Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Despre Arad
   
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Caută
 

Căutare avansată
 

Rapoarte ale Consilierilor Locali ai Municipiului ARAD
Sistem de Căutare
După cuvinte cheie (Keywords)
Arhiva

R A P O R T
de activitate al consilierului Faur Mariana

pentru perioada Ianuarie 2000 - Decembrie 2003


In conformitate cu prevederile Legii nr.215/2001 privind Administrația publică locală și ale Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local Municipal Arad, am fost validată ca și consilier municipal în luna februarie 2002, în urma demisiei din funcția de consilier a domnului arhitect Gheorghe Seculici.
În cadrul Consiliului Local, fac parte din Comisia de specialitate nr.2 – Comisia de urbanism și construcții, precum și din comisia de validare.
În perioada menționată, activitatea mea de consilier municipal s-a desfășurat după cum urmează:
1.Activitatea în cadrul comisiei de specialitate
>> am participat la toate ședințele săptămânale de lucru ale comisiei, ședințe în care sunt analizate solicitările de eliberare de Certificate de urbanism, în conformitate cu prevederile legale, precum și proiectele de hotărâri care urmează a fi supuse discuției în plen;
>> împreună cu colegii consilieri din comisie am luat parte la discuțiile cu arhitecții privitoare la lărgirea zonei de agrement din jurul Ștrandului Neptun și la întâlnirile cu omologii noștri din Consiliul Local al orașului Gyula, oraș înfrățit cu Aradul.
2. Activitatea în cadrul Consiliului
>> în cadrul celor 20 ședințe ordinare la care am participat, am formulat 15 interpelări, majoritatea vizând solicitări ale cetățenilor din cartierul Grădiște (soluționarea problemei pieței agroalimentare din cartier, igienizarea zonei blocurilor, canalizare, etc.);
>> la dezbaterea proiectelor de hotărâri am propus amendamente care au întrunit votul plenului, contribuind astfel la îmbunătățirea acestor proiecte;
>> în general, am acordat votul acelor proiecte care vin în sprijinul cetățenilor și care prin aplicarea lor aduc îmbunătățiri vieții de zi cu zi a arădenilor:
>> au fost proiecte de hotărâri cărora nu le-am acordat votul și aș aminti dintre acestea următoarele:
a. proiect de hotărâre privind asocierea în participațiune între Consiliul Local Arad și Centurymarc LLC;
b. proiect de hotărâre privind fuziunea prin absorbție a SC Gospodărie Comunală SA și SC Salubritate SA, fuziune care nu se justifică din punct de vedere economic și din perspectiva privatizării necesare a acestui domeniu de activitate;
c. proiect de hotărâre privind amplasarea Statuii Libertății în Piața Pompierilor – motivație – există un proiect aprobat de Consiliul Local Arad elaborat de SC Proiect SA pentru readucerea Cetății Aradului în circuitul civil, proiect în care este prevăzută și amplasarea statuii în incinta cetății;
d. proiect de hotărâre privind alocarea sumei de 3 miliarde lei pentru reabilitarea trotuarelor din zone centrală – motivație: am propus folosirea sumei respective pentru reabilitarea trotuarelor care sunt actualmente impracticabile.
3. Inițiative de hotărâri
Am propus mai multe proiectele de hotărâri dintre care amintesc următoarele:
a. Proiect privind suspendarea preluării dosarelor pentru autorizarea construcțiilor provizorii situate pe domeniul public sau privat al Statului, pentru o perioadă de 6 luni, cu posibilitatea prelungirii acesteia, în cazul în care la data limită nu s-a finalizat soluționarea solicitărilor .
b. Proiect privind stabilirea condițiilor și atragerea finanțării lucrărilor de finalizare a legăturii rutiere str. Agricultorilor – Centura de nord a municipiului, prin emisiunea de obligațiuni municipale;
c. Proiect privind atragerea finanțării pentru reabilitarea rețelelor rutiere prin emisiunea de obligațiuni municipale;
d. Proiect privind atribuirea denumirii „Nelu Arisitide Dragomir” str. Peneș Curcanul din municipiul Arad;
e. Proiect privind rezilierea contractului de asociere dintre CLM Arad și Centurymarc LLC;
f. Proiect privind atribuirea, din fondul locativ de stat, de locuințe pentru familii aflate în dificultate;
g. Proiect privind unele măsuri de îmbunătățire a sistemului de parcare din municipiul Arad
4. Activități administrative
În perioada celor aproape doi ani de când activez în cadrul Consiliului Local Arad, am participat la acțiuni organizate de Primărie, organizații neguvernamentale, societăți comerciale, cum ar fi:
>> dezbatere publică – utilități în zona industrială;
>> proiect privind „ Întărirea capacității manageriale a Administrațiilor Publice Locale”, proiect pus în practică în municipiul nostru de către PGF/GTA Internațional Inc din Canada și Primăria Arad –2002;
>> întâlnirile interactive dintre Consiliul Local Arad și Consiliul Local al orașului Gyula
5. Activități politice
Considerând că rolul unei persoane active în viața politică este acela de a cunoaște și de a soluționa problemele cetățenilor, încă din anul 2000 particip periodic la întâlniri cu cetățenii din cartierele Aradului. Am format astfel o bază de date cu problemele majore care trebuie soluționate în fiecare cartier, dar și cu problemele cetățenilor din diverse colectivități.
Prin proiectele de hotărâri pe care le promovez sau le susțin încerc să finalizez cât mai multe dintre aceste solicitări.



Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
 

 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Întrebarea Lunii
 
Considerați că Street Food Festival Arad a fost un eveniment reușit?

  DA
  NU

[ Rezultate | Sondaje ]

Voturi: 163

 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
25




 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74018925
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved