Descrierea obiectului contractului: prestarea serviciilor de informare și publicitate aferente proiectului <Sistem informatic integrat pentru furnizarea de servicii de e-guvernare al Primăriei Municipiului Arad>.
Cod CPV: 79341000-6: Servicii de publicitate
2. Procedura aplicată: Cerere de oferte
3. Surse de finanțare:
Bugetul general al Municipiului Arad
Fonduri externe nerambursabile
Bugetul de stat
Denumirea proiectului: Programul Operațional Sectorial de creștere a competitivității economice 2007-2013, Axa prioritară III – Tehnologia informației și comunicațiilor pentru sectoarele privat și public.
Valoarea estimată fără TVA : 88.000 lei
4. Oferta depusă de ofertant trebuie să cuprindă:
- Documentele de calificare:
1. Declarație privind eligibilitatea – Formularul 12 A;
2. Declarație privind neîncadrarea în prevederile art.181 / OUG nr. 34 / 2006 - Formularul 12 B;
3. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comerțului
4. Informații generale - Formularul 2B;
5. Lista serviciilor similare din ultimii trei ani - Formularul 12E;
6. Fișa de experiență similară - Formularul B3;
7. Contractul de servicii similare (copie conforma cu originalul);
8. Documente privind certificarea sistemului de management al calității (ISO 9001);
9. Informații privind subcontractanții - Formularul 12G;
10. Acordul de asociere în cazul în care anumite persoane juridice vor depune ofertă comună;
11. Declarația privind legalizarea asocierii - Formularul B 5.1;
12. Documente privind încadrarea ofertantului in categoria IMM-urilor – Formularul 5.
13. Dovada constituirii garanției de participare - Formularul 10;
14. Graficul de îndeplinire a serviciilor;
15. Declaratie de participare la procedura cu oferta independenta – Formularul 12M
16. Declaratie privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii
- Oferta tehnică: în conformitate cu cerințele prevăzute în Caietul de Sarcini
- Oferta financiară: Formularul nr. 10 B + Anexa
- Modelul de contract semnat și ștampilat pe fiecare pagină
5. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 29.07.2011 inclusiv
6. Limba de redactare a ofertei: limba română
7. Perioada de valabilitate a ofertelor: 90 de zile de la data deschiderii ofertelor, respectiv până la data de 07.11.2011 inclusiv.
8. Prețul va fi exprimat în: lei și euro, fără TVA.
Prețul ofertei este ferm in lei.
X NU se acceptă actualizarea prețului contractului
- se acceptă actualizarea prețului contractului
Data pentru care se determină echivalența leu – euro : cursul leu – euro comunicat de BNR valabil în data de 07.07.2011
9. Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului: Prețul cel mai scăzut
10. Tipul contractului: Contract de servicii.
11. La oferta de bază:
X NU se acceptă oferte alternative
- se acceptă oferte alternative
12. Perioada de valabilitate a garanției de participare: până în data de 07.11.2011 inclusiv
13. Termenul comercial în care se va încheia contractul: Ferm
14. Durata contractului : până la 10.02.2013
15. Plata prețului contractului se va face prin contul RO39TREZ02124840271XXXXX deschis la Trezoreria Municipiului Arad.
16. Documentele care însoțesc oferta:
-Scrisoarea de înaintare - Formularul B2;
- Contractul de servicii semnat si stampilat de ofertant;
-Împuternicirea scrisă din partea reprezentantului legal al ofertantului pentru persoanele desemnate să participle la ședința de deschidere a ofertelor;
-Copia actului de identitate a persoanei participante la această ședință.
17. Adresa la care se depune oferta: Primăria Municipiului Arad, Bd. Revoluției, nr. 75 – Palatul Cenad, Registratura generală, cam. 5.
18. Data limită pentru depunerea ofertei: 09.08.2011, ora 09.00.
19. Data, ora și locul deschiderii ofertelor: 09.08.2011, ora 10.00; Primăria Municipiului Arad, Bd. Revoluției, nr.75, cam.16.
Pentru informații suplimentare ne puteți contacta la tel. 0257/281850 int. 283, fax 0257/255818.
Manager de proiect
Ciprian Burcă
|