arad
      Fonduri externe nerambursabile
      Bugetul de stat
     Denumirea proiectului: Programul Operațional Sectorial de creștere a competitivității economice 2007-2013,  Axa prioritară III – Tehnologia informației și comunicațiilor pentru sectoarele privat și public.
Valoarea estimată fără TVA :  88.000 lei
4.  Oferta depusă de ofertant trebuie să cuprindă:
- Documentele de calificare:
1. Declarație privind eligibilitatea – Formularul 12 A;
2. Declarație privind neîncadrarea în prevederile art.181 / OUG nr. 34 / 2006 - Formularul 12 B;
3. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comerțului
4. Informații generale - Formularul 2B;
5. Lista serviciilor similare din ultimii trei ani - Formularul 12E;
6. Fișa de experiență similară -  Formularul B3;
7. Contractul de servicii similare (copie conforma cu originalul);
8. Documente privind certificarea sistemului de management al calității (ISO 9001);
9. Informații privind subcontractanții - Formularul 12G;
10. Acordul de asociere în cazul în care anumite persoane juridice vor depune ofertă comună;
11. Declarația privind legalizarea asocierii - Formularul B 5.1;
12. Documente privind încadrarea ofertantului in categoria IMM-urilor – Formularul 5.
13. Dovada constituirii garanției de participare - Formularul 10;
14. Graficul de îndeplinire a serviciilor;
15. Declaratie de participare la procedura cu oferta independenta – Formularul 12M
16. Declaratie privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii
- Oferta tehnică: în conformitate cu cerințele prevăzute în Caietul de Sarcini 
- Oferta financiară: Formularul nr. 10 B + Anexa
- Modelul de contract semnat și ștampilat pe fiecare pagină

5. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 29.07.2011 inclusiv
6. Limba de redactare a ofertei: limba română
7. Perioada de valabilitate a ofertelor: 90 de zile de la data deschiderii ofertelor, respectiv  până la data de 07.11.2011 inclusiv.
8. Prețul va fi exprimat în: lei și euro, fără TVA.
        Prețul ofertei este ferm in lei.
X   NU se acceptă actualizarea prețului contractului
-    se acceptă actualizarea prețului contractului
Data pentru care se determină echivalența leu – euro : cursul leu – euro comunicat de BNR valabil în data de 07.07.2011            
9. Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului:  Prețul cel mai scăzut    
10. Tipul contractului: Contract de servicii.

11. La oferta de bază:
        X  NU se acceptă oferte alternative
-    se acceptă oferte alternative
12. Perioada de valabilitate a garanției de participare: până în data de 07.11.2011 inclusiv                        
13. Termenul comercial în care se va încheia contractul: Ferm

14.  Durata contractului : până la 10.02.2013  

15. Plata prețului contractului se va face prin contul  RO39TREZ02124840271XXXXX deschis la Trezoreria Municipiului Arad.

16. Documentele care însoțesc oferta:
-Scrisoarea de înaintare - Formularul B2;
- Contractul de servicii semnat si stampilat de ofertant;
-Împuternicirea scrisă din partea reprezentantului legal al ofertantului pentru       persoanele desemnate să participle la ședința de deschidere a ofertelor;
-Copia actului de identitate a persoanei participante la această ședință.

17. Adresa la care se depune oferta: Primăria Municipiului Arad, Bd. Revoluției, nr. 75 – Palatul Cenad,  Registratura generală, cam. 5.
18. Data limită pentru depunerea ofertei: 09.08.2011, ora 09.00.

19. Data, ora și locul deschiderii ofertelor: 09.08.2011, ora 10.00; Primăria Municipiului Arad, Bd. Revoluției, nr.75, cam.16.
Pentru informații suplimentare ne puteți contacta la tel. 0257/281850 int. 283, fax 0257/255818.

                                                               Manager de proiect
                                                                Ciprian Burcă


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
 

 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
19




 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved