Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Despre Arad
   
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Caută
 

Căutare avansată
 

Rapoarte ale Consilierilor Locali ai Municipiului ARAD
Sistem de Căutare
După cuvinte cheie (Keywords)
Arhiva

R A P O R T
de activitate al consilierului Moisescu Cristian

pentru perioada Ianuarie 2005 - Decembrie 2005


Vezi raportul in format PDF  


Activitatea la ședințele Consiliului Local al Municipiului Arad. Am votat pentru toate inițiativele care au avut ca obiect îmbunătățirea vieții oamenilor, construcția de locuințe, sprijinirea investițiilor publice și a celor private, acordarea de finanțări și spații necesare învățământului, aprobarea de studii pentru realizarea unor lucrări de modernizare a orașului. Fiind cadru didactic universitar, nu a fost posibil în 6 dintre cazuri, să părăsesc seminariile, examenele și cursurile în favoarea ședințelor Consiliului Local care au fost convocate în regim extraordinar și data acestora se suprapunea peste programul universitar. La ședințele la care am fost prezent însă, m-am străduit ca votul meu să fie conform principiilor morale în care mă încred și pe care le-am slujit atât în mandatul meu de primar, din perioada 1992-1996, cât și în mandatul ulterior de consilier județean și în viața de toate zilele, principii care se întemeiază pe adevărul biblic și pe o profundă credință în Dumnezeu, singura șansă de regenerare spirituală, morală, a națiunii române și a comunității pe care o reprezint. Cu această convingere, am sprijinit toate acele demersuri care construiesc un oraș uman pentru viitor. Am încercat să sprijin instituirea unei conduceri a teatrului local care să promoveze un teatru clasic, menit să recreeze într-un context educativ și formativ, inspirat de marile valori ale dramaturgiei clasice și contemporane, așa cum mi se pare normal pentru orice teatru finanțat din bani publici, adică și din banii părinților care așteaptă de la autoritățile publice să contribuie la educația tinerilor. Din nefericire, acest proiect a eșuat, conducerea numită dând curs tendințelor teatrului modern pur comercial, lipsit de mesaj moral, care nu ezită să ofere publicului scene vulgare, care sunt adevărate atacuri la pudoare și bun-simț. Total întruniri 25, Total participări 19

Activitatea la ședintele comisiilor de specialitate. Audiențe în cadrul comisiilor. Președinte al Comisiei de sănătate, familie, protecție socială, cultură, culte, învățământ și relații externe. Total întruniri 28, Total participări 24

Am acordat în 2005 rapoarte pentru toate proiectele de hotărîri depuse de executiv și de consilieri, chiar dacă acestea au avut alt obiect decât unul specific comisiei noastre. Ședințele comisiilor au constituit și în 2005 prilej pentru numeroși cetățeni de a solicita audiențe, mai ales în domeniul locativ, lipsa de locuințe constituind o barieră pentru rezolvarea problemelor unor cetățeni evacuați din imobile retrocedate. Unele hotărâri adoptate în acest an au adus soluții pentru o parte din acești cetățeni.
Reprezentarea capitalului municipiului Arad în Adunarea Generală a Acționarilor. -la SC.Gospodărirea Comunală Arad SA
Reprezentarea intereselor municipiului Arad la nivelul instituțiilor publice. Și în 2005, efortul consiliului de administrație din care am făcut și eu parte la Filarmonica Arad a fost orientat spre continuarea demersurilor de atragere a unui public cât mai larg la concerte. A continuat seria concertelor educative, cu participarea profesioniștilor Filarmoncii, pe de o parte, și a elevilor, pe de altă parte, însoțiți de profesori, la sediul Filarmonicii, în cadrul orelor de muzică și în afara orelor de studiu. Chiar dacă rezultatele nu se văd decât în timp, am satisfacția că această metodă de educație muzicală este în măsură nu doar să aducă un public mai mare -în viitor -plătitor de bilete (numărul de bilete fiind un indicator economic tot mai invocat!) , ci să sensibilizeze, să zidească o nouă generație cu alt spirit și gust pentru cultură, într-o lume la a cărei desacralizare asistăm cu tristețe și cu sentimentul de neputință. Ca părinte și dascăl de o viață de om, dar și din perspectiva omului care a intrat în 1992 în politică, încă mai am speranțe și optimism în legătură cu viitorul tinerilor din țară și din orașul nostru, încă mai cred în parteneriatul părinte-școală-autorități publice, ca șansă pentru a atrage tinerii noștri la preocupările care să se construiască o personalitate adevărată, umană și creatoare. Printre numeroasele hotărâri care s-au adoptat în acest an și prin votul meu favorabil, remarc cu bucurie în special cele care au ca obiect investiții în învățământ, nu numai la școlile centrale, colegii naționale, ci și în scolile de cartier, îmbunătățirea accesului la educație a grupurilor defavorizate fiind o prioritate pentru mine.

-la Filarmonica Arad
Proiecte de hotărâri inițiate și promovate, proiecte adoptate:
-4 iulie 2005-Hotărârea Nr. 159-numirea domnului Radu Cazan în fucția de director intermediar la Teatrul “Ioan Slavici”, Arad
-14 iulie 2005-Hotărârea Nr. 177-repartizarea unei locuințe din fondul locativ în baza OUG 40/1999
-31 octombrie 2005-Hotărârea Nr.258-evacuarea pe cale administrativă a persoanelor care ocupă fără titlu locuința fond de stat situată în municipiul Arad, Piața Catedralei 1, ap.13
-31 octombrie 2005-Hotărârea Nr.259-repartizarea unor locuințe din fondul locativ unor familii evacuate din locuințe retrocedate.
-8 decembrie 2005- Proiect de hotărâre privind transmiterea în folosință gratuită a spațiului cu altă destinație decât aceea de locuință din Arad, Bulevardul Revoluției nr.82, Universității „Aurel Vlaicu” Arad-inițiativa consilierilor locali: Cismaș Loredana, Pădurean Corneliu, Moșneag Ovidiu, Moisescu Cristian, Huțiu Gheorghe-proiect neadoptat.



Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
 

 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Întrebarea Lunii
 
Considerați că Street Food Festival Arad a fost un eveniment reușit?

  DA
  NU

[ Rezultate | Sondaje ]

Voturi: 163

 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
24




 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74005088
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved