Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Despre Arad
   
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Caută
 

Căutare avansată
 

Rapoarte ale Consilierilor Locali ai Municipiului ARAD
Sistem de Căutare
După cuvinte cheie (Keywords)
Arhiva

R A P O R T
de activitate al consilierului Manta Florin Virgil

pentru perioada Ianuarie 2005 - Decembrie 2005


Vezi raportul in format PDF  



Activitatea la ședințele Consiliului Local al Municipiului Arad. Total întruniri 25, Total participări 21

În cadrul Consiliului Local am votat pentru adoptarea hotărârilor înscrise pe ordinea de zi a ședințelor la care am fost prezent, nu numai pentru că fac parte din echipa care a câștigat alegerile locale și care și-a asumat administrarea orașului în acest mandat, ci și pentru că proiectele de hotărâri respective au creat cadrul normativ necesar pentru realizarea unor importante investiții și lucrări publice menite să rezolve probleme neglijate ale orașului de-a lungul timpului, aducând arădenilor confortul și civilizația apei potabile, canalizare, acolo unde acestea erau așteptate de mult timp, drumuri reabilitate, piețe moderne, construcții noi, complexe comerciale despre care abia auziseră că există în marile orașe și pe care nu aveau posibilitatea să le viziteze decât ocazional în orașele învecinate, Oradea și Timișoara. Nu am ezitat să acord votul favorabil și pentru angajarea orașului la un împrumut, de altfel, în condiții foarte avantajoase realizat, pentru a asigura resursele financiare necesare obiectivelor de investiții majore.
Activitatea la ședințele comisiilor de specialitate. Total întruniri 26, Total participări 19
Sunt vicepreședintele Comisiei juridice din anul 2004. Am participat la un număr de 19 ședințe din cele 26 ședințe ale comisiei. Am acordat avizul favorabil proiectelor de hotărâri după analizarea acestora împreună cu specialiștii din executiv, amendamentele susținute de mine vizând îmbunătățirea redactării textelor legale propuse.

În anul 2005 am participat la toate ședințele organizate cu sprijinul comitetelor consultative cetățenești din cartiere, ascultând doleanțele oamenilor simpli, care au fost prezenți într-un număr mare, cu convingerea că suntem capabili să le ducem la îndeplinire cerințele. Am avut ocazia totodată să le facem cunoscute preocupările noastre și hotărârile adoptate.

Nr crt ZONA LOC DE DESFĂȘURARE DATA
1. GAI Școala Generală nr.10, str.Grădinarilor 1-15 24.02.2005, orele 17,00
2. GAI Școala Generală nr.10, str.Grădinarilor 1-15 30.03.2005, orele17,00
3. BUJAC Școala Generală nr.9, str.Independenței 04.02.2005, orele 17,00
4. POETULUI Școala Generală nr.11, str.Poetului 15.02.2005, orele 17,00
5. PIATA VLAICU Școala Generală nr.21, str.Fulgerului 17.02.2005, orele 17,00
6. ZONA FORTUNA Școala Generală nr.6, str.Hațeg 16.02.2005, orele 17,00
7. LEBĂDA Școala Generală nr.21, str.Fulgerului nr.21 17.02.2005, orele 15,00
8. CONFECȚII Școala Generală nr.3, str.Ep.Roman Ciorogariu 03.02.2005, orele 17,00
9. ALFA Școala Generală nr.3, str.Condurașilor 08.02.2005, orele 17,00
10. ALFA Școala Generală nr.3, str.Condurașilor 07.04.2005, orele 17,00
11. Andrei Șaguna Școala Generală nr.4, str.Șt.A.Doinaș 10.02.2005, orele 17,00
12. CENTRU I Colegiul „Moise Nicoară” 18.02.2005, orele 17,00
13. CENTRU II Școala Generală nr.5, str.Udrea 22.02.2005, orele 17,00
14. CENTRU II ȘI CENTRU III Școala Generală nr.5, str.Udrea 31.03.2005, orele 17,00
15. MICALACA - FLORA Școala Generală nr.12, str.Mioriței 09.02.2005, orele 17,00
16. MICALACA-CASE Școala Generală nr.12, str.Mioriței 02.03.2005, orele 17,00
17. MICALACA CASE ȘI MICALACA FLORA Școala Generală nr.12, str.Mioriței nr.12 05.04.2005, orele 17,00
18. GRĂDISTE Școala Generală nr.13 13.03.2005, orele 17,00
19. ARADUL NOU Liceul German, Calea Timișoarei 23.02.2005, orele 17,00
20. ARADUL NOU Liceul German, Calea Timișoarei 12.04.2005, orele 17,00
21. SÂNICOLAUL MIC Școala Generală nr.7, str.Steagului 25.02.2005, orele 17,00


Participarea la dezbaterile publice organizate pentru proiectele de hotărâri normative si probleme de interes public.
În 16 martie 2005 am participat la dezbaterea publică organizată pentru aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu „Ansamblu Clădiri Comerciale” –str.Banu-Mărăcine, organizată la Palatul Administrativ, sala 70, orele 10,00.
Reprezentarea capitalului municipiului Arad în Adunarea Generală a Acționarilor.
În prezent reprezint interesele capitalului Municipiului Arad în Adunarea Generală a Acționarilor la SC RECONS SA ARAD și SC TOP SA Arad. În 2005, cu aprobarea AGA s-a transferat la Primăria Municipiului Arad activitatea de administrare a fondului locativ de stat, SC RECONS SA diminuându-și astfel obiectul de activitate, urmând ca, în viitor, accentul să cadă pe activitățile de prestări servicii în domeniul construcțiilor. În privința SC TOP SA, în acest an am reușit amenajarea sediilor pentru Poliția Piețelor în fiecare piață din municipiu, împrejurare care a condus la creșterea siguranței și ordinii publice în aceste zone aglomerate. Tot în acest an, am reușit modernizarea serviciilor SC TOP SA, prin achiziționarea unor sisteme moderne de calcul, modernizarea birourilor societății, completarea parcului auto, crearea de condiții de muncă mai bune pentru angajați, preluarea Pieței Solare Arad în administrarea SC TOP SA, aflată de mulți ani într-o stare de incertitudine juridică, obiect al unor litigii cu sindicatul comercianților, perioadă în care municipalitatea nu a valorificat în nici un fel potențialul acestei piețe.



Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
 

 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Întrebarea Lunii
 
Considerați că Street Food Festival Arad a fost un eveniment reușit?

  DA
  NU

[ Rezultate | Sondaje ]

Voturi: 162

 
Calendar evenimente
 
Martie 2024





1
2
3
4
5
6
7
8
9
29






 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 73659131
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved