PROCESUL-VERBAL
ȘI STENOGRAMA
Ședinței ordinare
din data de 3.12.2021
Nr.1.323/07.01.2022
R O M Â N I A
JUDEȚUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
PROCESUL-VERBAL
ȘI STENOGRAMA
Ședinței ordinare
din data de 3.12.2021
Nr.1.323/07.01.2022
La ședința ordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 3 decembrie 2021, au fost prezenți 22 de consilieri din 23 în funcție. A absentat domnul consilier Ioan COSTEA.
Ședința a început la ora 15,00 și s-a încheiat la ora 16,05.
Ședința a fost condusă de către domnul consilier GALEA Cristian-Aurel.
Au participat: din partea executivului: dl. primar Călin Bibarț, dl. viceprimar Lazăr Faur, domnul viceprimar Ilie Cheșa, dna Lilioara Stepanescu – Secretar General al Municipiului, dna Elena Portaru, director executiv al Direcției Tehnice, dna Claudia Grozavu, director executiv al Direcției Economice, dna Olimpia Stoica, șef serviciu, Serviciul Buget, dl. Ștefan Szuchanszki, director executiv al Direcției Patrimoniu, dl. Varjasi Kristian, referent, Cabinet Primar, dl. Denis Bot, consilier, Cabinet Primar, dl. Cristian Cotuna, inspector de specialitate, Cabinet Viceprimar, dl. Răzvan Vermeșan, inspector de specialitate, Cabinet Viceprimar, dna Consuela Avram, șef serviciu, Serviciul Relații Externe, Protocol Instituțional, dna Sandra Dinulescu, director executiv, Direcția Construcții și Dezvoltare Urbană, dna Doris Micu, consilier, Compartiment Asistență Juridică și Tehnică, dl. Adrian Barbeș, referent, Cabinet Primar, dl. Ovidiu Balaș, șef serviciu Serviciul Edilitar și Dezvoltare Mediu Urban, dl. Alexandru Popa, referent, Compartimentul Relații Mass -Media, dl. Mihai Mitrofan, consilier, Compartimentul Relații Mass-Media, dl. Florin Marușca, consilier, Serviciul Relații Externe, Protocol Instituțional, dna Monica Czibrik, șef serviciu, Serviciul Administrație Publică Locală, dna Florentina Stana, consilier juridic, dna Ana Maria Ciobotariu, consilier juridic, dna Mirela Sonyi, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna - consilier juridic, dna Florina Ispas, consilier, dna Ionela Domilescu, consilier în cadrul aceluiași serviciu.
Alți participanți:
- reprezentanți ai agenților economici și instituțiilor culturale de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dl. Doru Orban, manager - Filarmonica Arad, dna Juliana Jurca, reprezentant - Centrul Social Cantina Municipală Arad, dl. Gheorghe Toader, reprezentant SC Compania de Transport Public Arad SA Arad, dna Elena Gemeș, reprezentant Teatrul Clasic “Ioan Slavici” Arad;
- alți participanți: dna Tomuța Alina Georgiana – reprezentant Westfield Development SRL, dl. Henț Alexandru Mihai – reprezentant Westfield Development SRL, dna Balogh Doriana, proiectant SC “Arhitectonic” SRL, dl. Șulumberchean Adrian – rezident Cartier Westfield, dl. Mârza Horațiu Bogdan - rezident Cartier Westfield;
- presa: dna Bognar Tûnde Maria – „Nyugati Jelen”, Diana Duțu – „Aradon” și „Jurnal Arădean”, Raluca Medelean – „ Special Arad”.
Publicitatea ședinței a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afișare pe panoul de afișaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 26.11.2021, a Dispoziției Primarului Municipiului Arad nr. 2.748/26.11.2021, prin comunicarea tuturor reprezentanților mass-media acreditați a convocatorului, cuprinzând data, ora, locul ședinței, ordinea de zi și documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei ședințe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum și toți responsabilii din executiv, societatea civilă, precum și reprezentanții mass-media au primit documentele ședinței, avizele comisiilor de specialitate și amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea ședinței s-a asigurat prin punerea la dispoziție fiecărui consilier, în ziua de 26.11.2021, a invitației la ședință, cuprinzând data, ora și locul desfășurării acesteia, precum și ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziție în data de 26.11.2021, în format electronic și transmise prin poșta electronică tuturor aleșilor locali, funcționarilor publici implicați, presei ș.a.
În cadrul acestei ședințe, am consemnat următoarele:
Dl. primar: - Bună-ziua! Putem începe?
Dna Stepanescu L: - 22 consilieri prezenți. Domnul Costea absent.
Dl. primar: - Domnul Costea. Bun. Atunci începem cu Imnul de Stat.
(n.n. În cadru solemn este iascultat Imnul de Național al României).
Dl. primar: -. Mulțumesc frumos! Are toată lumea ordinea de zi. Dacă față de prezenta ordine de zi mai sunt propuneri? Vă rog!
Dl. Buruc C: - Am avut o promisiune din partea dumneavoastră și a doamnei secretar în ședința trecută – pe ordinea de zi a ședinței de astăzi, adică imediat următoare, va fi pus proiectul care s-a retras data trecută, cu P.U.Z. - ul de pe strada Măceșiului ?
Dna Stepanescu L: - Bună-ziua! Ne cerem scuze, nu am uitat de această promisiune a Consiliului Local, dar pentru această ședință nu a fost timpul necesar pentru pregătirea proiectului, a referatului de aprobare și a raportului de specialitate, în cadrul cărora să se exprime acele puncte care justifică retragerea, revocarea Hotărârii Consiliului Local. Dar, pentru următoarea ședință, un astfel de proiect este în lucru.
Dl. primar: - Îl rog pe domnul viceprimar Cheșa să noteze și să urmărească subiectul, ca să nu mai fie nicio suspiciune că este rea-voință. De acord? Bun. Supun votului dumneavoastră prezenta
Ordine de zi:
|