PROCESUL-VERBAL
ȘI STENOGRAMA
ședinței extraordinare
din data de 11.02.2022
Nr.14.947 /28.02.2022
R O M Â N I A
JUDEȚUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
PROCESUL-VERBAL
ȘI STENOGRAMA
ședinței extraordinare
din data de 11.02.2022
Nr.14.947 /28.02.2022
La ședința extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 11 februarie 2022 au fost prezenți 20 de consilieri din 23 în funcție.
Au absentat domnii consilieri: Bognar Levente, Dorian Curcanu, Codrin-Dacian Vlad.
Domnii consilieri: Florin Stana, Daniela Săbău, Mayer Siegfried, Ioan Chifa, Ioan Costea și Szabo Mihai și-au exprimat votul prin mijloace electronice, respectiv prin platforma on-line de videoconferință Join Zoom Meeting.
Ședința a început la ora 10,00 și s-a încheiat la ora 10,05.
Ședința a fost condusă de către domnul consilier Cristian GALEA.
Au participat: din partea executivului: dl. primar Călin Bibarț, dl. viceprimar Lazăr Faur, domnul viceprimar Ilie Cheșa, dl. Sorin Contraș – delegat Secretar General al Municipiului Arad (conform Dispoziției Primarului Municipiului Arad nr. 296/2022), dna Elena Portaru, director executiv al Direcției Tehnice, dl. Ștefan Szuchaszki – director executiv al Direcției Patrimoniu, dl. Pavel Neamțiu, director executiv al Direcției Venituri, dl. Alexandru Popa, referent, Compartimentul Relații Mass-Media, dna Laura Bocancios, șef serviciu, Serviciul Programe Europene de Dezvoltare, dna Alina Bociort, consilier, Serviciul Evidență și Administrare Domeniu Public, dl. Mihai Mitrofan, consilier, Compartimentul Relații Mass-Media, dl. Cristian Todinca, referent, Compartimentul Relații Mass-Media, dna Monica Czibrik, șef serviciu, Serviciul Administrație Publică Locală, dna Florentina Stana, consilier juridic, dna Ana Maria Ciobotariu, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna - consilier juridic, dl. Vlad Baciu, consilier juridic, dna Mirela Sonyi, consilier juridic, dna Ionela Domilescu, consilier în cadrul aceluiași serviciu.
Alți participanți:
- alți participanți: dna Păiușan Andrada Liana, practicant;
- presa: Diana Duțu – „Aradon”/„Jurnal Arădean”, Raluca Medeleanu – „Special Arad”, Claudia Gavra – „Arq”, Bognar Tunde Maria – „Nyugati Jelen”.
Publicitatea ședinței a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afișare pe panoul de afișaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 07.02.2022, a Dispoziției Primarului Municipiului Arad nr. 286/2022, prin comunicarea tuturor reprezentanților mass-media acreditați a convocatorului, cuprinzând data, ora, locul ședinței, ordinea de zi și documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei ședințe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum și toți responsabilii din executiv, societatea civilă, precum și reprezentanții mass-media au primit documentele ședinței, avizele comisiilor de specialitate și amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea ședinței s-a asigurat prin punerea la dispoziție fiecărui consilier, în ziua de 07.02.2022, a invitației la ședință, cuprinzând data, ora și locul desfășurării acesteia, precum și ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziție în data de 07.02.2022, în format electronic și transmise prin poșta electronică tuturor aleșilor locali, funcționarilor publici implicați, presei ș.a.
(n.n. această ședință a fost precedată de ședința Comisiilor reunite ale Consiliului Local.).
În cadrul acestei ședințe am consemnat următoarele:
Dl. primar: - Bună-ziua. Suntem o parte prezenți fizic, o parte on-line, aș propune să începem cu Imnul de Stat.
(n.n. într-un cadru solemn este ascultat Imnul Național al României).
Dl. primar: - Sărut mâna! Bună-ziua! Mulțumim frumos! Organizatoric, ca să ne înțelegeți, să nu credeți că am ajuns într-o mișcare brauniană, era necesară mica noastră ședință de acum dimineața, pentru că un mic proiect al Direcției Tehnice neapărat trebuie aprobat astăzi și am încercat să cuplăm atunci mai multe lucruri, să facem și dezbaterea publică pe buget, că se împlinește perioada legală, ca să avem procedura. O să încercăm mai mult on line, dar cine dorește, este bine venit și să faceți comisiile pentru ședința ordinară, care, inițial, am spus că am ține-o marți și am pune comisiile luni, dar depășim termenul de 45 de zile de la aprobarea bugetului național și suntem obligați atunci să avem ședința luni, atunci dacă tot ați venit astăzi, am zis să fie și comisiile astăzi, la prânz, cu materialele ce s-au mai adunat, încă nu i-am dat drumul la convocator, ca să avem ședința ordinară a lunii în curs, luni, materiale ce s-au mai adunat, am pus o extraordinară, pe care ați primit-o și pe aceea tot luni, puțin înainte de ședință. Așteptăm acum, că la 10,00 are Consiliul Județean ședința lor pe subiectul cu proiectul cu trecerea clădirilor pentru spital și acelea tot din motive independente de noi sau de Consiliul Județean și de legislație și atunci o să suplimentăm probabil extraordinara de luni cu acest punct, dar o să prindă comisiile de astăzi, să nu mai facem și comisii și luni până la ora 12,00, sperăm. Cam în modul acesta ne-am organizat din acest punct de vedere și sperăm că așa reușim să comasăm un final de săptămână și început de săptămână destul de fierbinte. Bun. Față de ședința de astăzi, dacă, în afară de cele două puncte de pe ordinea de zi, mai sunt alte propuneri? Nu sunt. Vă mulțumesc frumos. Supun la vot prezenta
Ordine de zi:
1. Proiect de hotărâre nr. 62/2022 privind aprobarea proiectului „Servicii electronice extinse pentru Municipiul Arad” și a cheltuielilor aferente acestuia – inițiativa primarului.
2. Proiect de hotărâre nr. 63/2022 pentru modificarea și completarea Hotărârii nr. 402/2021 a Consiliului Local al Municipiului Arad privind propunerea de schimbare a destinației, pe o perioadă de doi ani a unei părți din imobilul aferent unei unități de învățământ preuniversitar de stat din Arad, situat în Piața Caius Iacob nr. 1– inițiativa primarului.
Cine este pentru? Unanimitate – 20 consilieri prezenți.
S-a adoptat Hotărârea nr. 33 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
Dl. primar: - Mulțumesc, domnule președinte!
Dl. Galea C: - Mulțumesc, domnule primar! Mulțumesc celor din on line. Sunteți și voi de acord cu ordinea de zi, da? Bun. Mulțumim!
1
Proiect de hotărâre nr. 62/2022 privind aprobarea proiectului „Servicii electronice extinse pentru Municipiul Arad” și a cheltuielilor aferente acestuia
– inițiativa primarului
Dl. Galea C: - Supun la vot. Cine este pentru? On line, vă rog! Domnule Chifa?
Dl. Chifa I: - Pentru.
Dl.Stana F: - Pentru.
Dna Săbău D: - Pentru.
Dl. Mayer S: - Pentru.
Dl. Costea I: - Pentru.
Dl. Szabo M: - Pentru.
S-a adoptat Hotărârea nr. 34 a Consiliului Local al Municpiului Arad
Dl. Galea C: - Mulțumesc.
2
Proiect de hotărâre nr. 63/2022 pentru modificarea și completarea Hotărârii nr. 402/2021 a Consiliului Local al Municipiului Arad privind propunerea de schimbare a destinației, pe o perioadă de doi ani a unei părți din imobilul aferent unei unități de învățământ preuniversitar de stat din Arad,
situat în Piața Caius Iacob nr. 1 – inițiativa primarului
Dl. Galea C: - Supun la vot. Cine este pentru? Împotrivă? Abțineri? Haideți să vedem și on line:
Dl. Chifa I: - Pentru.
Dl. Stana F: - Pentru.
Dna Săbău D: - Pentru.
Dl. Mayer S: - Pentru.
Dl. Costea I: - Pentru.
Dl. Szabo M: - Pentru.
S-a adoptat Hotărârea nr. 35 a Consiliului Local al Municpiului Arad
Dl. Galea C: - Mulțumesc. Cu acestea fiind spuse, declar ședința de astăzi închisă. Mulțumesc.
(n.n. ședința s-a încheiat la ora 11,05).
Red./Dact. PC/PC Verif CM
1 ex. Serviciul Administrație Publică Locală
1 ex. Instituția Prefectului-Județul Arad
1 ex. Dosar ședințã CLM 11.02.2022, extraordinară .
|