Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 73951791
 

Stenogramele Şedinţelor Consiliului Local al Municipiului ARAD
Actualizat: 15-04-2022
Sistem de Căutare
Completaţi una sau mai multe dintre opţiunile:
Cuvinte cheie:

Numai în titluri
An:
Lună:
*se pot introduce şi doar părţi dintr-un cuvânt
Arhiva...

PROCESUL-VERBAL ȘI STENOGRAMA ședinței ordinare din data de 1.11.2021 Nr.89.073/23.11.2021






R O M Â N I A
JUDEȚUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL

PROCESUL-VERBAL
ȘI STENOGRAMA
ședinței ordinare
din data de 1.11.2021
Nr.89.073/23.11.2021

La ședința ordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 1 noiembrie 2021, au fost prezenți 21 de consilieri din 23 în funcție.
Au absentat: domnul consilier Bognar Levente și domnul consilier Szabo Mihai.
Ședința a început la ora 11,43 și s-a încheiat la ora 13,20.
Ședința a fost condusă de către domnul consilier Ilie CHEȘA.
Au participat: din partea executivului: dl. primar Călin Bibarț, dl. viceprimar Lazăr Faur, dna Lilioara Stepanescu – Secretar General al Municipiului, dl. Bogdan Boca, administrator public, dl. Sorin Ciurariu, arhitect-șef, dna Ioana Nicoară, consilier, Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dna Elena Portaru, director executiv al Direcției Tehnice, dna Claudia Grozavu, director executiv al Direcției Economice, dna Olimpia Stoica, șef serviciu, Serviciul Buget, dl. Pavel Neamțiu, director executiv al Direcției Venituri, dna Ioana Albu, șef birou, Biroul Juridic, Contestații, dna Liliana Florea, director executiv al Direcției Edilitare, dl. Ștefan Szuchanszki, director executiv al Direcției Patrimoniu, dna Mihaela Balaș, șef serviciu, Serviciul Evidență și Administrare Domeniul Public, dl. Cristian Mețcaș, consilier, Compartiment Guvernanță Corporativă, dl. Denis Bot, consilier, Cabinet Primar, dna Consuela Avram, șef serviciu, Serviciul Relații Externe, Protocol Instituțional, dna Doris Micu, consilier, Compartiment Asistență Juridică și Tehnică, dl. Marinel Blaj, referent, Cabinet Primar, dl. Adrian Barbeș, referent, Cabinet Primar, dl. Cristian Cotuna, inspector de specialitate, Cabinet Viceprimar, dl. Alexandru Popa, referent, Compartimentul Relații Mass-Media, dl. Varjasi Kristian, referent, Cabinet Primar, dl. Mihai Mitrofan, consilier, Compartimentul Relații Mass-Media, dl. Florin Marușca, consilier, Serviciul Relații Externe, Protocol Instituțional, dl. Cristian Todinca, referent, Compartimentul Relații Mass-Media, dna Monica Czibrik, șef serviciu, Serviciul Administrație Publică Locală, dna Ana Maria Ciobotariu, consilier juridic, dna Florentina Stana, consilier juridic, dna Mirela Sonyi, consilier juridic, dna Florina Ispas, consilier, dl. Vlad Baciu, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna - consilier juridic, dna Ionela Domilescu, consilier, dna Carmen Popa, consilier în cadrul aceluiași serviciu.
Alți participanți:
- reprezentanți ai agenților economici și instituțiilor de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dna Daniela Pădurean-Andreica, director executiv al Centrului Municipal de Cultură Arad, dna Oana Pârvulescu, director general – Serviciul Public de Interes Local “Direcția de Asistență Socială Arad”, dna Mariana Szücs – director - Centrul Social Cantina Municipală Arad, dl. Bogdan Costea, manager, Teatrul Clasic “Ioan Slavici” Arad, dl. Doru Orban, manager - Filarmonica Arad, dl. Claudiu Godja, director general al SC Compania de Transport Public SA Arad, dl. Victor Ciulean, director general – SC CET Hidrocarburi SA Arad, dl. Nicolae Mehelean, director general - SC Recons SA Arad, dl. Stelian Nistor, director general al S.C. Târguri,Oboare, Piețe S.A. Arad;
- alți participanți: - dl. Ionel Bulbuc, vicepreședinte al Consiliului Județean Arad, dl. Mariș Petru, cetățean interesat, dna Ursachi Daniela, proiectant “TaraPlan”, dl. Sas Daniel, cetățean interesat, dl. Chrapan Mihaiela Claudia, beneficiar PUZ Subcetate – str. Cetății nr. 16, dl. Nemeș Valentin, cetățean interesat, dna Jurca Daniela, cetățean interesat, dl. Gașpar Cristian, student practicant, dl. Mîrza Horațiu Bogdan, cetățean interesat, dna Cuvineanu Iudita, Societatea Națională de Cruce Roșie – Filiala Arad;
- presa: dna Raluca Medeleanu – „Special Arad.ro”, dna Bognar Tunde Maria – „Nyugati Jelen”, dna Diana Duțu – „Aradon”/”Jurnal Arădean”, dl. Sârb Ciprian Vlad – „Arădeanul.info”, Kovacs Claudiu – „Arădeanul”, Gavra Claudia – „Arq” .
Publicitatea ședinței a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afișare pe panoul de afișaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 26.10.2021, a Dispoziției Primarului Municipiului Arad nr. 2547/26.10.2021, prin comunicarea tuturor reprezentanților mass-media acreditați, a convocatorului, cuprinzând data, ora, locul ședinței, ordinea de zi și documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei ședințe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum și toți responsabilii din executiv, societatea civilă, precum și reprezentanții mass-media au primit documentele ședinței, avizele comisiilor de specialitate și amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea ședinței s-a asigurat prin punerea la dispoziție fiecărui consilier, în ziua de 26.10.2021, a invitației la ședință, cuprinzând data, ora și locul desfășurării acesteia, precum și ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziție în data de 26.10.2021, în format electronic și transmise prin poșta electronică tuturor aleșilor locali, funcționarilor publici implicați, presei ș.a.
Proiectele de hotărâri introduse suplimentar pe ordinea de zi au fost comunicate astfel: proiectele propuse pentru finanțare în cadrul programului Anghel Saligny s-au comunicat la ora 11,30, în ziua ședinței, iar proiectele privind alegerea celui de-al doilea viceprimar, precum și desemnarea domnului viceprimar Faur Lazăr ca fiind viceprimarul care exercită primul calitatea de înlocuitor de drept al primarului au fost comunicate la ora 11,59, prin mail.
În cadrul acestei ședințe, am consemnat următoarele:
Dl. primar: - Bună-ziua! Avem echipa completă. Colegii de la UDMR ne-au rugat să avem înțelegere că fiind „Ziua morților” sau „Ziua tuturor sfinților” să intre în sistem on line. Putem începe cu Imnul de Stat.
(n.n. În cadru solemn este ascultat Imnul de Stat al României).
Dl. primar: - Bun. Organizatoric, am discutat și înainte de ședință, pentru că sunt mai multe amendamente și discuții contradictorii la trei P.U.Z. - uri, respectiv, 3 puncte, punctul 6, punctul 7 și punctul 8, vă propun votului dumneavoastră scoaterea de pe ordinea de zi a acestor puncte și ulterior, beneficiarii, proiectanții și domnii consilieri se întâlnesc pentru a ajunge, împreună cu staff-ul tehnic, la o soluție cu care să venim în consiliu, să nu facem un lucru de mai multe ori. Supun la vot retragerea de pe ordinea de zi a punctelor: 6, 7, 8.
Cine este pentru?
Unanimitate – 21 consilieri prezenți.
Dl. primar: - Vă mulțumesc frumos! Tot pe ordinea de zi, ar fi însemnat să mai facem o ședință până vineri, trebuia s-o convocăm astăzi, o extraordinară de vineri, pentru documentele pe care a reușit Direcția Tehnică să le finalizeze, cu propunere pe posibile finanțări din Anghel Saligny. Și, ca să nu mai venim încă o dată vineri, v-aș propune să vă citesc care sunt aceste proiecte și apoi, dacă sunteți de acord, le punem pe ordinea de zi și facem și comisiile reunite pentru ele. Toate sunt de la Direcția Tehnică, unde sunt documentații în diferite faze pentru a putea fi trimise:
1. Proiect de hotărâre nr. 525/2021 privind aprobarea Cererii de finanțare pentru proiectul „Amenajare pod pietonal acces Insula Mureș” și a Devizului general estimativ al obiectivului de investiții – inițiativa primarului. Este la Insula – „Trei Insule” , pe care o știm toată lumea;
2. Proiect de hotărâre nr. 526/2021 privind aprobarea Cererii de finanțare pentru proiectul „Amenajare drum de acces Zona Industrială Vest și iluminat public” și a Devizului general estimativ al obiectivului de investiții - inițiativa primarului. Aici există o documentație făcută de către firmele din Zona Industrială, dată gratuit Primăriei și dorim să obținem finanțarea guvernamentală pentru acest proiect;
3.Proiect de hotărâre nr. 527/2021 privind aprobarea Cererii de finanțare pentru proiectul „Drum de legătură între Zona Industrială Vest și Drumul Expres Arad-Oradea”- inițiativa primarului. Așa cum vă spuneam, Drumul Expres Arad-Oradea, partea spre municipiu, ar avea un regim de centură și atunci partea de nord a Zonei Industriale am dori să o legăm, să-i facem ieșire direct în viitorul drum expres Arad-Oradea, având două beneficii, o parte de trafic descărcând-ul acolo și, practic, să dublăm în timp suprafața Zonei Industriale.
Următorul ar fi, pentru că se finanțează Anghel Saligny – asfaltări de străzi, dar condiționat și de canalizare, aceasta să existe. Sunt două proiecte, cu 7 străzi, unde sunt posibilități de canalizare și ele sunt de pământ. Sunt doar 7, pentru că acestea au fost identificate astăzi cu C.F. pe Primăria Arad. Și atunci primul proiect:
4. Proiect de hotărâre nr. 528/2021 privind aprobarea Cererii de finanțare pentru proiectul „Reabilitare străzi de pământ în municipiul Arad”- inițiativa primarului.
Și următorul:
5. Proiect de hotărâre nr. 529/2021 privind aprobarea Cererii de finanțare pentru proiectul „Rețele de canalizare ape uzate și canalizare pluvială aferente străzilor de pământ”- inițiativa primarului.
Și ultimul, dar nu cel din urmă, deoarece în proiectul posibil de finanțare se vorbește de pasaje, fără a se stabili dacă sunt subterane sau supraterane propunem:
6. Proiect de hotărâre nr.530/2021 privind aprobarea Cererii de finanțare pentru proiectul „Amenajare Pasaj Subteran Piața Drapelului”- inițiativa primarului. Adică Piața Podgoria, cum o știm noi. Asta însemnând să se facă o trecere dinspre Consiliul Județean spre Micălaca. Nu se poate face și spre Gădiște deoarece, după cum știți, este Mureșelul întubat. Dar cel puțin, să spunem, o bună parte din trafic poate fi trecut în subteran, pe acolo și să rămână spre Grădiște și dreapta spre centru, să spunem, suprateran. O să supun fiecare proiect votului dumneavoastră, de trecere pe ordinea de zi:
1.Proiectul nr. 525/2001. Supun la vot. Cine este pentru? 14 pentru
7 abțineri (dl. Chifa, dl. Stana, dl. Mayer, dl. Curcanu, dl. Costea, dna Săbău, dl. Vlad) – 21 consilieri prezenți.
2. Proiectul nr. 526/2021. Este cu drumul din Zona Industrială. Supun la vot.
Cine este pentru? 14 pentru
7 abțineri (dl. Chifa, dl. Stana, dl. Mayer, dl. Curcanu, dl. Costea, dna Săbău, dl. Vlad) – 21 consilieri prezenți.
3. Proiectul nr. 527/2021. Drumul de legătură spre drumul expres. Supun la vot.
Cine este pentru? 14 pentru
7 abțineri (dl. Chifa, dl. Stana, dl. Mayer, dl. Curcanu, dl. Costea, dna Săbău, dl. Vlad) – 21 consilieri prezenți.
Nu vă aud!
Dl. Stana F: - Da. Am mai avut discuția aceasta și anume că nu ne place să votăm proiecte peneve. Am primit e-mail-ul la ora 11,30. Grupul USR-PLUS nu va vota pentru includerea pe ordinea de zi…
Dl. primar: - Bine!
Dl. Stana F: - Suntem de acord cu realizarea de investiții și credem că ar fi mai normal să convocăm o nouă ședință, în care să putem să vedem ceea ce se solicită acolo și să votăm în cunoștință de cauză. Deci, nu suntem absolut deloc împotrivă de a da vot pentru aceste proiecte, doar că dorim să putem să le citim!
Dl. primar: - Am înțeles! Am înțeles!
Dl. Stana F: - Puteau să ne fie trimise ieri, alaltăieri, mă gândesc că nu azi la ora 11,29 s-au redactat.
Dl. primar: - Ba chiar și ieri au lucrat la ele, ca să finalizeze documentația.
Dl. Stana F: - Și dacă le trimitea dimineață, la ora 9,00, măcar să ne aruncăm un ochi peste ele!
Dl. primar: - Dar nu polemizez! Ok!
Dl. Stana F: - Le-am primit la 11,30!
Dl. primar: - Nu este nicio supărare! Am înțeles! Deci, doar să notați…
Dl. Stana F: - Rog să se noteze că noi votăm…
Dl. primar: - Vă abțineți sau împotrivă?
Dl. Stana F: - Ne abținem!
Dl. primar: - Am înțeles. Bun!
4. Proiectul nr. 528/2021, reabilitare străzi de pământ, în municipiul Arad. Supun la vot.
Cine este pentru? 14 pentru, 7 abțineri (dl. Chifa, dl. Stana, dl. Mayer, dl. Curcanu, dl. Costea, dna Săbău, dl. Vlad) – 21 consilieri prezenți.
5. Proiectul nr. 529/2021 – Cerere de finanțare rețele de canalizare, ape uzate și canalizare pluvială aferente străzilor de pământ. Supun la vot.
Cine este pentru? 14 pentru, 7 abțineri (dl. Chifa, dl. Stana, dl. Mayer, dl. Curcanu, dl. Costea, dna Săbău, dl. Vlad) – 21 consilieri prezenți.
6. Proiectul nr. 530/2021 – Cerere de finanțare pentru Proiect Amenajare Pasaj subteran, Piața Drapelului.
Supun la vot. Cine este pentru?14 pentru, 7 abțineri (dl. Chifa, dl. Stana, dl. Mayer, dl. Curcanu, dl. Costea, dna Săbău, dl. Vlad) – 21 consilieri prezenți.
Dl. primar: - Mulțumesc frumos! Sunt de acord cu ce a spus colegul de la USR, doar că, fiind vorba doar de o procedură standard, neafectând cu nimic nici proiectul, nici intenția, am considerat, cu acordul dumneavoastră, să nu ne mai întrunim încă într-o ședință strict doar pentru acest lucru. Ulterior, dacă vor mai fi și alte proiecte, care pot fi finanțate și dorim în orice altă ședință, putem să le propunem spre Saligny. Sunt intențiile noastre, sunt documentații la care s-a lucrat, dacă vom primi finanțare, ne dorim să reușim executarea lor. Mai am eu o propunere, respectiv conform Codului Administrativ, supun la punctul 1 pe ordinea de zi suplimentarea cu desemnarea domnului viceprimar Lazăr Faur ca viceprimar care exercită primul calitatea de înlocuitor de drept al Primarului Municipiului Arad. Supun la vot suplimentarea ordinii de zi cu acest punct.
Cine este pentru? 14 pentru, 7 abțineri (dl. Chifa, dl. Stana, dl. Mayer, dl. Curcanu, dl. Costea, dna Săbău, dl. Vlad) – 21 consilieri prezenți.
Dl. primar: - Mulțumesc frumos, la punctul 1. La punctul 2, am înțeles că mai este o propunere
Dl. Buruc C: - Am eu o propunere, doar că așteptăm din partea staff-ului tehnic să vină cu varianta scrisă. Deci, proiect de hotărâre nr. 533 – Articolul unic – „Se aprobă alegerea în funcția de viceprimar al Municipiului Arad a dl./dnei __, consilier local din partea unei formațiuni politice din cadrul Consiliului, cu un număr de minim 12 voturi, prin vot secret.
Dl. primar: - Supun la vot suplimentarea ordinii de zi cu proiectul de hotărâre privind alegerea celui de-al doilea viceprimar. Cine este pentru? 14 pentru, 7 abțineri (dl. Chifa, dl. Stana, dl. Mayer, dl. Curcanu, dl. Costea, dna Săbău, dl. Vlad) – 21 consilieri prezenți.
Dl. Stana F: - Să se noteze abținere din partea USR-PLUS!
Dl. primar: - Mulțumim! Dat fiindcă avem cele două puncte, plus cele pe care le-am citit eu, v-aș ruga să ne constituim acum în Comisii reunite. Conduc eu comisiile? Bun!
1. Punctul 1 – Proiect de hotărâre privind desemnarea domnului Lazăr Faur ca viceprimar care exercită primul calitatea de înlocuitor de drept al Primarului Municipiului Arad, conform noului Cod Administrativ. Comisia nr. 1. Cine este pentru? (n.n. dl. Bognar – absent, 3 voturi pentru, 1 abținere (dl. Stana). Staff-ul tehnic notează, da? Dacă undeva nu este clar, ne opriți! Comisia nr. 2, cine este pentru? (n.n. 2 voturi pentru, 3 abțineri (dl. Curcanu, dna Săbău, dl. Costea). Mulțumesc frumos! Comisia nr. 3 – cine este pentru? (n.n. 3 voturi pentru, 2 abțineri (dl. Mayer și dl. Chifa). Mulțumesc frumos! Comisia nr. 4, cine este pentru? (n.n. 4 voturi pentru, 1 abținere (dl. Costea). Comisia nr. 5 – Cine este pentru? (n.n. dl. Szabo – absent, 3 voturi pentru, 1 abținere (dl. Vlad C.). Mulțumesc frumos! Am trecut procedura cu introducerea primului punct pe ordinea de zi.
2. Punctul al doilea, cu alegerea viceprimarului. Comisia nr. 1 – cine este pentru? (n.n. dl. Bognar – absent, 3 voturi pentru, 1 abținere (dl. Stana). Mulțumesc frumos! Comisia nr. 2, cine este pentru? (n.n. 2 voturi pentru, 3 abțineri (dl. Curcanu, dna Săbău, dl. Costea). Mulțumesc frumos! Comisia nr. 3 – cine este pentru? (n.n. 3 voturi pentru, 2 abțineri (dl. Mayer si dl. Chifa). Mulțumesc frumos! Comisia nr. 4, cine este pentru? (n.n. 4 voturi pentru, 1 abținere (dl. Costea). Mulțumesc frumos! Comisia nr. 5 – Cine este pentru? dl. Szabo – absent, 3 voturi pentru, 1 abținere (dl. Vlad C.). Mulțumesc frumos! Mergem cu celelalte puncte, de la celelalte proiecte.
3. Proiect de hotărâre nr. 525/2021 privind aprobarea Cererii de finanțare pentru proiectul „Amenajare pod pietonal acces Insula Mureș” și a Devizului general estimativ al obiectivului de investiții – inițiativa primarului. Este la Insula – „Trei Insule” . Comisia nr. 1 – cine este pentru? (n.n. dl. Bognar – absent, 3 voturi pentru, 1 abținere (dl. Stana). Mulțumesc frumos! Comisia nr. 2, cine este pentru? 2 voturi pentru, 3 abțineri (dl. Curcanu, dna Săbău, dl. Costea). Mulțumesc frumos! Comisia nr. 3 – cine este pentru? 3 voturi pentru, 2 abțineri (dl. Mayer și dl. Chifa). Mulțumesc frumos! Comisia nr. 4, cine este pentru? (n.n. 4 voturi pentru, 1abținere (dl. Costea). Mulțumesc frumos! Comisia nr. 5 – Cine este pentru? (n.n. dl. Szabo – absent, 3 voturi pentru, 1 abținere (dl. Vlad C.). Mulțumesc frumos!
2. Proiect de hotărâre nr. 526/2021 privind aprobarea Cererii de finanțare pentru proiectul „Amenajare drum de acces Zona Industrială Vest și iluminat public” și a Devizului general estimativ al obiectivului de investiții - inițiativa primarului. Comisia nr. 1 – Cine este pentru? (n.n. dl. Bognar – absent, 3 voturi pentru, 1 abținere (dl. Stana). Mulțumesc frumos! Comisia nr. 2, cine este pentru? (n.n. 2 voturi pentru, 3 abțineri (dl. Curcanu, dna Săbău, dl. Costea). Mulțumesc frumos! Comisia nr. 3 – cine este pentru? ( n.n. 3 voturi pentru, 2 abțineri (dl. Mayer și dl. Chifa). Mulțumesc frumos! Comisia nr. 4, cine este pentru? (n.n. 4 voturi pentru, 1 abținere (dl. Costea). Mulțumesc frumos! Comisia nr. 5 – Cine este pentru? (n.n. dl. Szabo – absent, 3 voturi pentru, 1 abținere (dl. Vlad C.). Mulțumesc frumos!
3.Proiect de hotărâre nr. 527/2021 privind aprobarea Cererii de finanțare pentru proiectul „Drum de legătură între Zona Industrială Vest și Drumul Expres Arad-Oradea”- inițiativa primarului. Comisia nr. 1 – cine este pentru? (n.n. dl. Bognar – absent, 3 voturi pentru, 1 abținere (dl. Stana). Mulțumesc frumos! Comisia nr. 2, cine este pentru? ( n.n. 2 voturi pentru, 3 abțineri (dl. Curcanu, dna Săbău, dl. Costea). Mulțumesc frumos! Comisia nr. 3 – cine este pentru? (n.n. 3 voturi pentru, 2 abțineri (dl. Mayer și dl. Chifa). Mulțumesc frumos! Comisia nr. 4, cine este pentru? 4 voturi pentru, 1abținere (dl. Costea), mulțumesc frumos! Comisia nr. 5 – cine este pentru? dl. Szabo – absent, 3 voturi pentru, 1 abținere (dl. Vlad C.). Mulțumesc frumos!
4 Proiectul 528 – reabilitare străzi de pământ în municipiu. Comisia nr. 1 – cine este pentru? (n.n. dl. Bognar – absent, 3 voturi pentru, 1 abținere (dl. Stana). Mulțumesc frumos! Comisia nr. 2, cine este pentru? ( n.n. 2 voturi pentru, 3 abțineri (dl. Curcanu, dna Săbău, dl. Costea), mulțumesc frumos! Comisia nr. 3 – cine este pentru? 3 voturi pentru, 2 abțineri (dl. Mayer și dl. Chifa), mulțumesc frumos! Comisia nr. 4, cine este pentru? 4 voturi pentru, 1abținere (dl. Costea), mulțumesc frumos! Comisia nr. 5 – cine este pentru? dl. Szabo – absent, 3 voturi pentru, 1 abținere (dl. Vlad C.). Mulțumesc frumos!
5. Proiect de hotărâre nr. 529/2021 - „Rețele de canalizare ape uzate și canalizare pluvială aferente străzilor de pământ”- inițiativa primarului. Comisia nr. 1 – cine este pentru? (n.n. dl. Bognar – absent, 3 voturi pentru, 1 abținere (dl. Stana). Mulțumesc frumos! Comisia nr. 2, cine este pentru? (n.n. 2 voturi pentru, 3 abțineri (dl. Curcanu, dna Săbău, dl. Costea), mulțumesc frumos! Comisia nr. 3 – cine este pentru? 3 voturi pentru, 2 abțineri (dl. Mayer și dl Chifa), mulțumesc frumos! Comisia nr. 4, cine este pentru? 4 voturi pentru, 1abținere (dl. Costea), mulțumesc frumos! Comisia nr. 5 – cine este pentru? (n.n. dl. Szabo – absent, 3 voturi pentru, 1 abținere (dl. Vlad C.). Mulțumesc frumos!
6. Proiectul 530 – Aprobarea Cererii de finanțare pentru proiectul „Amenajare Pasaj Subteran Piața Drapelului, Zona Podgoria”. Comisia nr. 1 – cine este pentru? (n.n. dl. Bognar – absent, 3 voturi pentru, 1 abținere (dl. Stana). Mulțumesc frumos! Comisia nr. 2, cine este pentru? (n.n. 2 voturi pentru, 3 abțineri (dl. Curcanu, dna Săbău, dl. Costea), mulțumesc frumos! Comisia nr. 3 – cine este pentru? (n.n. 3 voturi pentru, 2 abțineri (dl. Mayer și dl. Chifa), mulțumesc frumos! Comisia nr. 4, cine este pentru? 4 voturi pentru, 1 abținere (dl. Costea), mulțumesc frumos! Comisia nr. 5 – cine este pentru? dl. Szabo – absent, 3 voturi pentru, 1 abținere (dl. Vlad C.). Mulțumesc frumos! Am mers puțin la foc automat, reiterând că este doar o procedură simplă, prin care ne încadrăm în termenul legal de a propune ministerului câteva proiecte de finanțare pe Anghel Saligny. Altfel, trebuia să ne mai întâlnim încă într-o ședință, cu 5 zile anunțată și trebuia s-o facem vineri, strict ca să dăm acest vot, pe aceste proiecte, votul nostru neinfluențând documentații la alți parametri tehnici, ci este doar o intenție, pe care Consiliul Local, împreună cu primarul și aparatul de specialitate, le propune spre finanțare. Toate sunt proiecte despre care s-a mai vorbit de-a lungul timpului, dar n-au fost realizate, de obicei, din lipsă de finanțări. Există oportunitate de finanțare, pe care încercăm să o fructificăm. În acest sens a fost votul dumneavoastră pe aceste subiecte. Având acum întreaga ordine de zi refăcută, repet: scoțându-se punctele 6, 7 și 8, conform votului dumneavoastră, adăugându-se punctul 1 – viceprimar înlocuitor de drept, dl. Lazăr Faur și punctul 2 – alegerea viceprimarului și celelalte șase puncte despre care am făcut vorbire și apoi celelalte rămase pe ordinea de zi, supun votului dumneavoastră următoarea
Ordine de zi


[Vizualizare PDF]  [Continuare]  

...Înapoi la listă
Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
 

 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
20




 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved