Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74016719
 

Stenogramele Şedinţelor Consiliului Local al Municipiului ARAD
Actualizat: 15-04-2022
Sistem de Căutare
Completaţi una sau mai multe dintre opţiunile:
Cuvinte cheie:

Numai în titluri
An:
Lună:
*se pot introduce şi doar părţi dintr-un cuvânt
Arhiva...

PROCESUL-VERBAL ȘI STENOGRAMA ședinței ordinare din data de 18.01.2022 Nr. ad 4062/18.02.2022






R O M Â N I A
JUDEȚUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
PROCESUL-VERBAL
ȘI STENOGRAMA
ședinței ordinare
din data de 18.01.2022
Nr. ad 4062/18.02.2022

La ședința ordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 18 ianuarie 2022, au fost prezenți 23 de consilieri din 23 în funcție. Domnii consilieri: Galea Cristian-Aurel, Curcanu Dorian-Florin și Ilioni Florin și-au exprimat votul prin mijloace electronice, respectiv, prin platforma on-line de videoconferință (Join Zoom Meeting).
Ședința a început la ora 13,00 și s-a încheiat la ora 13,33.
Ședința a fost condusă de către domnul viceprimar Ilie CHEȘA.
Au participat: din partea executivului: dl. primar Călin Bibarț, dl. viceprimar Lazăr Faur, domnul viceprimar Ilie Cheșa, dna Lilioara Stepanescu – Secretar General al Municipiului Arad, dl. Bogdan Boca, administrator public, dl. Sorin Ciurariu, arhitect- șef, dna Claudia Grozavu, director executiv al Direcției Economice, dna Elena Portaru, director executiv al Direcției Tehnice, dna Liliana Florea, director executiv al Direcției Edilitare, dna Adriana Sobaru, șef serviciu, Serviciul Resurse Umane, dl. Lucian Palcu, șef birou, Biroul Energetic, dna Mihaela Balaș, șef Serviciu Evidență și Administrare Domeniul Public, dna Claudia Ardelean, consilier juridic în cadrul aceluiași serviciu, dna Diana Haica, consilier Compartimentul Administrația Școlilor, dl. Varjasi Kristian, referent, Cabinet Primar, dl. Denis Bot, consilier, Cabinet Primar, dl. Răzvan Vermeșan, inspector de specialitate, Cabinet Viceprimar, dl. Ervin Ivanov, consilier, Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dna Consuela Avram, șef serviciu, Serviciul Relații Externe, Protocol Instituțional, dna Emilia Solya, consilier Serviciul Relații Externe, Protocol Instituțional, dna Doris Micu, consilier, Compartimentul Asistență Juridică și Tehnică, dl. Marinel Blaj, referent, Cabinet Primar, dl. Adrian Barbeș, referent, Cabinet Primar, dna Maria Fițiu, consilier, Serviciul Fond Locativ, dl. Lucian Sălăjan, consilier juridic, Biroul Cadastru Intravilan și Carte Funciară, dl. Corneliu Neamțiu, consilier, Compartimentul Guvernanță Corporativă, dl. Alexandru Popa, referent, Compartimentul Relații Mass-Media, dl. Mihai Mitrofan, consilier, Compartimentul Relații Mass-Media, dl. Florin Marușca, consilier, Serviciul Relații Externe, Protocol Instituțional, dna Florentina Stana, consilier juridic, dna Ana Maria Ciobotariu, consilier juridic, dna Mirela Sonyi, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna - consilier juridic, dna Ionela Domilescu, consilier în cadrul aceluiași serviciu, Carmen Popa, consilier în cadrul aceluiași serviciu.
Alți participanți:
- reprezentanți ai agenților economici și instituțiilor culturale de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dna Daniela Pădurean-Andreica, director executiv al Centrului Municipal de Cultură Arad, dl. Victor Ciulean, director general al SC CET Hidrocarburi SA Arad, dna Marta Ujvărășanu, contabil șef – SC CET Hidrocarburi SA Arad,dl. Claudiu Godja, director general al SC Compania de Transport Public Arad SA, dl. Nicolae Mehelean, director general al SC RECONS SA Arad;
- alți participanți: dna Hojda Leona, student practicant, dna Bejenari Sabina, student practicant;
- presa: Diana Duțu – „Aradon” și „Jurnal Arădean”, Raluca Medelean – „Special Arad”, Tomas Gagyi - „Special Arad.ro”, Livia Pădureț – „Glasul Aradului”, Ciprian Vlad Sârb – „Arădeanul.Info”, Claudia Gavra – „Arq”.
Publicitatea ședinței a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afișare pe panoul de afișaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 12.01.2022, a Dispoziției Primarului Municipiului Arad nr. 73/12.01.2022, prin comunicarea tuturor reprezentanților mass-media acreditați a convocatorului, cuprinzând data, ora, locul ședinței, ordinea de zi și documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei ședințe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum și toți responsabilii din executiv, societatea civilă, precum și reprezentanții mass-media, au primit documentele ședinței, avizele comisiilor de specialitate și amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea ședinței s-a asigurat prin punerea la dispoziție fiecărui consilier, în ziua de 12.01.2022, a invitației la ședință, cuprinzând data, ora și locul desfășurării acesteia, precum și ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziție în data de 12.01.2022, în format electronic și au fost transmise prin poșta electronică tuturor aleșilor locali, funcționarilor publici implicați, presei ș.a.
Proiectul de hotărâre de la nr. 24, introdus suplimentar pe ordinea de zi, a fost comunicat în data de 18.01.2022. Avizele comisiilor de specialitate pentru acest proiect s-au obținut înaintea ședinței, în ziua de 18.01.2022.
În cadrul acestei ședințe, am consemnat următoarele:
Dl. primar: - Bună ziua! Este toată lumea prezentă? Aș propune să începem cu Imnul de Stat.
(n.n. în cadru solemn este ascultat Imnul Național al României).
Dl. primar: - Mulțumesc frumos! Mulțumesc și consilierilor care sunt on line. Organizatoric, pentru că domnul președinte de ședință este acasă, bolnav, ar fi vrut să fie aici, vă propun să alegem un președinte de ședință pentru astăzi, pragmatic, domnul viceprimar, vă rog!
Dl. Faur L: - Da. Propun să-l alegem pe domnul Ilie Cheșa președinte de ședință.
Dl. primar: - Supun la vot.
Cine este pentru? Unanimitate – 23 consilieri prezenți.
S-a adoptat Hotărârea nr. 1 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
Dl. primar: - Mulțumesc frumos! Tot organizatoric și fac o scurtă introducere – ca să fim înțeleși - …Deci a votat toată lumea pentru președintele de ședință? Am zis să nu mai mutăm pe cineva aici, să fie unul dintre viceprimari și „Doamne apără!”. Toată lumea pentru? Mulțumim frumos!. Acum, tot organizatoric, și am rugămintea să ne concentrăm puțin – pe 28 este licitația pentru casa Cicio Pop. Asta înseamnă că până în 26 și Primăria, dacă dorește să participe și noi am zis că venim în fața Consiliului cu această propunere, trebuie să depună documente, să aibă inițiativa aceasta și inclusiv un funcționar care să meargă acolo…, cum suntem, n-am venit să propunem pe ordinea de zi de la început și o persoană, că ne-am temut să nu se îmbolnăvească, aș vrea să suplimentăm ordinea de zi cu un proiect de hotărâre în care dumneavoastră sunteți de acord ca Primăria să participe la licitație și să delege un, ce-o fi, un funcționar de la Patrimoniu, ca să nu ne mai întâlnim încă o dată până în ziua de 26!
Dl. Vlad C: - Și unde este proiectul ?
Dl. primar: - Acum lucrează la el! Îl avem și va trebui să-l trece și prin comisie și să suplimentăm ordinea de zi.
Dl. Vlad C: - Păi să-l și vedem!
Dl. primar: - Sigur! Eu vă spun, între timp, vă spun – și nu cred că este vreo problemă! ….va trebui să fiți prezent în același timp când se desfășoară licitația, noi să fim în ședință de consiliu și dacă sunt competitori și prețul urcă, singurul în măsură este Consiliul să-i dea drept acelui funcționar până unde urcă prețul. Și va trebui să fim în mod direct cu el, păi altfel omul este acolo și îl mandatăm o dată cu prețul de pornire și până unde să se ducă! Și va trebui să fiți dumneavoastră aici, în calitate de Consiliul Local, să hotărâți cum. Ați înțeles cam care este ideea? A ajuns proiectul? Și mai avem tot așa, ca să nu ne mai întâlnim încă o dată, am spus să ne pună proiectul pentru CET, avem gazul până la sfârșitul săptămânii, sperăm să se mai tempereze și să avem și proiectul acela. Atunci cele două proiecte ar fi supliment la ordinea de zi, dar prima dată v-aș ruga, acela cu CET-ul, a prins comisiile de el, da? Cel cu CET-ul știți de el, a prins comisiile, ar trebui acum, prima dată, comisii reunite pentru mandatarea de care vorbeam. Toată lumea a primit proiectul de hotărâre? Putem să ne constituim în comisii? Bun! Pentru proiectul de hotărâre privind participarea la licitația publică pentru casa Cicio Pop – Proiect de hotărâre privind acordarea unui mandat unui reprezentant din aparatul de specialitatea al Primarului Municipiului Arad pentru exercitarea dreptului de preemțiune al Municipiului Arad în cadrul procedurii licitației publice pentru vânzarea imobilului teren și casă, situat în Municipiul Arad, str. Ștefan Cicio Pop nr.3
Comisia 1, dacă este pentru? Abțineri? Împotrivă? (n.n. unanimitate). Mulțumesc frumos! Comisia nr. 2, dacă este pentru? Abțineri? Împotrivă? (n.n. unanimitate). Mulțumesc frumos! Comisia nr. 3? Cine este pentru? Abțineri? Împotrivă? Mulțumesc frumos! Și mai avem încă o comisie – Comisia nr. 4. Supun la vot. Cine este pentru? Abțineri? Împotrivă? (n.n. unanimitate). Mulțumesc frumos! Acum, față de ordinea de zi pe care o avem toată lumea, mai avem cele două proiecte, acesta, de care am vorbit acum, de suplimentat și cel cu CET-ul. Dacă în afară de aceste două proiecte mai sunt și alte propuneri? Atunci supun la vot suplimentarea ordinii de zi a ședinței ordinare cu cele două proiecte. Cine este pentru? Unanimitate!
Dl. primar: - Mulțumesc frumos! Și acum pentru ședința ordinară, cu cele două proiecte introduse suplimentar pe ordinea de zi, supun la vot următoarea

Ordine de zi:


[Vizualizare PDF]  [Continuare]  

...Înapoi la listă
Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
 

 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
25




 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved