PROCESUL-VERBAL
ȘI STENOGRAMA
ședinței ordinare
din data de 31.03.2021
Nr. 34.502/28.04.2021
R O M Â N I A
JUDEȚUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
PROCESUL-VERBAL
ȘI STENOGRAMA
ședinței ordinare
din data de 31.03.2021
Nr. 34.502/28.04.2021
La ședința ordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 31 martie 2021, au fost prezenți 23 de consilieri din 23 în funcție, domnul consilier Ilie Cheșa (carantină), și-a exprimat votul prin mijloace electronice, respectiv prin platforma on-line de videoconferință (Join Zoom Meeting).
Ședința a început la ora 10,00 și s-a încheiat la ora 10,58.
Ședința a fost condusă de către domnul consilier Mihai SZABO.
Au participat: din partea executivului:
- dl. primar Călin Bibarț, dl. viceprimar Lazăr Faur, dna Lilioara Stepanescu - secretar general, dl. Bogdan Boca, administrator public, dl. Sorin Ciurariu, arhitect șef, dna Elena Portaru - director executiv al Direcției Tehnice, dl. Szuchanszki Ștefan - director executiv al Direcției Patrimoniu, dna Liliana Florea – director executiv al Direcției Edilitare, dna Ioana Albu – șef serviciu, Serviciul Juridic, Contestații, dna Lucia Giurgiu, șef serviciu, Serviciul Investiții, dra Adriana Sobaru, șef serviciu, Serviciul Resurse Umane, dl. Sorin Muntean – șef serviciu, Serviciul Monitorizare Strategii, dl. Corneliu Neamțiu, șef serviciu, Serviciul Societăți Comerciale, dl. Dacian Moț, șef serviciu, Serviciul Dezvoltare Imobile, dl. Alexandru Popa – referent, Biroul Relații Mass-Media, dl. Florin Marușca – consilier, Biroul Relații Mass-Media, dl. Mihai Mitrofan, consilier Biroul Relații Mass-Media, dl Denis Bot, consilier Cabinet Primar, dl. Varjasi Kristian, inspector de specialitate, Cabinet Primar, dl. Adrian Barbeș – referent, Cabinet Primar, dna Solya Emilia, consilier, Serviciul Relații Externe, Protocol, dna Sorina Groza, inspector de specialitate, Cabinet Primar, dl. Gabriel Lăbău, inspector de specialitate, Cabinet viceprimar, dl. Cristian Coruna, inspector de specialitate, Cabinet viceprimar, dna Monica Czibrik, șef serviciu, Serviciul Administrație Publică locală, dna Florentina Stana, consilier juridic, Ana Maria Ciobotariu, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna - consilier juridic, dna Mirela Sonyi - consilier juridic, dl. Vlad Baciu - consilier juridic, dna Ionela Domilescu, consilier, dna Doris Micu – consilier, în cadrul aceluiași serviciu.
Alți participanți:
- reprezentanți ai agenților economici și instituțiilor culturale de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dl. Stelian Nistor, director general al SC Târguri, Oboare, Piețe SA, dl. Claudiu Gojda, director general al Companiei de Transport Public SA Arad, dl. Doru Orban, manager, Filarmonica Arad, dl. Bogdan Costea, manager, Teatrul „Ioan Slavici” Arad, dna Daniela Pădurean-Andreica, director al Centrului Municipal de Cultură Arad, dna Oana Pârvulescu, director general al Serviciului Public de Interes Local „Direcția de Asistență Socială Arad”, dna Mariana Szucs, director executiv al Centrului Social „Cantina Municipală Arad”, dl. Nicolae Mehelean, director general al SC Recons SA Arad, dl. Victor Ciulean, director general al SC CET Hidrocarburi SA Arad, dl. Ovidiu Ilie, director executiv A.D.I. Transporturi Arad;
- presa: Diana Duțu – „Aradon”, Raluca Medeleanu – „Special Arad.ro”, Lucian Șerban – „Arq.ro”, Sârb Ciprian Vlad – „Arădeanul. info”, Claudiu Kovacs - „Arădeanul. info”
- alți participanți: dna Tuchlei Florica Felicia, cetățean.
Publicitatea ședinței a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afișare pe panoul de afișaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 25.03.2021, a Dispoziției nr. 620/25.03.2021 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanților mass-media acreditați a acestei dispoziții, cuprinzând data, ora, locul ședinței, ordinea de zi și documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei ședințe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum și toți responsabilii din executiv, societatea civilă, precum și reprezentanții mass-media au primit documentele ședinței, avizele comisiilor de specialitate și amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea ședinței s-a asigurat prin punerea la dispoziție fiecărui consilier, în ziua de 25.03.2021 a invitației la ședință, cuprinzând data, ora și locul desfășurării acesteia, precum și ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziție în data de 25.03.2021 în format electronic și transmise prin poșta electronică tuturor aleșilor locali, funcționarilor publici implicați, presei ș.a.
În cadrul acestei ședințe, am consemnat următoarele:
Dl. primar: - Sărut-mâna! Bună-ziua! Cred că este prezentă toată lumea, mai puțin colegul nostru, domnul Ilie Cheșa, care este pe sistem on line. Ceilalți suntem prezenți și formație completă.
Dna Stepanescu L: - Domnul Vlad Codrin a anunțat că întârzie.
Dl. primar: - Doriți să-l așteptăm sau cât este întârzierea de mare? Propun să începem cu imnul și ne ajunge din urmă. Mulțumesc
(n.n. în cadru festiv este ascultat Imnul Național al României).
Dl. primar: - Mulțumesc frumos. Avem ședința ordinară și cea extraordinară. Explicația este doar tehnic – au fost câteva materiale, care n-au fost terminate la timp. Nu mai prindeau ședința ordinară, care trebuia anunțată cu 7 zile, extraordinara este de doar trei zile și atunci, cu acordul dumneavoastră, am convenit să le punem una în continuarea celeilalte, ca să nu mai venim pentru încă o ședință. Aș propune evident să începem cu ședința ordinară, dar având în vedere că ordinara, la final, are și interpelări, discuții, aș propune să mergem cu extraordinara, terminăm toate punctele de pe ordinea de zi și la final, cu toată deschiderea și dragul, discuții. Practic, suntem doi în unul, cu acordul dumneavoastră. Bun. Față de prezenta ordine de zi a ședinței ordinare, dacă mai sunt propuneri? Nu sunt. Supun la vot următoarea
|