Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Despre Arad
   
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Caută
 

Căutare avansată
 

Rapoarte ale Consilierilor Locali ai Municipiului ARAD
Sistem de Căutare
După cuvinte cheie (Keywords)
Arhiva

R A P O R T
de activitate al consilierului Costin Ionel

pentru perioada Ianuarie 2005 - Decembrie 2005


Vezi raportul in format PDF  


Activitatea la ședințele Consiliului Local al Municipiului Arad.(Total întruniri 25, Total participări 25)
În acest an nu am înregistrat nici o absență la cele 25 de ședințe ale Consiliului Local. În 2005, Consiliul Local a adoptat 308 hotărâri pentru care mi-am exprimat votul favorabil, în cea mai mare parte, având în vedere faptul că aceste hotărâri circumscriu sfera obiectivelor pe care personal mi le-am propus să le susțin în acest mandat, în considerarea nevoii de îmbunătățire a calității vieții arădenilor, de dezvoltare a orașului și de impunere a unor norme riguroase de disciplină a traficului și a bune gospodăriri urbane: studiu de fezabilitate pentru reabilitarea centrului istoric vechi al orașului, măsuri pentru reorganizarea instituțiilor de spectacole și concerte de interes local, reglementarea accesului unor utilaje și vehicule destinate transportului de mărfuri cu masa autorizată mai mare de 3,5 tone, aprobarea unor documentații de urbanism de amploare (planuri urbanistice zonale pentru zonele industriale, studiu de fezabilitate pentru obiectivul „Transport urban în municipiul Arad”, numeroase planuri urbanistice de zonă și de detaliu pentru construcția de locuinte individuale și colective, complexe comerciale de mare amploare, supermarketuri și hipermarketuri, contractarea împrumutului de la BERD pentru finanțarea unor lucrări publice, transmiterea în folosință gratuită a unui teren în suprafață de 17.468 mp Clubului Sportiv Atletic Club Universitatea „Vasile Goldiș”Arad, studiu de fezabilitate pentru lucrări de modernizare și extindere a iluminatului public, aprobarea proiectului de fuziune între SC Gospodărirea Comunală Arad și SC Salubritate SA, în dorința de a realiza o unificare a celor două servicii publice, pentru susținerea lor reciprocă, aprobarea documentației pentru reabilitarea unui bloc de locuințe pe str.Frunzei, achiziționat în vederea repartizării persoanelor evacuate din clădirile retrocedate, participarea Aradului ca partener la proiectul „Reabilitarea orașelor istorice, o șansă pentru dezvoltarea durabilă, cu finanțare prin UE, în cadrul programului INTERREG III B Cadses, aprobarea unor măsuri pentru realizarea obiectivului „Reabilitarea zonelor urbane care se confruntă cu deficiențe majore în sistemul de canalizare din municipiul Arad”.

Activitatea la ședintele comisiilor de specialitate.(Total întruniri 28, Total participări 26) Audiențe Secretar al comisiei de sănătate, familie, protecție socială, cultură, culte, învățământ și relații externe. În afara avizelor de specialitate acordate numeroselor proiecte de hotârâri înscrise pe ordinea de zi a ședințelor comisiilor, executivul solicitând opinia de specialitate pentru toate proiectele de hotărâri nu doar pentru cele cu specific exclusiv ciltural și de protecție socială, am acordat un număr însemnat de audiențe, în special, cetățenilor aflați în situație de risc social, cu venituri mici, copii mulți în întreținere, cetățățeni evacuați din locuințe retrocedate, tineri proveniți din orfelinate ș.a. Toate aceste cazuri cunoscute direct, cu analiza detaliată a dosarelor fiecăruia, cu ascultarea opiniei executivului, care a efectuat anchete sociale și ne-a prezentat informări, au fundamentat criteriile aprobate pentru repartizarea locuințelor din fondul locativ de stat.
Participarea la dezbaterile publice organizate pentru proiectele de hotărâri normative si probleme de interes public – în data de 16.03.2005-la Palatul Administrativ –la Sala 70-orele 10,00, având ca obiect de dezbatere proiectul de hotărâre pentru aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu–Ansamblu Clădiri Comerciale, str.Banu- Mărăcine.

Reprezentarea capitalului municipiului Arad în Adunarea Generală a Acționarilor. Ca reprezentant al SC Salubritate S.A, în acest an m-am confruntat cu aceeași provocare managerială, de continuare a efortului pentru depășirea impasului financiar al societății. Astfel, în lipsa municipiului Arad ca și client principal, s-au încheiat contracte cu comunele Vladimirescu, Bocsig, Șofronea, Macea, Buteni, cu agenți economici din zonele industriale ale orașului. În acest scop s-au achiziționat autospeciale și containere în leasing, din sume realizate în urma vânzării unor mijloace fixe aflate în conservare. .
Reprezentarea intereselor municipiului Arad la nivelul instituțiilor publice.
Proiecte de hotărâri promovate ca inițiator, proiecte adoptate.
-La ședința ordinară din 14 iulie 2005 s-a promovat și adoptat Hotărârea nr.177 pentur repartizarea unor locuințe din fondul locativ în baza OUG 40/1999
-La ședința ordinară din 31 octombrie 2005 s-a promovat și s-a adoptat Hotărârea Nr.258 pentru evacuarea pe cale administrativă a persoanelor care ocupă fără titlu locuința fond de stat situată în Municipiul Arad, Piața Catedralei nr.1, ap.13.
-La ședința ordinară din 31 octombrie 2005 s-a promovat și s-a adoptat Hotărârea nr.259 pentru repartizarea unor locuințe din fondul locativ unor familii evacuate din locuințe retrocedate.
Interpelări adresate executivului. Număr și domenii vizate în general.
-La ședința din 29.07.2005-Igienizarea Pădurii Ceala și problema vânzătorilor de lubeniță.
-La ședința din 29.09.2005-Parlamentul Local al Tinerilor să fie invitat la ședințele Consiliului Local al Municipiului Arad.



Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
 

 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Întrebarea Lunii
 
Considerați că Street Food Festival Arad a fost un eveniment reușit?

  DA
  NU

[ Rezultate | Sondaje ]

Voturi: 163

 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
25




 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74024946
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved