PROCESUL-VERBAL
ȘI STENOGRAMA
Ședinței extraordinare
din data de 23.11.2021
Nr. ad.90.194/22.12.2021
R O M Â N I A
JUDEȚUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
PROCESUL-VERBAL
ȘI STENOGRAMA
Ședinței extraordinare
din data de 23.11.2021
Nr. ad.90.194/22.12.2021
La ședința extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 23 noiembrie 202, au fost prezenți 22 de consilieri din 23 în funcție.
A absentat: domnul consilier Costea Ioan.
Ședința a început la ora 15,00 și s-a încheiat la ora 16,00.
Ședința a fost condusă de către domnul consilier Ilie CHEȘA.
Au participat din partea executivului: dl. primar Călin Bibarț, dl. viceprimar Lazăr Faur, dl. viceprimar Ilie Cheșa, dna Lilioara Stepanescu – secretar general, dl. Bogdan Boca, administrator public, dl. Sorin Ciurariu, arhitect-șef, dna Sandra Dinulescu, director executiv, Direcția Construcții și Dezvoltare Urbană, dna Ioana Nicoară, consilier, Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dna Elena Portaru, director executiv al Direcției Tehnice, dl. Pavel Neamțiu, director executiv al Direcției Venituri, dna Liliana Florea, director executiv al Direcției Edilitare, dl. Ștefan Szuchanszki, director executiv al Direcției Patrimoniu, dl. Cristian Mețcaș, consilier, Compartiment Guvernanță Corporativă, dl. Denis Bot, consilier, Cabinet Primar, dna Doris Micu, consilier, Compartiment Asistență Juridică și Tehnică, dl. Adrian Barbeș, referent, Cabinet Primar, dl. Cristian Cotuna, inspector de specialitate, Cabinet Viceprimar, dl. Alexandru Popa, referent, Compartimentul Relații Mass-Media, dna Linda Ocenic, șef Birou Evidență și Administrare Domeniul Privat, dl. Corneliu Neamțiu, consilier, Compartimentul Guvernanță Corporativă, dna Simona Plop, consilier, Compartimentul Guvernanță Corporativă, dna Ralu Cotrău, consilier, Compartiment Relații Mass-Media, dna Oana Blaghi, inspector de specialitate, Cabinet Primar, dl. Cristian Todinca, referent, Compartimentul Relații Mass-Media, dna Consuela Avram, șef serviciu, Serviciul Relații Externe, Protocol Instituțional, dl. Florin Marușca, consilier, Serviciul Relații Externe, Protocol Instituțional, dna Solya Emilia, consilier, Serviciul Relații Externe, Protocol Instituțional, dna Monica Czibrik, șef serviciu, Serviciul Administrație Publică Locală, dna Ana Maria Ciobotariu, consilier juridic, dna Florentina Stana, consilier juridic, dna Mirela Sonyi, consilier juridic, dl. Vlad Baciu, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna - consilier juridic, dna Carmen Popa, consilier în cadrul aceluiași serviciu.
Alți participanți:
- reprezentanți ai agenților economici și instituțiilor culturale de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dna Daniela Pădurean-Andreica, director executiv al Centrului Municipal de Cultură Arad, dna Lucia Bulboacă, șef serviciu – Serviciul Public de Interes Local “Direcția de Asistență Socială Arad”, dna Kiss Carina, consilier - Serviciul Public de Interes Local “Direcția de Asistență Socială Arad”, dna Ana Maria Varga, consilier în cadrul Serviciul Public de Interes Local “Direcția de Asistență Socială Arad”, dl. Doru Orban, manager - Filarmonica Arad, dl. Stelian Nistor, director general al S.C. Tîrguri, Oboare, Piețe S.A. Arad, dl. Ovidiu Ilie – director executiv – Asociația de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Arad,
- alți participanți, conform Legii nr. 52/2003, republicată: dl. av. Sasu Alexandru Ioan, cetățean interesat, dna Nicoară Eugenia Ioana, cetățean interesat, dl. Polyanki Tiberiu – reprezentant B.C.A. Arad;
- presa: dna Raluca Medeleanu – „Special Arad.ro”, dna Bognar Tunde Maria – „Nyugati Jelen”, dna Diana Duțu – „Aradon”/”Jurnal Arădean”, dl. Sârb Ciprian Vlad – „Arădeanul.info”, Kovacs Claudiu – „Arădeanul”, Gavra Claudia – „Arq”, Liliana Pădureț – „Joy F.M” .
Publicitatea ședinței a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afișare pe panoul de afișaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 19.11.2021, a Dispoziției Primarului Municipiului Arad nr. 2711/19.11.2021, prin comunicarea tuturor reprezentanților mass-media acreditați a convocatorului, cuprinzând data, ora, locul ședinței, ordinea de zi și documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei ședințe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum și toți responsabilii din executiv, societatea civilă, precum și reprezentanții mass-media au primit documentele ședinței, avizele comisiilor de specialitate și amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea ședinței s-a asigurat prin punerea la dispoziție fiecărui consilier, în ziua de 19.11.2021, a invitației la ședință, cuprinzând data, ora și locul desfășurării acesteia, precum și ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziție în data de 19.11.2021, în format electronic și transmise prin poșta electronică tuturor aleșilor locali, funcționarilor publici implicați, presei ș.a.
În cadrul acestei ședințe, am consemnat următoarele:
Dl. primar: - Bună-ziua! Dacă este toată lumea prezentă și sunt și organizatoricele rezolvate, aș propune să începem cu Imnul de Stat.
(n.n. În cadru solemn este ascultat Imnul de Național al României).
Dl. primar: - Mulțumesc frumos! Sărut-mâna! Bună-ziua! În urma unor sugestii, ca urmare a discuțiilor din comisii, am retras de pe ordinea de zi, în calitate de inițiator, proiectul de la punctul 10, era închirierea imobilului pentru unitatea medicală, pentru că mai trebuie făcută, la solicitarea dumneavoastră, ceva expertiză acolo, de asemenea, discuția cu punctul 26, cu PUZ- ul de acolo, nu se mai regăsește nici el pe ordinea de zi. Celelalte sunt conform materialelor primite și voi supune votului dumneavoastră următoarea
Ordine de zi:
|