PROCESUL-VERBAL
ȘI STENOGRAMA
ședinței ordinare
din data de 31.08.2021
Nr.72.856/21.09.2021
R O M Â N I A
JUDEȚUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
PROCESUL-VERBAL
ȘI STENOGRAMA
ședinței ordinare
din data de 31.08.2021
Nr.72.856/21.09.2021
La ședința ordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 31 august 2021, au fost prezenți toți consilierii.
Ședința a început la ora 11,00 și s-a încheiat la ora 12,05.
Ședința a fost condusă de către domnul consilier Codrin-Dacian VLAD.
Au participat: din partea executivului: dl. primar Călin Bibarț, dl. viceprimar Lazăr Faur, dna Lilioara Stepanescu – Secretar General al Municipiului, dl. Bogdan Boca, administrator public, dna Elena Portaru, director executiv al Direcției Tehnice, dna Claudia Macra, director executiv al Direcției Comunicare, dna Liliana Florea, director executiv al Direcției Edilitare, dl. Ștefan Szuchanszki, director executiv al Direcției Patrimoniu, dl. Pavel Neamțiu, director executiv al Direcției Venituri, dl. Varjasi Kristian, referent, Cabinet Primar, dl. Adrian Barbeș, referent, Cabinet Primar, dl. Marinel Blaj, referent, Cabinet Primar, dl. Cristian Cotuna, inspector de specialitate, Cabinet Viceprimar, dl. Gabriel Lăbău, inspector specialitate, Cabinet Viceprimar, dna Sandra Dinulescu, director executiv, Direcția Construcții și Dezvoltare Urbană, dna Ioana Nicoară, consilier, Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dna Consuela Avram, șef serviciu, Serviciul Relații Externe, Protocol, dna Ralu Cotrău, șef birou, Biroul Relații Mass-Media, dl. Alex Popa, referent, Biroul Relații Mass-Media, dl. Mihai Mitrofan, consilier, Biroul Relații Mass-Media, dl. Sorin Munteanu, șef Serviciu Monitorizare Strategii, dl. Lucian Cătănă, referent, Serviciul Monitorizare Strategii, dl. Cristian Todinca, referent, Biroul Relații Mass-Media, dna Doris Micu, consilier, Compartimentul Asistență Juridică și Tehnică, dna Monica Czibrik, șef serviciu, Serviciul Administrație Publică Locală, dna Ana Maria Ciobotariu, consilier juridic, dna Florina Ispas, consilier, dl. Emanuel Cotuna - consilier juridic, dna Ionela Domilescu, consilier, dna Carmen Popa, consilier în cadrul aceluiași serviciu.
Alți participanți:
- Agenți economici și instituții culturale de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: - dl. Ilie Ovidiu, director executiv al Asociației de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Arad și dna Kiss Karina, consilier, Serviciul Public de Interes Local „Direcția de Asistență Socială Arad” – Compartimentul Resurse Umane;
- presa: Raluca Medeleanu – „Special Arad.ro”, Lucian Șerban – „Arq.ro”, Bognar Tunde – „Nyugati Jelen”.
Publicitatea ședinței a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afișare pe panoul de afișaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 25.08.2021, a Dispoziției Primarului Municipiului Arad nr. 1822/25.08.2021, prin comunicarea tuturor reprezentanților mass-media acreditați a convocatorului, cuprinzând data, ora, locul ședinței, ordinea de zi și documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei ședințe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum și toți responsabilii din executiv, societatea civilă, precum și reprezentanții mass-media, au primit documentele ședinței, avizele comisiilor de specialitate și amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea ședinței s-a asigurat prin punerea la dispoziție fiecărui consilier, în ziua de 25.08.2021, a invitației la ședință, cuprinzând data, ora și locul desfășurării acesteia, precum și ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziție în data de 25.08.2021, în format electronic și transmise prin poșta electronică tuturor aleșilor locali, funcționarilor publici implicați, presei ș.a.
În cadrul acestei ședințe, am consemnat următoarele:
Dl. primar: - Vă propun să începem cu Imnul de Stat.
(n.n. în cadru solemn este ascultat Imnul Național al României).
Dl. primar: - Sărut-mâna! Bună –ziua! Așa cum stabilisem de comun acord, avem astăzi ședința ordinară a lunii august, suplimentar avem, în continuarea ei, o mică ședință extraordinară, strict din motive tehnice – nu era încă ieșit CF-ul de la creșa pe care dorim să o preluăm și să o introducem în sistemul de învățământ și era obligatoriu să fie la documente și CF-ul cu număr, dată și atunci când s-a făcut ordinea de zi pentru ordinară. Între timp a parcurs partea administrativă și atunci se încadra la o ședință extraordinară, de aceea am convocat-o. Începem cu ședința ordinară. Dacă față de proiectele aflate pe ordinea de zi, mai sunt și alte propuneri? Nu sunt. Supun la vot prezenta
Ordine de zi
|