PROCES-VERBAL
ȘI STENOGRAMA
ședinței extraordinare
din data de 20.01.2021
Nr.15.063/26.02.2021
R O M Â N I A
JUDEȚUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
PROCES-VERBAL
ȘI STENOGRAMA
ședinței extraordinare
din data de 20.01.2021
Nr.15.063/26.02.2021
La ședința extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 20 ianuarie 2021 au fost prezenți 18 consilieri (până la punctul 3 al ordinii de zi), din 20 în funcție (ca urmare a demisiilor domnilor consilieri: Bîlcea Ovidiu Sergiu, Vlad Sergiu și Meszar Alexandru din data de 18.12.2020). După punctul 3 al ordinii de zi, au fost prezenți 21 consilieri, din 23 în funcție, ca urmare a depunerii jurământului de către domnii consilieri Barb Petru Nistor, Chifa Ioan și Szabo Mihai Iosif. Au absentat domnii consilieri Ilioni Florin și Pașca Mihai.
Ședința a început la ora 10,00 și s-a încheiat la ora 10,15.
Ședința a fost condusă de către doamna consilier Antoanela NAAJI.
Au participat: din partea executivului: dl. primar Călin Bibarț, dl. viceprimar Lazăr Faur, dna. Lilioara Stepanescu - Secretar General al Municipiului Arad, dna. Liliana Florea - director executiv al Direcției Edilitare, dna. Portaru Elena - director executiv al Direcției Tehnice, dna Gherman Florica - șef serviciu Serviciul Agricol, dl. Miron Laurențiu – consilier Serviciul Agricol, dna Oana Vesa - consilier juridic Biroul Evidență Cadastru și Fond Funciar, dl. Sergiu Potroviță - consilier Biroul Relații Mass-Media, dl. Marușca Florin - consilier Biroul Relații Mass-Media, dl. Mitrofan Mihai - consilier Serviciul Relații Mass-Media, dna Solya Emilia - consilier Serviciul Relații Externe, Protocol, dna Stana Florentina - consilier juridic Serviciul Administrație Publică Locală, dna Florina Ispas - consilier Serviciul Administrație Publică Locală, dl. Vlad Baciu - consilier juridic, dna Ana Maria Ciobotariu - consilier juridic, dna Soniy Mirela - consilier juridic, dna Doris Micu – consilier și dna Carmen Popa, consilier în cadrul aceluiași serviciu.
Alți participanți:
- agenți economici și instituții culturale de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dna Pădurean-Andreica Daniela - director executiv al Centrului Municipal de Cultură Arad, dl. Ioja Lucian - inspector de specialitate Centrul Social Cantina Municipală Arad, dl. Dogaru Mihai - lider sindical Filarmonica Arad și dl. Bacoș Sergiu Dan – artist instrumentist Filarmonica Arad,
- presa: dna. Diana Duțu – „Aradon”, dl. Bognar Tunde – „Nyugati Jelen”.
Publicitatea ședinței a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afișare pe panoul de afișaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 15.01.2021, a Dispoziției nr. 80/15.01.2021, a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanților mass-media acreditați a acestei dispoziții, cuprinzând data, ora, locul ședinței, ordinea de zi și documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei ședințe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum și toți responsabilii din executiv, societatea civilă, precum și reprezentanții mass-media au primit documentele ședinței, avizele comisiilor de specialitate și amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea ședinței s-a asigurat prin punerea la dispoziție fiecărui consilier, în ziua de 15.01.2021, a invitației la ședință, cuprinzând data, ora și locul desfășurării acesteia, precum și ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziție în data de 15.01.2021, în format electronic și transmise prin poșta electronică tuturor aleșilor locali, funcționarilor publici implicați, presei ș.a.
În cadrul acestei ședințe, am consemnat următoarele:
Dl. primar: - Sărut-mâna! Bună-dimineața! Pentru că avem noi colegi, care trebuie să intre în exercitiul mandatului și mâine aveam ședința ordinară, pentru a putea fi mâine consilieri cu puteri depline, ar trebui să parcurgă și comisiile de astăzi, cu ordinea de zi de mâine. Și atunci am zis că, oricum, dumneavoastră veneați pentru comisii, să facem o ședință scurtă pentru a-și depune jurământul, după care rămân și dânșii și dumneavoastră la comisii și mâine toată lumea este în echipă completă. De aceea am făcut ședința și astăzi și mâine. O să începem cu Imnul de Stat și apoi intrăm în ordinea de zi. A, mă scuzați! Comisie pentru cele două jurăminte?
Dna Stepanescu L: - Doar comisiile de specialitate…
Dl. primar: - A, îmi cer scuze, comisiile în care cei care cei trei colegi iau locul, în fiecare comisie, colegilor care au plecat. Este cineva împotrivă de la vreo comisie? Toată lumea pentru? Abțineri? Mulțumesc frumos. Începem cu Imnul.
(n.n. În cadru solemn este ascultat Imnul de Stat al României).
Dl. primar: - Față de prezenta ordine de zi, mai sunt alte propuneri? Nu sunt. Mulțumesc frumos. Supun votului dumneavoastră următoarea
|