Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Despre Arad
   
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Caută
 

Căutare avansată
 

Rapoarte ale Consilierilor Locali ai Municipiului ARAD
Sistem de Căutare
După cuvinte cheie (Keywords)
Arhiva

R A P O R T
de activitate al consilierului Voicu Emanoil

pentru perioada Ianuarie 2005 - Decembrie 2005


Vezi raportul in format PDF  


Activitatea la ședințele Consiliului Local al Municipiului Arad.
(Total întruniri 25, Total participări 22)
În acest an am înregistrat doar 3 absențe din cele 25 de ședințe ale Consiliului Local, Referitor la proiectele pe care le-am susținut în acest an, doresc să enumăr exemplificativ câteva pe care le consider fundamentale pentru dezvoltarea orașului:studiu de fezabilitate pentru reabilitarea centrului istoric vechi al orașului, măsuri pentru reorganizarea instituțiilor de spectacole și concerte de interes local, reglementarea accesului unor utilaje și vehicule destinate transportului de mărfuri cu masa autorizată mai mare de 3,5 tone, aprobarea unor documentații de urbanism de amploare (planuri urbanistice zonale pentru zonele industriale, studiu de fezabilitate pentru obiectivul „Transport urban în municipiul Arad”, numeroase planuri urbanistice de zonă și de detaliu pentru construcția de locuinte individuale și colective, complexe comerciale de mare amploare, supermarketuri și hipermarketuri, contractarea împrumutului de la BERD pentru finanțarea unor lucrări publice, transmiterea în folosință gratuită a unui teren în suprafață de 17.468 mp Clubului Sportiv Atletic Club Universitatea „Vasile Goldiș” Arad, studiu de fezabilitate pentru lucrări de modernizare și extindere a iluminatului public, aprobarea proiectului de fuziune între SC Gospodărirea Comunală Arad și SC Salubritate SA, în dorința de a realiza o unificare a celor două servicii publice, pentru susținerea lor reciprocă, aprobarea documentației pentru reabilitarea unui bloc de locuințe pe str.Frunzei, achiziționat în vederea repartizării persoanelor evacuate din clădirile retrocedate, participarea Aradului ca partener la proiectul „Reabilitarea orașelor istorice, o șansă pentru dezvoltarea durabilă, cu finanțare prin UE, în cadrul programului INTERREG III B Cadses, aprobarea unor măsuri pentru realizarea obiectivului „Reabilitarea zonelor urbane care se confruntă cu deficiențe majore în sistemul de canalizare din municipiul Arad”.

Activitatea la ședințele comisiilor de specialitate.
(Total întruniri 28, Total participări 28)
Sunt vicepreședinte al Comisiei de urbanism, construcții și amenajarea teritoriului din cadrul Consiliului Local al Municipiului Arad. Am participat la toate ședințele Comisiei. În calitate de vicepreședinte al Comisiei de urbanism, construcții și amenajarea teritoriului, mi-am exprimat avizul la un număr de 330 de proiecte de hotărâri, promovate pe ordinea de zi a ședințelor comisiilor de specialitate.
Audiențe. Am avut un număr de 15 audiențe în ceea ce privește activitatea mea publică. În decursul acestui an, am răspuns, de asemenea, la un număr de 27 de solicitări ale cetățenilor. -
Participarea la dezbaterile publice organizate pentru proiectele de hotărâri normative si probleme de interes public.
Am participat la o dezbatere publică dintr-un total de 4, unde s-a dezbătut proiectul de hotărâre privind modificarea și completarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr.161/2005 referitoare la sistemul de parcare cu plată (19.09.2005). Acest proiect al cărui inițiator am fost a reprezentat o încercare de modificare a vechiului sistem de parcare cu plată, prin regândirea sistemului din perspectiva experienței dobândite cu ocazia aplicării timp de 3 ani a vechiului mod de taxare, ridicare a vehiculelor, blocare a roților. Am încercat să promovez un model de sancționare mai blând, prin impunerea de amenzi contravenționale, mijloc de coerciție mai puțin mobilizator pentru cetățean decât blocarea roților, dar mai potrivit cu nivelul de acceptare publică actual, vechiul sistem fiind considerat prea restrictiv și sever. Încercarea de a reglementa în acest domeniu, chiar dacă de pe poziția unui ales local cu experiență (viceprimar în mandatul 2002-2004, în care sistemul vechi s-a aplicat), a fost un gest de curaj, fiind un domeniu foarte nepopular, ca orice domeniu în care regulile instituite se apără cu sancțiuni. Chiar dacă acest tip de proiect de hotărâre nu mi-a adus recunoștință publică, am convingerea că trebuie să abordăm cu aceeași impetuozitate și aspectele administrației publice care presupun buna gospodărire a orașului chiar cu prețul nemulțumirii din partea unor cetățeni.

Reprezentarea capitalului municipiului Arad în Adunarea Generală a Acționarilor. Nu am fost desemnat să reprezint municipiul Arad în AGA sau în alt for de conducere a societăților comerciale de sub autoritatea Consiliului Local sau ale instituțiilor publice locale.
În cursul acestui an, am formulat interpelări vizând traseul traficului greu în municipiu, propuneri de îmbunănătățire a fluenței circulației prin măsuri relativ simple care ar putea fi aprobate de comisia de circulație, interpleări referitor la autorizarea unei firme de cablaj aerian (în contradicție cu o hotărâre anterioară a Consiliului Local, care cerea pozarea subterană a acestor cabluri).



Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
 

 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Întrebarea Lunii
 
Considerați că Street Food Festival Arad a fost un eveniment reușit?

  DA
  NU

[ Rezultate | Sondaje ]

Voturi: 163

 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
24




 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74007562
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved