Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74019007
 

Stenogramele Şedinţelor Consiliului Local al Municipiului ARAD
Actualizat: 15-04-2022
Sistem de Căutare
Completaţi una sau mai multe dintre opţiunile:
Cuvinte cheie:

Numai în titluri
An:
Lună:
*se pot introduce şi doar părţi dintr-un cuvânt
Arhiva...

PROCESUL-VERBAL ȘI STENOGRAMA ședinței extraordinare din data de 30.03.2021 Nr. 32.449/22.04.2021






R O M Â N I A
JUDEȚUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL

PROCESUL-VERBAL
ȘI STENOGRAMA
ședinței extraordinare
din data de 30.03.2021
Nr. 32.449/22.04.2021

La ședința extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 30 martie 2021, au fost prezenți 22 de consilieri din 23 în funcție. A absentat domnul consilier Bognar Levente. Domnii consilieri Liliana Waas și Ionel Cheșa (carantină) și-au exprimat voturile prin mijloace electronice, respectiv printr-o platformă on-line de videoconferință (Join Zoom Meeting).
Ședința a început la ora 12,00 și s-a încheiat la ora 12,06.
Ședința a fost condusă de către domnul consilier Mihai SZABO.
Au participat: din partea executivului: dl. primar, doar la momentul de debut al ședinței extraordinare, dl. viceprimar Lazăr Faur (înlocuitor de drept al primarului conform Dispoziției nr. 625/2021 a Primarului Municipiului Arad), dna Lilioara Stepanescu - secretar general, dna Elena Portaru - director executiv al Direcției Tehnice, dl. Szuchanszki Ștefan - director executiv al Direcției Patrimoniu, dna Laura Bocancios, șef serviciu, Serviciul Programe Europene de Dezvoltare, dna Solya Emilia, consilier, Serviciul Relații Externe, Protocol, dl. Alexandru Popa – referent, Biroul Relații Mass-Media, dl. Florin Marușca – consilier, Biroul Relații Mass-Media, dl. Mihai Mitrofan, consilier, Biroul Relații Mass-Media, dna Monica Czibrik, șef serviciu, Serviciul Administrație Publică locală, dna Florentina Stana, consilier juridic, Ana Maria Ciobotariu, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna - consilier juridic, dna Mirela Sonyi - consilier juridic, dl. Vlad Baciu - consilier juridic, dna Ionela Domilescu, consilier, dna Carmen Popa – consilier, în cadrul aceluiași serviciu.
Alți participanți:
- presa: Diana Duțu – „Aradon”, Bognar Tunde - „Nyugati Jelen”, Raluca Medeleanu – „Special Arad.ro”, Lucian Șerban – „Arq.ro”, Sârb Ciprian Vlad – „Arădeanul. info”;
- alții: dna Gaman Miruna – invitat, dna Jurca Daniela, invitat.
Publicitatea ședinței a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afișare pe panoul de afișaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 26.03.2021, a Dispoziției Primarului Municipiului Arad nr. 623/26.03.2021, prin comunicarea tuturor reprezentanților mass-media acreditați, a acestei dispoziții, cuprinzând data, ora, locul ședinței, ordinea de zi și documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei ședințe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens. Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum și toți responsabilii din executiv, societatea civilă, precum și reprezentanții mass-media au primit documentele ședinței, avizele comisiilor de specialitate și amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea ședinței s-a asigurat prin punerea la dispoziție fiecărui consilier, în ziua de 26.03.2021, a invitației la ședință, cuprinzând data, ora și locul desfășurării acesteia, precum și ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziție în data de 26.03.2021 în format electronic și transmise prin poșta electronică tuturor aleșilor locali, funcționarilor publici implicați, presei ș.a.

Înainte de începerea ședinței propriu-zise, proiectele de hotărâri de pe ordinea de zi au fost dezbătute în cadrul ședinței comisiilor reunite ale Consiliului Local al Municipiului Arad, astfel:
Dl. Faur L: - Bună-ziua. Începem ședința comisiilor reunite pentru a aviza proiectele de hotărâri aflate pe ordinea de zi a ședinței extraordinare de astăzi. Avem majoritatea, avem și colegi on line, care văd că sunt conectați, așa că pentru primul punct al ordinii de zi - Proiect de hotărâre nr. 143/2021 privind actualizarea componenței comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al Municipiului Arad pentru mandatul 2020-2024. Pentru că vom avea o depunere de jurământ a unui coleg nou, trebuie să facem și această modificare. Dacă sunt întrebări, Comisia nr. 1? Dacă nu, supun la vot. Cine este pentru? (n.n. Unanimitate). Comisia nr. 2 – întrebări? Cine este pentru? (n.n. Unanimitate). Comisia nr. 3 - întrebări? Cine este pentru? (n.n. Unanimitate). Comisia nr. 4 - întrebări?
Dl. Buruc C: - La Comisia nr. 3. Iar punem căruța înaintea cailor? Nu facem mai întâi jurământul, apoi să actualizăm comisiile? Sau cum procedăm?
Dl. Faur L: - Poftiți?
Dl. Buruc C: – Păi, nu depune colegul jurământul și după aceea actualizăm comisiile?
Dl. Faur L: - Ba da. Așa o să fie, în timpul ședinței! Dar acum, neavând nevoie de aviz, decât acest proiect de hotărâre, primul proiect l-am depășit. Că și eu m-am…
Dl. Buruc C: - A! Suntem în comisie! Am înțeles!
Dl. Faur L: - Și eu m-am uitat, că stai, că unde-i primul? Primul nu are nevoie de avize! Comisia nr. 4 - întrebări? Cine este pentru? (n.n. Unanimitate). Și Comisia nr. 5. Cine este pentru? (n.n. Unanimitate). Mulțumesc frumos. Trecem la proiectul următor
2. Proiect de hotărâre nr. 165/2021 privind aprobarea încheierii Parteneriatului pentru Dezvoltare Locală între Unitatea Adminstrativ-Teritorială Municipiul Arad (UAT Municipiul Arad) și Societatea Națională de Cruce Roșie din România, Filiala Arad (SNCRR Filiala Arad), precum și a Regulamentului de organizare și funcționare a Parteneriatului pentru Dezvoltare Locală în cadrul Proiectului „O șansă pentru fiecare!” – inițiativa primarului. Comisia nr. 1? Cine este pentru? (n.n. Unanimitate). Comisia nr. 2 – întrebări? Cine este pentru? (n.n. Unanimitate). Comisia nr. 3 - întrebări? Cine este pentru? (n.n. Unanimitate). Comisia nr. 4 - întrebări? Comisia nr.5 - Cine este pentru? (n.n. Unanimitate). Mulțumim frumos! Mai avem încă un proiect de hotărâre
3. Proiect de hotărâre nr. 170/2021 privind aprobarea încheierii Parteneriatului pentru Dezvoltare Locală între Unitatea Administrativ-Teritorială Municipiul Arad (UAT Municipiul Arad) și Institutul pentru Dezvoltare Locală – Think Global Act Local, precum și a Regulamentului de organizare și funcționare a Parteneriatului pentru Dezvoltare Locală în cadrul proiectului „Soluții inovative pentru orașe verzi” – inițiativa primarului.
Comisia nr.1? Cine este pentru? (n.n. Unanimitate). Comisia nr. 2 – întrebări? Cine este pentru? (n.n. Unanimitate). Comisia nr. 3 - întrebări? Cine este pentru? (n.n. Unanimitate). Comisia nr. 4 - întrebări? Comisia nr. 5 - Cine este pentru? (n.n. Unanimitate). În acest fel, avem avizate toate proiectele de hotărâri pentru ședința extraordinară de astăzi și cred că este ora 10,58. Stăm până la ora 11,00 și începem ședința extraordinară a Consiliului Local.

De aici ședința extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad.

Dl. primar: - Sărut-mâna, bună-ziua! Îmi cer scuze, eu sunt așa mai sportiv. Nu vreau să particip la ședință, că mai trebuie să fiu la 12,00 la Prefectură. O simplă explicație, având în vedere că erau comisii astăzi și oricum veneați, am rugat să fie și ședința, ca să depună colegul dumneavoastră jurământul, apoi să poată participa la comisii și astfel, mâine, să fie în deplinătatea funcției. Dacă nu făceam așa, depunea mâine dimineață jurământul, dar neparticipând la comisiile pentru ședința de mâine, nu putea vota mâine. Aceasta a fost ideea pentru care am mers pe acest sistem. Avem câțiva colegi, care nu pot participa decât online și pe același sistem am convenit să folosim și IT-ul. Și mă opresc aici. O să predau ștafeta domnului viceprimar și eu fug la Prefectură, nu înainte de a avea acordul dumneavoastră și a-i spune „La Mulți Ani!” doamnei Vornicu, colega dumneavoastră, care sărbătorește prin muncă.
Dna Vornicu D: - Mulțumesc mult!
Dl. primar: - Am convenit că, fiind pandemie, masa, felicitările și dansul, după, cu dobândă! Și cred că toată lumea este de acord. Încă o dată „La Mulți Ani!” și felicitări noului nostru coleg și sunt convins că ne păstrăm cu toții, în continuare, bunele intenții și bunele, să le spune, gânduri, pentru noi toți și pentru Arad. Organizatoric, își urmează parcursul legal proiectul de buget, care stă la transparență. O să avem dezbaterea publică după cele 15 zile și apoi, cât putem de repede, în termenele prevăzute, o să aveți amabilitatea să participați la ședință, ca să trecem și hopul acesta, că suntem cu multe, multe proiecte în așteptarea bugetului, foarte mult întârziat, din motivele pe care le știți și nu le repet! Încă o dată, mulțumiri! Salutări și celor de la televizor (n.n. on line) și să ne vedem cu bine. Mulțumesc pentru înțelegere!
Dl. Faur L: - Vă propun să începem ședința cu intonarea Imnului.
(n.n. în cadru solemn, este ascultat Imnul de Stat al României).
Dl. Faur L: - Mulțumim! Supun la vot următoarea



[Vizualizare PDF]  [Continuare]  

...Înapoi la listă
Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
 

 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
25




 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved