Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 73934763
 

Stenogramele Şedinţelor Consiliului Local al Municipiului ARAD
Actualizat: 15-04-2022
Sistem de Căutare
Completaţi una sau mai multe dintre opţiunile:
Cuvinte cheie:

Numai în titluri
An:
Lună:
*se pot introduce şi doar părţi dintr-un cuvânt
Arhiva...

PROCESUL-VERBAL ȘI STENOGRAMA ședinței extraordinare din data de 14.06.2021 Nr. 53.426/7.06.2021






R O M Â N I A
JUDEȚUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL

PROCESUL-VERBAL
ȘI STENOGRAMA
ședinței extraordinare
din data de 14.06.2021
Nr. 53.426/7.06.2021

La ședința extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 14 iunie 2021, au fost prezenți 22 de consilieri din totalul de 23 consilieri în funcție. A absentat domnul consilier Ioan-Cătălin Costea (concediu de odihnă). Ședința a început la ora 14,00 și s-a încheiat la ora 14,21.
Ședința a fost condusă de către domnul consilier Codrin-Dacian VLAD. Au participat: din partea executivului: dl. viceprimar Lazăr Faur (delegat Primar al Municipiului Arad, conform Dispoziției Primarului Municipiului Arad nr.1281/09.06.2021), dna Lilioara Stepanescu - Secretar General al Municipiului Arad, dl. Bogdan Boca, administrator public, dl. Szuchanszki Ștefan - director executiv al Direcției Patrimoniu, dna Florea Liliana, director executiv al Direcției Edilitare, dl. Adrian Toma – director general, Direcția Generală Poliția Locală Arad, dna Linda Ocenic, șef serviciu, Serviciul Evidență și Administrare Domeniul Privat, dl. Radu Mitrache, consilier, Serviciul Evidență și Administrare Domeniul Privat, dl. Adrian Șiclovan, consilier, Serviciul Edilitar, dna Sandra Dinulescu, șef serviciu, Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dna Ioana Bărbătei, consilier, Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dl. Ervin Ivanov, consilier în cadrul aceluiași serviciu, dna Monica Goron, consilier juridic, Serviciul Juridic, Contencios, dna Babțan Edina, consilier, Biroul Cadastru Intravilan și Carte Funciară, dl. Krisztian Varjasi – referent, Cabinet Primar, dna Ralu Cotrău, șef birou, Biroul Relații Mass-Media, dl. Florin Marușca – consilier, Biroul Relații Mass-Media, dna Monica Czibrik, șef serviciu, Serviciul Administrație Publică locală, dna Florentina Stana, consilier juridic, dna Ana Maria Ciobotariu, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna - consilier juridic, dna Mirela Sonyi - consilier juridic, dl. Vlad Baciu - consilier juridic, dna Ionela Domilescu, consilier, în cadrul aceluiași serviciu.
Alți participanți:
- presa: Diana Duțu – „Aradon”/”Jurnal Arădean, Bognar Tunde - „Nyugati Jelen”, Mihai Todoca – „Special Arad”, Claudia Gavra – „Arq”.
Publicitatea ședinței a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afișare pe panoul de afișaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 10.06.2021, a Dispoziției Primarului Municipiului Arad nr.1287/10.06.2021, prin comunicarea tuturor reprezentanților mass-media acreditați a convocatorului, cuprinzând data, ora, locul ședinței, ordinea de zi și documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei ședințe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum și toți responsabilii din executiv, societatea civilă, precum și reprezentanții mass-media au primit documentele ședinței, avizele comisiilor de specialitate și amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea ședinței s-a asigurat prin punerea la dispoziție fiecărui consilier, în ziua de 10.06.2021 a invitației la ședință, cuprinzând data, ora și locul desfășurării acesteia, precum și ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziție în data de 10.06.2021 în format electronic și transmise prin poșta electronică tuturor aleșilor locali, funcționarilor publici implicați, presei ș.a.

Dl. Faur L: - Oare putem începe? Vă propun să începem spunându-i „La Mulți Ani!” colegului nostru Codrin Vlad, care astăzi este și președinte de ședință, multă sănătate și toate cele bune! (n.n. sala aplaudă)
(n.n. înainte de începerea ședinței Consiliului Local, propriu-zise, proiectele de pe ordinea de zi au fost dezbătute în ședința comisiilor reunite)
După ședința comisiilor reunite n.n.
Dl. Faur L: - Dacă suntem cu toții înăuntru, vă propun să începem ședința extraordinară, prin intonarea Imnului national.
(n.n. într-un cadru solemn este ascultat Imnul Național al României).
Dl. Faur L: - Doamnelor și domnilor, supun votului dumneavoastră ordinea de zi a ședinței extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad:

Ordine de zi:


[Vizualizare PDF]  [Continuare]  

...Înapoi la listă
Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
 

 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
19




 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved