Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 73952715
 

Stenogramele Şedinţelor Consiliului Local al Municipiului ARAD
Actualizat: 15-04-2022
Sistem de Căutare
Completaţi una sau mai multe dintre opţiunile:
Cuvinte cheie:

Numai în titluri
An:
Lună:
*se pot introduce şi doar părţi dintr-un cuvânt
Arhiva...

PROCESUL-VERBAL ȘI STENOGRAMA Ședinței extraordinare din data de 27.01.2022 Nr. 13.804/22.02.2022






R O M Â N I A
JUDEȚUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL

PROCESUL-VERBAL
ȘI STENOGRAMA
Ședinței extraordinare
din data de 27.01.2022
Nr. 13.804/22.02.2022


La ședința extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 27 ianuarie 2022, au fost prezenți 23 de consilieri din totalul de 23 consilieri în funcție. Următorii consilieri: dl. Chifa Ioan, dl. Mayer Siegfried, dl. Curcanu Dorian, dl. Costea Ioan, dl. Galea Cristian, dna Vornicu Dorina, dna Naaji Antoanela, dna Aur Csilla, și-au exprimat votul prin mijloace electronice, respectiv prin platforma on-line de videoconferință Join Zoom Meeting. Ședința a început la ora 14,00 și s-a încheiat la ora 14,10.
Ședința a fost condusă de către domnul viceprimar Ilie CHEȘA.
Au participat: din partea executivului: dl. primar Călin Bibarț, dl. viceprimar Lazăr Faur, dl. viceprimar Ilie Cheșa, dna Lilioara Stepanescu, Secretar General al Municipiului, dl.Bogdan Boca, administrator public, dna Elena Portaru, director executiv al Direcției Tehnice, dl. Szuchanszki Ștefan - director executiv al Direcției Patrimoniu, dna Carmen Radu, șef serviciu, Serviciul Financiar, Contabilitate, dna Olimpia Stoica, șef serviciu, Serviciul Buget, dl. Cristian Cotuna, inspector de specialitate, Cabinet Viceprimar, dl. Varjasi Kristian, referent, Cabinet Primar, dl. Adrian Barbeș, referent, Cabinet Primar, dna Consuela Avram, șef Serviciu Relații Externe, Protocol Instituțional, dl. Alexandru Popa, referent, Compartimentul Relații Mass-Media, dl. Mihai Mitrofan, consilier, Compartimentul Relații Mass-Media, dl. Cristian Todinca, referent, Compartimentul Relații Mass-Media, dna Doris Micu, consilier, Compartimentul Asistență Juridică și Tehnică, dna Monica Czibrik, șef serviciu, Serviciul Administrație Publică Locală, dna Mirela Sonyi, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna - consilier juridic, dna Carmen Popa, consilier în cadrul aceluiași serviciu.
Alți participanți:
- reprezentanți ai agenților economici și instituțiilor de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dna Damian Dorina, șef Birou Gestionare Patrimoniu, din cadrul Direcției de Asistență Socială Arad;
- alți participanți: dna Hojda Leona, student practicant, dna Bejenari Sabina, student practicant;
- presa: Diana Duțu -„Aradon”/”Jurnal Arădean, Bognar Tunde - „Nyugati Jelen”, Claudia Gavra - „Arq”.
Publicitatea ședinței a fost asigurată prin publicarea pe site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afișare pe panoul de afișaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 25.01.2022, a Dispoziției Primarului Municipiului Arad nr. 144/25.01.2022, prin comunicarea tuturor reprezentanților mass-media acreditați a convocatorului, cuprinzând data, ora, locul ședinței, ordinea de zi și documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei ședințe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum și toți responsabilii din executiv, societatea civilă, precum și reprezentanții mass-media au primit documentele ședinței, avizele comisiilor de specialitate și amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea ședinței s-a asigurat prin punerea la dispoziție fiecărui consilier, în ziua de 25.01.2022, a invitației la ședință, cuprinzând data, ora și locul desfășurării acesteia, precum și ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziție în data de 25.01.2022, în format electronic și transmise prin poșta electronică tuturor aleșilor locali, funcționarilor publici implicați, presei ș.a.
Ședința extraordinară a fost precedată de ședința comisiilor reunite ale Consiliului Local al Municipiului Arad, cu următoarele intervenții:
Dl. Faur L: - Dacă sunteți de acord și avem majoritate, putem începe? Bun. Deci primul punct
1. Proiect de hotărâre nr. 35/2022 privind aprobarea acordării în avans a ajutorului cu titlu de subvenții pentru acoperirea diferenței de preț și tarif la energia termică livrată populației de către SC CET Hidrocarburi SA Arad – inițiativa primarului.
Dacă sunt aici întrebări, intervenții? Vă rog, domnule Stana!
Dl. Stana F: - Da. Având în vedere că există o diferență, pe de-o parte, între prețul gazului luat în considerare la determinarea actualului preț al gigacaloriei și al ponderii în structura agentului termic între furnizorul CET Arad și CET Hidrocarburi, care, acum, nu se mai respectă nici ponderea și nici prețul, aveți intenția să faceți o recalculare a acestui preț?
Dl. Faur L: - Da. După cum știu eu, vă răspund în parte și întrebăm și specialiștii din aparatul tehnic, gazul iarăși a ajuns la un preț mare, iar CET Hidrocarburi este cel care întocmește documentația și trimite la Agenția Națională de Reglementare în domeniul Energiei pentru o eventuală recalculare a prețului gigacaloriei. Acum, haideți să întrebăm, la zi, exact cum este gazul. Domnule Boca, văd că sunteți aici, la ce preț luăm noi gazul acum? Să ne dăm seama măcar așa, în principiu, dacă ce spuneți dumneavoastră ar fi măcar fezabil, iar apoi putem să solicităm CET-ului să facă o documentație, dacă, într-adevăr, se justifică, pentru a solicita o recalculare. Știu că ați mai pus problema asta și eu m-am gândit la ea, este o treabă pe care trebuie s-o procesăm măcar!
Dl. Stana F: - Scopul unde aș vrea noi să ajungem este ca datoriile pe care le acumulează CET Hidrocarburi să nu crească.
Dl. Faur L: - Da. Așa este!
Dl. Stana S: - Că este risc de insolvență și nu am vrea să-l pierdem.
Dl. Faur L: - Da. Corect! Am înțeles ideea! Da, așa este! Domnule Boca!
Dl. Boca B: - Bună-ziua! Am început săptămâna cu un preț undeva în jurul sumei de 500 de lei/Mw, fără taxe și TVA, începând de marți spre miercuri am ajuns la aproape 850-900, astăzi este undeva cred că la 876 de lei Mw, tranzacționat pe bursă. Nimeni nu poate să facă o estimare încotro se va duce prețul în perioada următoare.
Dl. Faur L: - Domnule Boca, ca să venim, totuși, în logica pe care ne-o propune domnul Stana și care și eu cred că este cât se poate de binevenită, putem, însă, să facem altceva, să facem o medie a prețului la gaz, pe care l-am achiziționat până acum, și atunci ne dăm seama dacă suntem în acei parametri, măcar cu prețul, care a fost luat în calcul la stabilirea costului gigacaloriei, atunci când ea s-a făcut în noiembrie.
Dl. Stana F: - Din discuțiile pe care le-am avut cu domnul director de la CET am înțeles că prețul mediu pentru luna decembrie a fost undeva la 550 de lei. Acum, asta nu înseamnă că nu poate să urce și să avem pe viitor aceleași prețuri mari. Dar ar fi bine să avem un istoric, ca să vedem dacă se impune o recalculare, dacă ne ajută sau ne încurcă.
Dl. Faur L: - De acord. Ne faceți dumneavoastră o informare, eventual, către Consiliul Local? Să știm exact cum este și o comparație cu ce a stat la baza prețului actual aș gigacaloriei.
Dl. Boca B: - În regulă!
Dl. Faur L: - Mulțumim. Sunt și alte intervenții? Dacă nu sunt, trecem la vot! Comisia nr. 1 – Cine este pentru? Împotrivă? Abțineri? Avem o abținere. On line-ul? (n.n. 6 voturi pentru, 1 abținere - dl. Stana). Comisia nr.2? Cine este pentru? Împotrivă? Abțineri? Avem o abținere on line? (n.n. 3 voturi pentru, 3 abțineri: dna Săbău, dl. Curcanu, dl. Costea și 1 consilier nu participă la vot - dl. Mariș). Mă auziți, doamna Vornicu? Bun! Comisia nr. 3. Cine este pentru? (n.n. 3 voturi pentru, 3 abțineri: dl. Chifa, dl. Vlad, dl.Mayer și 1 consilier nu participă la vot - dl. Mariș). Bun. Comisia nr. 4? (n.n. 5 voturi pentru, 2 abțineri: dl. Costea, dl. Vlad). Da, v-am auzit. Bun! Mulțumim frumos! Două abțineri, le-am auzit pe amândouă. Bun! Așa este, o solidaritate lăudabilă. Trecem la punctul următor
2. Proiect de hotărâre nr. 36/2022 privind revenirea la destinația anterioară a unor spații din structuri medicale – centre de vaccinare împotriva COVID-19, organizate în Municipiul Arad - inițiativa primarului.
Dl. Faur L: - Aici o să vă spun eu care este situația, deși suntem la un vârf nemaiîntâlnit al infectărilor, vaccinarea nu s-a ridicat ca solicitări, ca adresabilitate față de ce era, eu știu, în luna noiembrie, în luna decembrie, dimpotrivă, a scăzut! Acum, din fericire, se vede că Omicron-ul este o variantă mai ușoară și cu ajutorul lui Dumnezeu sper să trecem toți de pandemie și să revenim la o viață normală, dar aceasta este o altă problemă, cert este că văzând adresabilitatea redusă a celor 7 centre de vaccinare, așteptând să treacă sărbătorile, mai lăsând două săptămâni și după sărbători, să vedem dacă nu cumva crește, văzând că de la nivel central nu se iau niște măsuri, care să fie determinante pentru creșterea vaccinării, cum ar fi fost introducerea obligativității certificatului verde și cheltuielile pe care le aveam în cele 7 centre de vaccinare, mai ales după ce au venit facturile la încălzire, am considerat că nu se mai justifică să mergem înainte cu 7 centre de vaccinare, am propus fundamentat și s-a luat o hotărâre, tot pe cifre, la Direcția de Sănătate Publică și la Comitetul Național, le reducem la două. Noi avem un program în centrele de vaccinare, unele șase ore pe zi, altele trei ore pe zi, în așa fel încât tot timpul să fie cel puțin două centre de vaccinare deschise. Acum am propus să fie deschise doar două, de dimineața până seara, pentru că astfel cheltuielile se reduc. Se folosește o singură echipă, o singură locație și este mult mai simplu, chiar dacă banii vin de la Ministerul Sănătății, să susții financiar așa ceva. Am primit aprobarea, din 25 decembrie, din șapte centre mai sunt în funcțiune doar două. Am constatat că avem același număr de vaccinați pe zi, ca pe vremea când erau șapte deschise și, în consecință, lucrurile vor merge așa, în continuare. Ei bine, noi, însă, având acele clădiri, printr-o hotărâre de consiliu local, transferate spre activitatea de centru de vaccinare, acum trebuie să le transferăm înapoi pentru a fi preluate de către DAS, de către CMC, de către Clubul Școlar Sportiv, după caz, ca să continuăm să le administrăm în forma pe care o aveau înainte. Acest rol îl are hotărârea respectivă! Acum, dacă aveți intervenții? Vă rog frumos! Dacă nu, trecem la vot: Comisia nr. 1 - Cine este pentru? Împotrivă? Abțineri? (n.n. unanimitate pentru): Comisia nr. 2 – Cine este pentru? Împotrivă? Abțineri? (n.n. unanimitate ); Comisia nr. 3 – Cine este pentru? Împotrivă? Abțineri? (n.n. Unanimitate); Comisia nr. 4 – Cine este pentru? Împotrivă? Abțineri? (n.n. Unanimitate). Da. Vă rog!
Dl. Bognar L: - Având în vedere că avem o ședință extraordinară și nu avem „Diverse”, în comisii, aș vrea să informez colegii, respectiv pe cei care sunt prezenți, că luni o să fie 190 de ani de la nașterea lui Salacz Gyula. Eu am oferit la toată lumea câte o carte și în numele municipiului, ar trebui să depunem o coroană, cu respect față de primarul, cel care a fost, al Aradului. La ora 14,00.
Dl. Faur L: - Ați auzit, la ora 14,00, să avem o coroană, să mergem să o depunem, sunteți bineveniți, dintre consilierii locali, care doriți să participați, la monument, da, sigur, la monument! Bun. Mai sunt și alte intervenții? Dacă nu, mulțumesc frumos! Putem să predăm la domnul primar, să începem ședința. Mulțumesc mult!
Urmează ședința extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad
În cadrul acestei ședințe, am consemnat următoarele:
Dl. primar: - Sărut-mâna! Bună-ziua! Mulțumim frumos! Propun prima dată să alegem un președinte de ședință exact pe formatul de data trecută, deoarece colegul dumneavoastră, domnul Galea, este izolat la domiciliu
Dl. Faur L: - Propun pentru președinte de ședință pe domnul viceprimar Ilie Cheșa.
Dl. primar: - Supun la vot dacă nu mai sunt alte propuneri.
Cine este pentru? Unanimitate – 23 consilieri prezenți.
S-a adoptat Hotărârea nr. 29 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
Dl. primar: - Bun. Toată lumea pentru? Bănuiesc! Dacă și președintele în exercițiu este pentru.. Bun! Mulțumim frumos! Mulțumesc de prezență! În mod normal, două scurte informări, înainte să intrăm pe ordinea de zi, gândisem, cum v-am anunțat, o ședință, pe 28, pentru Cicio Pop, dar, conform reglementărilor, datornicul și-a plătit datoriile, prin urmare, licitația s-a anulat de drept. Ne-am fi întâlnit în februarie pe subiect, cu banii pentru CET, dar suma aferentă lunii decembrie, pe care o primim de la Guvern, de când se aplică acea plafonare și se dă o diferență de bani, încă nu au ajuns efectiv și atunci, pentru că trebuie să plătim tot timpul în avans, suntem condiționați de astfel de alocări. Avem a doua problemă, sperăm noi să nu fie cazul, cu lichiditățile cash-flow, vom vedea totdeauna câți bani sunt în cont și încercăm să mulțumim, sperăm să nu ajungem să nu putem plăti salarii, Doamne -ferește, dacă nu avem acest cash - flow, plătim gazul, vom plăti salariile mai mici și rămânem noi, șefii, fără ele, până intră banii în cont. Vă rog, domnule Bognar!
Dl. Bognar L: - Domnule președinte de ședință, n-ați fost în sală, când am spus că luni, la ora 14,00, vom depune o coroană la Monumentul lui Salacz Gyula, are 190 de ani de la nașterea primarului.
Dl. primar: - Nu este niciun fel de problemă. Deci, cam asta ar fi, să spun, preambulul întâlnirii noastre și de aceea a fost „pe repede, înainte”, sperăm în continuare la o soluție cât de cât avantajoasă financiar pentru toate primăriile, noi vorbim în țară și ceilalți sunt în aceeași situație, dacă nu, mai proastă. Domnul Ilioni vă poate povesti ce căldură a avut în București săptămâna trecută…
Dl. Ilioni F: - Mai bine zis, nu am avut!
Dl. primar: - Da, așa este corect, cum nu ați mai avut! Bun! Vă propun să începem cu Imnul de stat.
(n.n. În cadru solemn este ascultat Imnul Național al României).
Dl. primar: - Mulțumesc frumos! Tot ca o scurtă informare, suntem aproape finalizați cu proiectul de buget pe care dorim să-l punem la transparență și atunci vom avea la dispoziție două săptămâni să ne întâlnim cu fiecare grup care dorește să participe la o astfel de discuție pentru orice îmbunătățiri constructive. Evident, nu suntem în cele mai fericite vremuri, dacă socotim că am vorbit de preț la gaz și toată această nebunie, în ultimele luni, am avut deja alocări de circa 60 de milioane de lei până acum, sperăm să trecem cu bine peste perioada aceasta foarte grea de iarnă și acesta este încă un motiv în plus să ne focalizăm. Și am centrat toată proiecția bugetară pe fonduri extrabugetare, adică fonduri europenele, PNRR, tot european și „Saligny”, marile lucrări și dezvoltare le putem face cu astfel de bani. Dar pe acest subiect o să mai vorbim la momentul respectiv. Ca să glumim amar, îl rog pe domnul Florin Stana să nu mai cobească, ai zis, acum o săptămână, cu prețul la gaz că nu este 800 și a ajuns deja 800! Bun. Supun votului, da este logic, Cum a început frigul, au crescut și…
Dl. Vlad C: - Săptămâna viitoare va fi 200! Să vedem dacă cobesc eu mai bine decât colegul!
Dl. primar: - Două sute?
Dl. Vlad C: - Două sute!
Dl. primar: - Să fie primit! Am înțeles. Dacă nu va fi așa, puneți diferența! Mulțumim! Supun votului dumneavoastră prezenta
Ordine de zi

1 Proiect de hotărâre nr. 42/2022 privind alegerea președintelui de ședință– inițiativa primarului
2. Proiect de hotărâre nr. 35/2022 privind aprobarea acordării în avans a ajutorului cu titlu de subvenții pentru acoperirea diferenței de preț și tarif la energia termică livrată populației de către SC CET Hidrocarburi SA Arad – inițiativa primarului

3. Proiect de hotărâre nr. 36/2022 privind revenirea la destinația anterioară a unor spații din structuri medicale – centre de vaccinare împotriva COVID-19, organizate în Municipiul Arad - inițiativa primarului.
Cine este pentru? Unanimitate – 23 consilieri prezenți.
S-a adoptat Hotărârea nr. 30 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
Dl. primar: - Domnule președinte, vă rog!
Dl. Cheșa I: - Bună-ziua! Suntem 15 consilieri prezenți în sală și 8 colegi on line.
1
Proiect de hotărâre nr. 35/2022 privind aprobarea acordării în avans a ajutorului cu titlu de subvenții pentru acoperirea diferenței de preț și tarif la energia termică livrată populației de către SC CET Hidrocarburi SA Arad – inițiativa primarului
Dl. Cheșa I: - Sunt intervenții?
Cine este pentru?
Dl. Cheșa I: - On line-ul, îi voi întreba pe fiecare: Aur Csilla?
Dna Aur C: - Pentru!
Dl. Cheșa I: - Chifa Ioan?
Dl. Chifa I: – Abținere!
Dl. Cheșa I: - Costea Ioan?
Dl. Costea I: - Abținere!
Dl. Cheșa I: - Curcanu Dorian?
Dl. Curcanu D: - Abținere!
Dl. Cheșa I: - Galea Cristian?
Dl. Galea C: - Pentru!
Dl. Cheșa I: - Antoanela Naaji?
Dna Naaji A: - Pentru!
Dl. Cheșa I: - Dorina Vornicu?
Dna Vornicu D: - Pentru!
Dl. Cheșa I: - Mulțumim.
Dl. primar: - O întrebare - A, domnul Siegfried!
Dl. Mayer S: - Pentru!
Dna Stepanescu L: - 15 voturi pentru, 7 abțineri (dl. Chifa, dl. Stana, dl. Mayer, dl.Curcanu, dl. Costea, dna Săbău, dl. Vlad) și 1 consilier nu participă la vot (dl. Mariș) - 23 consilieri prezenți.
S-a adoptat Hotărârea nr. 31 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
Dl. primar: - Eu am o întrebare către colegii de la USR – dacă ajunge la 200, atunci votați?
Dl. Vlad C: - Nu știu, ne mai gândim!
Dl. primar: - Bine! Numai vedeți să nu vină vara…
Dl. Stana F: - Dacă va fi 200, schimbăm prețul și ne dă CET-ul banii înapoi!
Dl. primar: - Păi nu, că noi nu plătim la CET, noi plătim furnizorului de gaz!
Dl. Stana F: - Tot prin bilanțul CET-ului…
Dl. primar: - Numai îl rog pe colegul Codrin și pe colegi să nu gândească până vine vara! Că după aia…Mulțumim!
Dl. Codrin V: - De ce? Că nu-i ca iarna?
2
Proiect de hotărâre nr. 36/2022 privind revenirea la destinația anterioară a unor spații din structuri medicale – centre de vaccinare împotriva COVID-19, organizate în Municipiul Arad - inițiativa primarului
Dl. primar: - Supun la vot.
Cine este pentru? Aur Csilla?
Dna Aur C: - Pentru!
Dl. Cheșa I: - Chifa Ioan?
Dl. Chifa I: – - Pentru!
Dl. Cheșa I: - Costea Ioan?
Dl. Costea I: - Pentru!
Dl. Cheșa I: - Curcanu Dorian?
Dl. Curcanu D: - Pentru!
Dl. Cheșa I: - Galea Cristian?
Dl. Galea C: - Pentru!
Dl. Cheșa I: - Domnul Mayer?
Dl. Mayer S: - Pentru!
Dl. Cheșa I: - Antoanela Naaji?
Dna Naaji A: - Pentru!
Dl. Cheșa I: - Dorina Vornicu?
Dna Vornicu D: - Pentru!
Dna Stepanescu L: - Unanimitate – 23 consilieri prezenți.
S-a adoptat Hotărârea nr. 32 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
Dl. Cheșa I: - Mulțumim!
Dl. Cheșa I: - Mulțumim frumos!
Dl. primar: - Mulțumim încă o dată! Reiterez, dacă considerați necesar, când sunt din astea, cum au fost și tare am mai vrea să nu fie, dar mă tem că vor mai fi, pentru CET, o putem face și on-line sută la sută, dacă doriți, doar să ne comunicați! Mai ales că numărul de infectări, văd că ține pasul cu prețul la gaz. Da. Vă mulțumim frumos! În mod normal, ne-am pregătit de o ședință ordinară pe la jumătatea lunii, dar dacă mai este necesar până atunci de ceva…Vă mulțumesc încă o dată! O zi frumoasă!
Dl. Cheșa I: - Declar ședința de azi închisă!
(n.n. ședința s-a încheiat la ora 14,10).

Red./Dact. PC/PC Verif CM
1 ex. Serviciul Administrație Publică Locală
1 ex. Instituția Prefectului-Județul Arad
1 ex. Dosar ședințã CLMA 27.01.2021, extraordinară .



[Vizualizare PDF]  [Continuare]  

...Înapoi la listă
Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
 

 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
20




 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved